در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

فروش کتاب های شما
ابتدا بگذارید فقط بگویم - شما احتمالاً با فروش آنلاین کتابهایتان ثروتمند نخواهید شد. تا زمانی که نسخه بسیار کمیاب یا نسخه ویژه ای نباشد ، کتابهای دست دوم فقط با بازدهی زیاد به فروش نمی رسند. با این وجود مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید امتحان کنید ، بنابراین فروش می تواند روش خوبی برای پاک کردن نامرتب و درآمد اندکی باشد.

اگر کتاب های درسی ، کتابچه های راهنما و کتاب های تجاری اخیر دارید ، می توانید ISBN را بررسی کنید و Book Scouter پایگاه داده فروشندگان آنها را جستجو می کند تا ببینید چه کسی بالاترین بازده را به شما می دهد. همچنین می توانید Powell’s Books و Cash4Books را امتحان کنید ، زیرا هر دو کتاب های درسی را خریداری می کنند.

Half.com (سرویس فروش کتاب eBay) و Amazon.com همچنین روش هایی را برای فروش مستقیم کتابهای استفاده شده خود به سایر کاربران ارائه می دهند. با این حال ، این براساس سیستم رتبه بندی شما است ، بنابراین فروشندگان جدید می توانند یک ضرر داشته باشند.

بده یا داد و ستد کن
سایت Paperback Swap به شما امکان می دهد برای خرید و تجارت کتاب های خود با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. شما به سادگی کتاب های خود را در سایت لیست می کنید. همچنین می توانید در لیست سایر کاربران برای هزینه حمل و نقل کتاب ها فهرست کنید.

در غیر این صورت ، سعی کنید کتاب های خود را در چرخه آزاد ، Craigslist یا صفحه تعویض جامعه محلی خود در فیس بوک قرار دهید تا ببینید آیا کسی آنها را می خواهد یا خیر. فهرست کردن آنها در "تعداد زیادی" (به عنوان مثال تعداد زیادی از کتابهای کودکان ، 5-7 ساله) یا گروهی براساس نوع و مجموعه ها ، می تواند جذاب باشد. اگر می توانید یک گیرنده محلی پیدا کنید ، دیگر لازم نیست نگران حمل و نقل باشید.

اگر به دنبال سرگرمی و ماجراجویی هستید ، BookCrossing را امتحان کنید. شما می توانید برچسب ها را به صورت رایگان بارگیری کرده و کتاب های خود را "در طبیعت" در شهر یا شهر خود منتشر کنید. می توانید کتابهایی را که منتشر کرده اید ردیابی کنید ، کشف کنید چه کسی آنها را پیدا کرده است و ببینید که چه مدت سفر کرده اند. سرگرم کننده
کتابهای خود را سازماندهی کنید
هنگامی که کتاب های خود را مرتب کردید و با کسانی که می خواهید نگه دارید مقایسه کنید ، وقت آن است که تصمیم بگیرید از کدام روش برای سازماندهی آنها استفاده می کنید!

برای تنظیم کتاب های خود روش های مختلفی وجود دارد. این واقعا به اولویت ، کاربرد و "ظاهری" که برای قفسه های خود ترجیح می دهید بستگی دارد. یکی از جالب ترین روش های بصری این است که کتاب های خود را بر اساس رنگ تنظیم کنید. بسته به سبک سازماندهی خود (و اگر یک یادگیرنده بصری هستید) ، واقعاً می توانید زمان ساده تری را پیدا کنید که فقط به دنبال آن می گردید و غیرقابل انکار زیباست.

روش دیگر این است که کتاب های خود را بر اساس نوع (داستان و غیر داستانی ، مرجع ، کتاب کودک و غیره) تنظیم کنید. به نظر من این یکی از ساده ترین راه ها برای مرتب سازی سریع کتاب ها و نظم بخشیدن به کتابخانه کوچک شماست. هنگامی که کتاب های خود را بر اساس نوع مرتب کردید ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا ترجیح می دهید آنها را به ترتیب حروف الفبا تنظیم کنید ، که عملی باشد یا از نظر قد و اندازه که از نظر زیبایی شناختی خوشایندتر است.

ممکن است متوجه شوید که انبوهی از جلد کاغذی یا مجموعه ای از جلد جلد جلد زیبا دارید. اگر اینگونه باشد ، گروه بندی این کتاب های مشابه با هم می تواند راهی عالی برای زیبا و یکنواخت نگه داشتن قفسه های شما باشد. اگر می خواهید از چند کتاب به عنوان لهجه های بصری برای اتاق نشیمن خود یا یک کتابخانه رسمی تر استفاده کنید ، کتاب ها را با کاغذ و / یا روکش مخمل بپوشانید. کتاب ها نه تنها مطابقت و زیبایی خواهند داشت ، بلکه از آنها محافظت می شود. با این اوصاف ، من توصیه نمی کنم پروژه بازیابی همه کتاب های خود را انجام دهید (به خصوص اگر صدها کتاب داشته باشید). این می تواند یک پروژه باشد.
قفسه های کتاب خود را کنار هم قرار دهید
وقتی به کتابخانه های واقعاً زیبا فکر می کنم ، همیشه به bric-a-brac ، وسایل پیدا شده ، قطعات مجسمه سازی و سایر تزیینات می پردازم که به قفسه ها شخصیت می بخشد. اگر کتاب های زیادی دارید که آنها قفسه ها را به طور کامل پر می کنند ، قرار دادن چند مورد در جلوی کتاب های خود در قفسه ها ، یا استفاده از هنر و عکس های قاب دار در جلوی ستون فقرات برای ایجاد علاقه بصری استفاده کنید.

اگر قفسه های کتابتان فضای کمی دارد ، ممکن است بخواهید چند گلدان زیبا ، برخی اشیاful با معنی یا کتابچه اضافه کنید تا قفسه شکسته شود و جلوه زیبایی پیدا کند. استفاده از وسایلی با رنگ یکنواخت (مثلاً سفید یا کاملاً سیاه) می تواند تعداد زیادی منگنه را به یک قفسه اضافه کرده و باعث شود که واقعاً کنار هم قرار گیرد.

هنگام تنظیم قفسه های کتاب ، می خواهید جای قفسه ها را در ارتباط با ارتفاع کتاب ها نیز در نظر بگیرید. اگر کاغذهای کاغذی و کتاب های کوتاه زیادی دارید ، ممکن است بخواهید کمی فضای قفسه های خود را بگذارید تا کمی از هم بپاشد ، به شرط اینکه گزینه جابجایی قفسه ها را داشته باشید.

همانطور که کتابهای خود را پس می دهید ، کمی دوباره به آنها بدهید. صفحات گوش سگ را صاف کنید و هر کدام از نشانک ها و مقاله های تصادفی پنهان شده در کتاب ها را از بین ببرید. به کتابهای خود کمی عشق نشان دهید و ماندگاری آنها بسیار بیشتر خواهد شد.

بعد از اینکه همه چیز را در قفسه های کتاب خود قرار دادید ، متعجب خواهید شد که چقدر راحت تر پیدا کردن سریع و آسان کتاب است. همچنین ممکن است پیدا کنید و بچه هایتان انگیزه دارند کمی بیشتر بخوانند و از زیبایی کتابخانه شما بسنده کنند!

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی