در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

۲۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه می توان خشک کن خود را تمیز کرد
تعمیر و نگهداری منظم خشک کن مهم است تا خشک کن شما به طور موثر و کارآمد کار کند. حتی مهمتر از آن ، تمیز کردن دریچه خشک کن و پرزها خطر گرفتگی دریچه ها و آتش سوزی خشک کن ها را کاهش می دهد. برای یک فرایند تمیز کردن آسان ، این دستورالعمل های گام به گام ساده را دنبال کنید.

اتاق لباسشویی با زیر واشر و خشک کن.

سوراخ های دونات گوزن شمالی
×

خشک کن را از برق جدا کنید.
خشک کن را از دیوار بیرون آورده و دوشاخه را جدا کنید. در حالت ایده آل ، خشک کن را تا انتها بیرون می کشید تا بتوانید زیر آن خلا بگیرید. حداقل باید به اندازه کافی بیرون بیایید تا بتوانید به دریچه پشتی دسترسی داشته باشید.

دریچه خشک کن و نحوه تمیز کردن آن.
تهویه را تمیز کنید.
با استفاده از یک درایور پیچ ، گیره دریچه را برداشته و {مجرای خشک کن} را از روی خشک کن بکشید. به سوراخ پشت خشک کن برسید ، توده های بزرگ پرز را بردارید و سپس دنبال کنید تا اتصال خلا vac خود را تا آنجا که می توانید برسد.

در مرحله بعدی ، باید دهانه واقعی را تمیز کنید. هرگونه تجمع پرز بزرگ را که قابل مشاهده است بردارید و بین چین ها را بررسی کنید. اگر دریچه انعطاف پذیری دارید ، آن را با هم خرد کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کوتاه شود ، بنابراین می توانید از یک انتها به سر دیگر آن را ببینید. از خلاuum خود برای مکش پرزها یا بقایای باقی مانده استفاده کنید و سپس دریچه را به طور محکم با گیره وصل کنید.

دام LINT را بردارید و پاک کنید.
قطعاً باید سعی کنید بعد از هر بار شستن لباس ، پرزها را از دام پرز خارج کنید. با این حال ، باید تمیزکاری دقیق تری از تله پرزها حداقل حداقل دو بار در سال انجام شود. استفاده از مواد شوینده لباسشویی ، نرم کننده پارچه و به خصوص ملحفه های خشک کن می تواند باعث انباشته شدن واکس فیلم از روی دام پرزهای شما شود. برای تمیز کردن صفحه ، یک سطل یا ظرف را با آب گرم و کمی صابون ظرف پر کنید و به آرامی با مسواک بکشید تا تمیز شود. اگر آب را از روی فیلتر عبور دهید ، باید به راحتی و بدون هیچ گونه استخر عبور کند. اطمینان حاصل کنید که هیچ پارگی در صفحه وجود ندارد. قبل از قرار دادن مجدد آن در خشک کن ، مطمئن شوید که کاملاً خشک است.

تمیز کردن دستگاه خشک کن پرز خشک کن.
پوشش LINT TRAP را حذف کنید.
با استفاده از پیچ گوشتی ، پوشش دام پرز را بردارید تا بتوانید داخل آن را تمیز کنید. یا می توانید از یک ضمیمه خلا thin نازک استفاده کنید و یا اینکه دست خود را به سمت پایین ببرید تا بیشتر از حد ممکن پرزها را از داخل و اطراف دریچه خارج کنید. پس از حذف هرچه بیشتر ، بقایای باقی مانده در امتداد قسمت خارجی دریچه را با یک پارچه و 50/50 مخلوط سرکه و آب تمیز کنید. پوشش و دام پرز را جایگزین کنید.

نحوه برداشتن و تمیز کردن پوشش دام پرز.

کف زیر خشک کن را تمیز کنید.
مقدار زیادی از خاک ، گرد و غبار و آوار ممکن است زیر خشک کن و پشت آن خشک شود ، بنابراین قبل از قرار دادن خشک کن به عقب ، حتماً آن را تمیز کنید. با استفاده از خلا ، بقایای سست را مکیده و سپس زمین را بشویید و خشک کنید! دستگاه خود را دوباره به برق وصل کنید و آن را به موقعیت مناسب بکشید.

داخل طبل را تمیز کنید.
با استفاده از یک پارچه ، داخل خشک کن را با مخلوط 50/50 آب و سرکه پاک کنید. کاملا خشک کنید. اگر تنظیم خشک شدن خودکار دارید ، با یک پنبه آغشته به الکل مالش دهنده ، الکترودهای حسگر رطوبت را تمیز کنید. تجمع ورقهای پرزدار یا خشک کن می تواند بر روی این سنسورها تأثیر بگذارد و منجر به لباسهای مرطوب یا بیش از حد خشک شود. اینها معمولاً درست در داخل خشک کن زیر دهانه درب قرار دارند - اگر کتابچه راهنمای کاربر را پیدا نکردید ، آنها را بررسی کنید! ما در پشت جلد تله پرز قرار داریم. فراموش نکنید که داخل در را نیز تمیز کنید ...

در خشک کن و نحوه تمیز کردن آن.
در خارج از خشک کن خشک کنید.
در آخر قسمت خارجی دستگاه را با یک پارچه میکروفیبر و مخلوط 50/50 سرکه و آب پاک کنید. اگر بالای صفحه خود یک پیشخوان دارید ، گرد و غبار و آوار زیادی در قسمت بالای آن جمع می شود. در بیرون نیز چند دستمال داشتم و فقط با پاک کن جادویی Mr. Clean برای تمیز کردن آنها استفاده کردم.

چقدر باید خشک کن خود را تمیز کنید؟
برای بهترین پیشگیری از آتش سوزی و کارایی خشک کن خشک کن ، حداقل باید سالانه {یا حتی هر 6 ماه بسته به میزان استفاده از آن} این تمیزکاری عمیق انجام شود. پرزهای قابل مشاهده نیز باید مرتباً برداشته شوند. نشانه دیگر اینکه خشک کن به تمیزکاری خوب نیاز دارید ، این است که اگر خشک شدن لباس های شما بیش از حد معمول طول می کشد.

سعی کنید این کار را به لیست تمیز کردن بهار خود اضافه کنید تا به یاد داشته باشید که آن را هر ساله تمیز کنید یا برای راهنماهای اتاق قابل چاپ رایگان به رژیم غذایی سازمان خانگی بپیوندید.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

تمام کاری که این روزها انجام داده ایم شستن دست ها ، پاک کردن چیزها ، غبارروبی و محلول پاشی مواد ضد عفونی کننده است. به نظر می رسد هیچ چیز هرگز به اندازه کافی تمیز نیست ، اما همه ما می توانیم اعتراف کنیم که از لیست ثابت چیزهایی که باید تمیز کنیم خسته شده ایم و شروع به برش گوشه ها کرده ایم. خستگی COVID-19 واقعی و بسیار شایع است.

برای جلوگیری از سوختگی ، ما در اینجا هستیم تا 10 نکته را برای کوتاه کردن زمان تمیز کردن به شما ارائه دهیم. با رعایت این نکات تمیز کردن راحت تر می شود (به همان راحتی که می توانید!) و زمان کمتری می برد. این به معنای وقت بیشتر برای مواردی است که برای شما مهم هستند - از نتفلیکس تا اوقات خانوادگی ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

محصولات تمیز کننده را به درستی ذخیره کنید. محصولات تمیز کننده خود را برای هر اتاق نزدیک به آن اتاق امتحان کنید و نگه دارید. این بدان معنی است که محصولی که فقط برای تمیز کردن حمام از آن استفاده می کنید را داخل یا نزدیک حمام نگه دارید. آشپزخانه شما نیز همین طور است. تا آنجا که ابزار تمیز کردن عمومی (پارچه های میکروفیبر و گردگیر) آنها را در یک کمد یا یک مکان نگه می دارد.

به ترتیب درست تمیز کنید. با گردگیری قبل از جاروبرقی در وقت خود صرفه جویی کنید. با این کار تمام گرد و غبارهایی که روی زمین ریخته شده را جاروبرقی می کنید. همیشه با پاک کردن کار را تمام کنید.

اجازه ندهید لباس های شسته شده روی هم جمع شوند. آیا تا به حال کمد خود را باز کرده اید و به دنبال حوله می گردید تا دریابید که فاقد آن هستید؟ این اتفاق شرم آور نیست اما وقتی این اتفاق می افتد فقط به معنای یک روز پر از لباسشویی است. سعی کنید لباس های شسته شده را جمع کنید تا جمع شود تا بیش از حد خسته نشوید.

از مقدار تمیز کننده مناسب استفاده کنید. وقتی صحبت از تمیز کردن محصولات می شود ، جمله کمتری که بیشتر است ، نمی تواند درست تر باشد. با استفاده از بیش از حد تمیز کردن محصول ، تمام کارهایی که انجام می دهید فشار دادن محصول پاک کننده به اطراف و پاک نکردن آلودگی است. همیشه با کمی شروع کنید و در صورت لزوم بیشتر اضافه کنید.

وسایل تمیزکاری خود را تمیز کنید. آخرین بار کی جایگزین گردگیر خود شدید؟ اگر نمی توانید به یاد بیاورید وقت آن است که مورد جدیدی را ارائه دهید. در مورد تمیز کردن جاروبرقی نیز همین مورد وجود دارد. فقط اگر ابزار تمیز داشته باشید می توانید به خوبی تمیز کنید.

یخچال خود را مرتبا تمیز کنید. عادت کنید که حداقل هفته ای یخچال خود را تمیز کنید. اگر یخچال شما بیش از حد پر است لیستی از آنچه در آن دارید قرار دهید و می توانید آن را درب آن آویزان کنید.

کاغذ را در جای خود قرار دهید. کاغذ یک آهنربای غبارآلود کمی دزدکی است. رسیدها ، صورتحساب های بانکی ، صورتحساب ها ، همه ما این یک توده را داریم که فقط آنجا نشسته است. ما می گوییم که یک روز آن را تمیز خواهیم کرد اما می دانیم که آن روز هرگز فرا نخواهد رسید. برای تمیز کردن هر کاغذ شل یادداشت کنید (آن را بایگانی کنید ، بیرون بیاندازید).

بدون حواس پرتی تمیز کنید. همه ما وقتی مشغول انجام کارهایی هستیم که به طور معمول دوست نداریم انجام دهیم (مانند تمیز کردن) حواسمان پرت می شود. برای اطمینان از کارآیی هرچه بیشتر ، همه عوامل حواس پرتی را از بین ببرید. در نظر داشته باشید تلفن خود را در حالت هواپیما قرار دهید ، برخی از آهنگ ها را منفجر کنید و این کار را انجام دهید.

عادت های خوبی ایجاد کنید و آنها را حفظ کنید. بعد از اینکه خانه خود را تمیز کردید و همه چیز را به جای خود تعبیه کردید ، همه چیز بسیار تمیز و آراسته به نظر می رسد - حتماً آنرا حفظ کنید! وقتی وارد در می شوید ، ژاکت خود را در جایی که متعلق است آویزان کنید (برای کلیدهایتان) ، و فقط کفش های خود را از پا در نیاورید. با مرتب نگه داشتن خانه از لحظه ای که تمیزکاری انجام می دهید ، مدت زمان بیشتری تمیز می ماند.

هنگامی که وقت دارید ، از کارهای کوچک مراقبت کنید. قانون طلایی باید این باشد که اتمام شما کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و 5 دقیقه وقت آزاد دارید ، این کار را انجام دهید. این می تواند تخلیه ماشین ظرفشویی ، شستن ظروف ، پاک کردن پیشخوان / فروشگاه یا مرتب سازی لباسشویی باشد. با ایجاد این عادت ، وقتی صحبت از تمیزکاری هفتگی می شود چندان دلهره آور به نظر نمی رسد.
به نظر می رسد تمیز کردن هرگز پایان ندارد اما امیدواریم نکاتی که با شما در میان گذاشته ایم این کار را کمی راحت تر کند - این را دریافت کردید

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

امر نظافت منزل و تمیز کردن خانه یکی از موارد بسیار مهم و ضروری به حساب می آید که مستلزم رعایت نکات بسیار زیاد می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند تا از شرکت های نظافتی برای این امر بهره ببرند. امروزه مجموعه های مختلفی در این زمینه در حال فعالیت می باشند که از آن ها می توان به پالسین اشاره کرد.

بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند تا خودشان مسئولیت امر نظافت را بر عهده بگیرند. به همین علت قصد داریم تا در این مطلب شما را با تمیزکننده های طبیعی آشنا کنیم تا در نظافت از آن ها استفاده کنید. پس تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

بهترین مواد نظافتی و ضدعفونی کننده

تعداد بسیار زیادی از محصولات تمیز کننده برای خرید در دسترس است که اغلب شما حتی نمی دانید چه چیزی بخرید. آیا شما به دنبال خشن ترین تمیز کننده یا طبیعی هستید؟ تمیز کننده چند منظوره یا تمیز کننده های متعدد برای کارهای بسیار خاص؟

شاید این را ندانید ، اما احتمالاً یکی از تمیز کننده های همه کاره در خانه شما وجود دارد: جوش شیرین. سالهاست که از جوش شیرین برای تمیز کردن استفاده می شود و هنوز اعتبار شایسته خود را ندارد. در بحث تمیز کردن از جوش شیرین استفاده های زیادی می شود. در اینجا ما فقط چند مورد را شرح دادیم:

داخل یخچال. هیچ چیز بدتر از یخچال بوی بد نیست. یک جعبه جوش شیرین را به داخل یخچال بریزید و همه آن بوهای نامطبوع نه توسط غذای شما ، بلکه توسط جوش شیرین جذب می شوند.

بوی زباله را از بین ببرید. درست مانند یخچال شما ، زباله های شما بوی زیادی را در خود نگه می دارند. در قسمت پایین سطل زباله خود مقداری جوش شیرین بپاشید تا بوی آن تازه بماند.

آبریزهای مسدود شده. زهکش های مسدود شده نه تنها یک ناراحتی بزرگ بلکه بو نیز هستند. قبل از تماس با لوله کش ، یک فنجان جوش شیرین و سپس یک فنجان سرکه بریزید. سینک ظرفشویی شما حباب خواهد زد اما این فقط به معنی کارکرد راه حل است. 5 دقیقه صبر کنید و با آب گرم شستشو دهید.

ظروف توپی رنگی. همه ما این کار را انجام داده ایم ، سس ماکارونی را در ظروف پلاستیکی نگه داشته ایم و فکر کرده ایم که می توانیم از لکه روغنی فرار کنیم. خوب ، معلوم است که اکنون می توانید! هر ظرف لک شده را در آب گرم و 1 فنجان جوش شیرین و وویلا خیس کنید!

قابلمه و ماهیتابه های روغنی. تا زمانی که بازو درد نگیرد نیازی به اسکراب نیست. روی قابلمه ها و قابلمه ها را در 1 فنجان جوش شیرین و آب داغ خیس کنید. بعد از 20 دقیقه چربی به راحتی از بین می رود و شما را از درد بازو نجات می دهد.

از بین بردن کف و کپک صابون. سرویس بهداشتی شما ممکن است کثیف ترین مکان خانه شما باشد. اگر دیواره های دوش شما دارای کف صابون است و دوغاب شما با کپک پر شده است ، بدون داشتن اسفنج مرطوب و مقداری جوش شیرین دوش شما در کمترین زمان برق می زند.

خشکشویی. آیا رنگ سفید و رنگ شما کمی به نظر می رسد؟ یک فنجان جوش شیرین رقیق شده به بار لباسشویی خود با مواد شوینده اضافه کنید - لباس های شما از جا می افتد! همچنین می توانید از آن برای از بین بردن لکه های چربی استفاده کنید: لباس را خیس کنید ، منطقه را با جوش شیرین بپوشانید ، سرکه بپاشید و بگذارید 20 دقیقه بماند. آن را داخل شستشو بیندازید و کاملاً جدید به نظر می رسد.

پارچه های بدبو و تمیز سخت. حیوانات و کفش های کتانی پرشده هر روز مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و بسیار در معرض بو هستند. این مواد را با جوش شیرین بپاشید و باقیمانده مواد را جارو برقی بکشید. در کمترین زمان بوی این پارچه ها بوی جدید می دهد.

مداد رنگی روی دیوارها. کوچولوها وارد همه چیز می شوند و این همیشه چیز خوبی نیست. نقاشی های مداد رنگی روی دیوار خود دارید اما نمی خواهید آنها را برای همیشه در آنجا داشته باشید؟ دیوارهای خود را با یک اسفنج مرطوب که در جوش شیرین پاشیده شده اندک بشویید و دیواره های شما به نظر جدید می آیند (فقط مداد رنگی ها را پنهان کنید تا به همین ترتیب حفظ شوند).

خوشبو کننده هوا دیگر روزهای خرید خوشبو کننده آئروسل در فروشگاه گذشته است. آب ، جوش شیرین و چند قطره از روغنهای اساسی مورد علاقه خود را مخلوط کنید. این مخلوط را به یک بطری اسپری اضافه کنید و خودتان یک خوشبو کننده خانگی دارید - در صورت لزوم هوا را اسپری کنید.
نکته اصلی این است که جوش شیرین باید یک ماده اصلی در خانه شما باشد. با تمام وجود توانایی انجام این کار ، چیزی است که باید همیشه در دست داشته باشید. تمیز کردن مبارک!

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

هنگامی که ما معمولاً به تمیز کردن فکر می کنیم ، تمایل داریم که به سمت تمیزکننده های خانگی با مارک تجاری برویم که در سوپرمارکت خود پیدا می کنیم. اما آیا می دانید یکی از قدیمی ترین محصولات تمیز کننده دست دوم را درست در شربت خانه خود دارید که معمولاً در سس سالاد استفاده می شود؟ اگر سرکه سفید را حدس زده اید حق با شماست.

سرکه سفید در اکثر خانوارها یک ماده اصلی است و می تواند کارهای بیش از کمک به تهیه سالاد را انجام دهد. در اینجا ما 12 روش را برای استفاده از سرکه سفید برای تمیز کردن خانه و از بین بردن میکروب ها بیان خواهیم کرد.

در آشپزخانه:

لوله های سینک اگر مشاهده کردید که سینک ظرفشویی شما کندتر از حد معمول است ، نیازی به تماس با لوله کش نیست. 1 لیتر آب در حال جوش ریختن و به دنبال آن مخلوطی از قسمتهای مساوی جوش شیرین و سرکه سفید (هر کدام 1 فنجان درست می کند). آبکش را با درپوش بپوشانید و اجازه دهید 5-10 دقیقه بماند. با شستشوی مقداری آب جوش کار را تمام کنید و سینک ظرفشویی شما به اندازه آب جدید خوب شود.

مواد غذایی در یخچال ریخته می شود. هیچ دلیلی برای بیرون کشیدن تمیزکننده خشن در مورد یخچال کثیف وجود ندارد. قسمتهای مساوی آب و سرکه سفید را مخلوط کنید تا ماده ایمن و پاک کننده طبیعی مواد غذایی طبیعی شما ایجاد شود.

تخته های برش. آنها یک ماده اصلی در آشپزخانه هستند اما برای تمیز کردن دردناک هستند. اگر تخته برش چوبی دارید ، تخته را با سرکه سفید خالص اسپری کرده و تمیز کنید.
در حمام:

کاشی و دوغاب. استفاده از سرکه سفید به شکل رقیق یا خالص بی خطر است. سرکه را در یک کف اسپری نگه دارید و مستقیماً روی دیواره های کاشی کاری شده ، دیواره های سرعت خود را و دوغاب بپاشید تا کثیفی و مواد لخته شده از بین برود.

سر دوش. آیا توجه کرده اید که سر دوش شما به جای جریان ثابت ، قطره ای دارد؟ مقداری سرکه سفید را در یک کیسه پلاستیکی بریزید و آن را با استفاده از یک نوار لاستیکی یا مقداری نوار روی سر دوش خود محکم کنید. مطمئن شوید که به اندازه کافی سرکه وجود دارد تا کل سر دوش غرق شود. کیسه را یک شب بگذارید. صبح روز بعد درست قبل از دوش گرفتن آن را بردارید.

ایجاد عمومی. اگر اطراف شیر سینک ظرفشویی یا توالت از کف صابون یا خاک جمع شده اید ، سرکه سفید خالص را روی سطح اسپری کنید. بگذارید محلول 5 دقیقه بماند و پاک شود.
در لباسشویی:

بوهای بد. مواد شوینده خشک لباسشویی را کنار بگذارید و نصف فنجان سرکه سفید به بار لباس خود اضافه کنید تا بوی حوله های کپک زده و لباس های بد بو ورزش را از بین ببرد. لباس های شما بوی سرکه نمی دهد اما اگر نگران هستید همیشه می توانید چند قطره از روغن ضروری مورد علاقه خود اضافه کنید.

آن سفیدها را سفید کنید. تا به حال متوجه شده اید که چگونه بعد از چند لباس پیراهن سفید مورد علاقه شما دیگر آنقدر روشن نیست؟ خوب ، نیازی به مراجعه به خشکشویی نیست. یک قابلمه آب را بجوشانید و یک فنجان سرکه سفید به آن اضافه کنید. بگذارید پارچه ها یک شب خیس بخورند (و داخل واشر بریزید) تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تمیز کردن ماشین لباسشویی این وسیله احتمالاً یکی از مهمترین وسایلی است که در خانه شما نادیده گرفته می شود. در صورت تمیز نشدن صحیح مواد معدنی و رسوبات صابونی در شلنگ های واشر شما ایجاد می شود. 4 بار در سال ، یک چرخه کامل آب گرم و 1 فنجان سرکه سفید را اجرا کنید.
در هر اتاق خانه شما:

کف های چوب سخت آیا می خواهید کف چوب سخت شما بدرخشد و کاملاً جدید به نظر برسد؟ یک سطل را با یک گالن آب و یک دوم فنجان سرکه سفید پر کنید و شروع به مالش دهید. قبل از انجام کل کف حتماً تست پچ را انجام دهید.

شیشه. حرکت کن ، شیشه پاک کن! قسمتهای مساوی سرکه سفید و آب را مخلوط کنید. روی شیشه ای که می خواهید تمیز کنید اسپری کنید ، با پارچه یا حوله کاغذی آن را پاک کنید و تمام سطوح شیشه ای شما بدرخشد.

ضد عفونی کننده عمومی. تمیز کردن و ضد عفونی کردن این روزها بسیار عصبانی است ، اما محصولات تمیز کننده سخت می تواند برای پوست شما مضر باشد و حتی یافتن آن در این روزها سخت است. مقادیر مساوی آب و سرکه سفید را مخلوط کنید تا سطوح متداول استفاده شده مانند تلفن ، دکمه های درب و کلیدهای روشن را پاک کنید.
اکنون که شگفتی های سرکه سفید را می دانید و اینکه چگونه می تواند به سهولت تمیزکاری کمک کند ، تمیز کردن نباید چندان دلهره آور باشد. ضدعفونی مبارک!

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

کمتر مکانی در خانه شما به تمیز کردن بیشتری نیاز دارد و به طور بالقوه از مواد شیمیایی بیشتری نسبت به سرویس بهداشتی استفاده می کند. غالباً یک فضای کوچک بدون پنجره ، با رطوبت و گرمای زیاد ، محل مناسبی برای نگهداری و کپک زدن است.

همچنین ، اتاقی است که از منابع زیادی استفاده می کند و می تواند شامل تعدادی مقاله ساخته شده از اشیاitting مصنوعی ، ساطع کننده مواد شیمیایی باشد.

بنابراین در اینجا لیستی از پیشنهادات برای تمیزتر و سبزتر شدن سرویس بهداشتی شما آورده شده است.

    1. سرویس بهداشتی خود را به خوبی از تهویه نگه دارید: اطمینان حاصل کنید که پس از استحمام برای چند دقیقه پنجره ای باز کرده یا یک فن کار کنید. این به کاهش رطوبت و کاهش قالب کمک می کند.

    2. پرده دوش مناسب با محیط را انتخاب کنید: بهترین مواد سبز کتان ، پنبه ارگانیک و کنف است. وینیل و پی وی سی خارج هستند!

    3. به پاک کننده های خانگی / طبیعی بروید: پاک کننده های معمولی بخارهای سمی ایجاد می کنند. بهترین انتخاب شما برای مواد پاک کننده خانگی جوش شیرین و سرکه است. اگر بعد از هر بار استفاده از دوش خود را با مخلوطی از سرکه رقیق اسپری کنید ، از رشد کپک جلوگیری خواهید کرد. همچنین انتخاب های زیادی از محصولات سبز در بازار وجود دارد.

دستورالعمل ساده اسپری دوش روزانه

در یک بطری اسپری ترکیب کنید ، تکان دهید و روزانه استفاده کنید:

1 قسمت سرکه سفید یا سرکه سیب
3 قسمت آب
دستورالعمل اسپری دوش روزانه بدون سرکه

در یک بطری اسپری ترکیب کنید ، تکان دهید و روزانه استفاده کنید:

1 قسمت مالش الکل
3 قسمت آب
    4- یک سر دوش کم جریان بخرید و نصب کنید: این سرهای دوش نیمی از آب دوش سر معمولی را مصرف می کنند.

    5- به یاد داشته باشید که آب را خاموش کنید: نیازی به مسواک زدن دندان یا اصلاح با آب روان نیست. تا آنجا که ممکن است صرفه جویی کنید.

    6. حوله های پنبه ای یا بامبوی ارگانیک ، حصیر حمام و پارچه های شستشو بخرید: پنبه که به طور معمول رشد می کند از 25٪ حشره کش جهان استفاده می کند. باسمو گزینه خوبی است زیرا دارای خواص ضد باکتری طبیعی است.

    7. خرید تمام محصولات طبیعی مراقبت شخصی: برچسب ها را بخوانید و سعی کنید هنگام خرید شامپو ، صابون ، دئودورانت و مواد آرایشی از مواد اولیه نفتی دوری کنید. محصولات مراقبت طبیعی بسیاری در بازار برای انتخاب وجود دارد.

    8. از لامپهای سازگار با محیط زیست استفاده کنید: هر دو لامپ LED و لامپ CFL (چراغ های فلورسنت فشرده) کارآمد هستند ، در بلند مدت هزینه کمتری دارند ، آلودگی هوا و آب را کاهش می دهند و نور با کیفیت بالا را ارائه می دهند.

    9. به حمام خود کمی سبز اضافه کنید: گیاهان خانگی زیادی در شرایط کم نور ، گرما و رطوبت حمام رشد می کنند (و هوا را تازه می کنند).

تمام موارد بالا با بودجه کم قابل تحقق است - شما از سلامتی بالاتری برخوردار خواهید بود و استفاده از سرویس بهداشتی برای این تغییرات بسیار دلپذیر است. و فراموش نکنید ، اگر در حمام خود تغییرات بزرگی مانند کفپوش یا کابینت ایجاد می کنید ، به محصولات طبیعی نیز توجه کنید.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

آشپزخانه

سطل آشغال را تمیز کنید
بالا / اجاق گاز سفید کننده
مایکروویو را تمیز کنید
سینک ظرفشویی را تمیز / ضد عفونی کنید
پیشخوان های تمیز
قرنیزهای گرد و غبار
جارو زدن / شستن کف
غذای منقضی شده را دور بریزید
شستن ظرف ها
جلوی کابینت ها را پاک کنید
سطوح را پاک کنید
ناهارخوری

پرده های گرد و غبار
خلا
پنجره ها و آستانه های پنجره را بشویید
سطوح شیشه ای Windex
تخته های قرنیز را پاک کنید
گرد و خاک و صندلی ها را پاک کنید
هال

مبلمان گرد و غبار / قفسه / وسایل الکترونیکی
کف / گوشه های خلاuum
پنجره ها / طاقچه ها را بشویید
موارد را سازماندهی کنید
لامپهای گرد و غبار / وسایل روشنایی
همه سطوح را پاک کنید
قرنیزهای گرد و غبار
دفتر خانه

مبلمان / قفسه های گرد و غبار
زباله ها را بازیافت کنید
خلا
صندلی ، صفحه کلید ، تلفن را پاک کنید
پنجره ها / طاقچه ها را بشویید
اتاق خواب

ملحفه ها و بالشهای کرکی را عوض کنید / بشویید
قرنیزهای گرد و غبار / مبلمان / لامپ ها
همه پرده ها را بشویید
کف خلاuum
لباس / وسایل را بردارید
پنجره ها / پرده ها را بشویید
حمام

سینک ظرفشویی / پیشخوان
توالت را بشویید
وان / دوش بشویید
کمدها را مرتب کنید
جارو و کفپوش ها را بشویید
آینه (های) تمیز
پرده دوش را بشویید / عوض کنید
تشک ها را بشویید / عوض کنید
حذف سطل زباله
کمد

وسایل قدیمی را دور بریزید
موارد را سازماندهی کنید
قفسه ها را پاک کنید
کف خلاuum
لوازم مورد نیاز

تمیز کننده همه منظوره
جوش شیرین
سفید کننده
جاروب
سطل
دستکش تمیز کردن
شستشو
پارچه های میکروفیبر
دستمال توالت
برس شستشو
اسفنجی
خلا
تمیز کننده پنجره / شیشه

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

وقتی زندگی شما شلوغ می شود ، به راحتی اجازه می دهید که آشفتگی ایجاد شود. و هنگامی که در خانه ای نامرتب زندگی می کنید ، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید! اما نترسید - با این 5 نکته ساده ، می توانید بهبودی سازمانی را شروع کرده و مسیر زندگی بدون هرج و مرج را شروع کنید.

1. همه چیز باید خانه داشته باشد

اگر این نکته را دنبال کنید ، دیگر هرگز چیزی را از دست نخواهید داد. اگر همه چیز خانه دارد ، پس از اتمام استفاده از آن دقیقاً می دانید کجا باید آن را قرار دهید و دقیقاً می دانید که دفعه دیگر که به آن احتیاج داشتید کجا آن را پیدا کنید. وقتی همه چیز را می گویم ، منظور من همه چیز است ، از بشقاب های شام گرفته تا سنجاق های بابی.


2. از تمام فضای خود استفاده کنید

بخشی از یافتن هر چیزی در خانه داشتن فضای ذخیره سازی کافی است. در اطراف خانه شما هزاران گوشه و کنار وجود دارد که می توانید آنها را به محلول های خلاقانه ذخیره سازی تبدیل کنید. سطل های ذخیره سازی که در زیر تخت شما قرار دارند را تهیه کنید. از فضای عمودی خود با قلاب استفاده کنید. و مبلمانی تهیه کنید که دو برابر انبار باشد. همه چیز در مورد خلاقیت یافتن و یافتن امکاناتی است که فضای شما می تواند ارائه دهد ، نه فقط مشکلات.


3. مانند مثل را دوست داشته باشید

این ممکن است ساده به نظر برسد ، اما کارساز است - اگر مانند چیزهایی را با هم ذخیره کنید ، به راحتی به یاد خواهید آورد که کجا قرار داده اید. بنابراین قاشق های خود را در قلم خود ذخیره نکنید - منطقی فکر کنید و مواردی را که هدف مشابهی دارند در مکانی قرار دهید که به احتمال زیاد از آنها استفاده می کنید!

4. از شر چیزها خلاص شوید!

همه ما آن لحظه را داشته ایم که شروع به بسته بندی وسایل خود برای یک حرکت دیگر می کنیم ، هنگامی که شروع به تعجب می کنیم ، "چرا روی زمین همه این موارد را دارم؟" چه لباسی باشد که دیگر مناسب نباشد و چه یک عالمه فیلم از دبیرستان ، همه ما چیزهایی دور هم نشسته ایم که هرگز به زحمت نمی اندازیم آنها را دور بریزیم. این بی نظمی می تواند در طول سالها انباشته شود و در نهایت به یک سردرد بزرگ تبدیل شود. بهترین راه برای رهایی از کوههای زباله های زندگی ساده است - خلاص شوید! هرچه باشد ، اگر مرتباً از آن استفاده نمی کنید یا اگر دیگر مناسب نیست ، آن را اهدا کنید ، آن را ببخشید یا آن را حذف کنید ، اما آن را نگه ندارید! اگر هدف مشخصی نداشته باشد ، دیگر جایی برای آن ندارید.

5. 15 دقیقه تمیز کردن

من در مورد شما نمی دانم ، اما من به تعویق می اندازم. زیاد. لباس ها را روی زمین می گذارم ، ظرف ها را در مکان های تصادفی می گذارم و چیزهایی را که پیدا کردم بر نمی گردانم. ساده ترین راه برای مقابله با تعلل این است که نظافت بخشی از برنامه معمول خود باشد. اگر روزانه 15 دقیقه وقت بگذارید و یک بارگیری سریع انجام دهید ، کارهای خانه در روز نظافت بسیار کمتر خواهد بود. بنابراین آن لباس ها را در مانع قرار دهید ، آن ظرف ها را داخل سینک ظرفشویی کنید و تختخواب خود را مرتب کنید! تنها چند دقیقه طول می کشد.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

دلایل زیادی برای شروع ساخت محصولات تمیز کننده خود در خانه وجود دارد ، خواه در تلاش برای ایجاد یک محیط بدون مواد شیمیایی باشید ، به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید ، یا فقط نمی خواهید آن سفر اضافی را به فروشگاه. و واقعاً ، هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی خیلی راحت به مسیر DIY بروید! بیشتر محصولات تمیز کننده خانگی از موادی که احتمالاً قبلاً در شربت خانه خود دارید استفاده می کنند و جمع شدن آنها فقط چند دقیقه طول می کشد. برخی از رایج ترین مواد تشکیل دهنده شامل جوش شیرین ، سرکه سفید ، پراکسید هیدروژن ، بوراکس و انواع روغنهای اساسی است. برای کمک به شما در شروع کار ، به اطراف نگاهی انداخته ایم و پنج دستور العمل ساده برای محصولات تمیز کننده خانگی رایج پیدا کرده ایم که می توانید برای جایگزینی مواد شوینده و پاک کننده شیمیایی استفاده کنید:

تمیز کننده همه منظوره
2 فنجان آب
1 فنجان پراکسید هیدروژن
¼ فنجان آب لیمو

مواد را با هم مخلوط کرده و از آن برای تمیز کردن شیشه گرفته تا پاک کردن پیشخوان ها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که این پاک کننده را در یک ظرف تاریک قرار دهید تا از خراب شدن پراکسید هیدروژن جلوگیری کند!

مواد شوینده خشکشویی آجیل مایع صابون
فنجان 2.5 پوند ، معادل 40 بار در یک ماشین HE یا 20 بار در یک ماشین استاندارد


1 فنجان آجیل صابونی مارک Eco Nuts
4 فنجان آب
½ فنجان سرکه

همه مواد را در قابلمه بزرگی ترکیب کرده و بگذارید تا کمی جوش بیاید. سپس ، حرارت را به متوسط ​​کم کرده و اجازه دهید 30 دقیقه روی آن بپزد ، بپزد. گهگاه هم بزنید و آجیل ها را با یک قاشق سوراخ دار له کنید.
مخلوط را کشف کنید و برای مدت زمان 30 دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد و گاه گاهی هم بزنید.
آن را از روی حرارت برداشته و مخلوط را در یک کاسه تمیز صاف کنید. بگذارید خنک شود.
برای نگهداری کوتاه مدت در یک ظرف ضد آب نگهداری کنید و یا برای نگهداری طولانی مدت در سینی های یخ منجمد کنید.
برای استفاده:
برای یک ماشین HE 1 قاشق غذاخوری یا برای یک ماشین استاندارد از 2 قاشق غذاخوری استفاده کنید.


صابون ظرف مایع خانگی
½ فنجان صابون مایع کاستیل
1/8 فنجان آب
4 قطره روغن اساسی در رایحه مورد نظر شما
1 قاشق چایخوری سرکه

همه مواد را با هم مخلوط کرده و در یک بطری صابون بازیافتی نگهداری کنید.

ضد عفونی کننده غیر سمی
2 فنجان آب
3 قاشق غذاخوری صابون مایع کاستیل
30 قطره روغن درخت چای

همه مواد را با هم مخلوط کرده و در یک بطری اسپری نگهداری کنید.

خوشبو کننده خانگی
¾ قاشق چایخوری اسانس اسطوخودوس
1 قاشق چایخوری روغن ضروری پرتقال شیرین
½ قاشق چای خوری روغن اساسی لیمو

یک بطری اسپری را از آب پر کنید و روغنهای اساسی را مخلوط کنید. آن را تکان دهید تا کاملاً مخلوط شود و دوباره قبل از هر بار استفاده دوباره آن را مخلوط کنید.

بسیاری از محصولات تمیز کننده DIY دیگری نیز وجود دارد که می توانید در راحتی منزل خود تهیه کنید. اگر اینها نیست ، چه معجوناتی ایجاد می کنید به ما اطلاع دهید!

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

همه ما آن لحظه را قبل از رسیدن مهمانان خود تجربه کرده ایم که متوجه می شویم خانه آشفته است و وقت آن نداریم که تمیز کردن عمیق آن روز صبح را انجام دهیم. وقتی این اتفاق می افتد ، شما دو گزینه پیش رو دارید - می توانید وحشت کنید ، کاری انجام ندهید و هنگام ورود مهمانان عملکرد ناخوشایند "متاسفم برای خرابکاری" را انجام دهید. یا نفس عمیق می کشید ، شنل Super Hostess خود را می پوشید و این نکات ساده را برای تمیز کردن سریع منزل خود در زمان کوتاهی زمان دنبال می کنید.

اولویت بندی کنید

وقتی دچار مشکل شدید ، مجبور نیستید کل خانه را تمیز کنید ، فقط اتاقهایی را می دانید که مردم می خواهند دیدن کنند. بنابراین بفهمید که باید توجه خود را به کجا معطوف کرده و دسترسی به اتاقی را که وقت ندارید قطع کنید. مهمانان شما به احتمال زیاد به آشپزخانه و اتاق نشیمن می چسبند ، بنابراین شما احتمالاً می توانید از طبقه بالا رد شوید. اطمینان حاصل کنید که درهای اتاق هایی را که نمی خواهید افراد به آنجا بروند - از دید ، دور از ذهن - ببندید!
منظم بمانید

در یک موقعیت فشار آور و حساس به زمان ، شما وقت ندارید که چیزهایی را عوض کنید یا چیزهایی را فراموش کنید ، بنابراین یک دقیقه وقت بگذارید تا یک برنامه بازی را ارائه دهید. اتاقهایی را که باید برای مقابله با آنها و اقدامات اساسی که باید در آن اتاقها انجام دهید ، یادداشت کنید.

حمله در مناطق

حالا که برنامه خود را دارید ، هر بار یک اتاق را به آشغال حمله کنید و سعی کنید 10-15 دقیقه بیشتر در هر منطقه نگذارید.
اتاق نشیمن: اتاق را اسکن کنید ، وسایل گشاد مانند ریموت ها را بگیرید و در کشو بیندازید. هر ظرفی باید به سینک ظرفشویی برگردانده شود و هرگونه زباله باید بیرون ریخته شود. هر کتاب یا مجله روی میز قهوه را صاف کنید. بالش ها را شل کنید و آنها را با مهارت روی کاناپه بریزید. همه سطوح صاف (از جمله تلویزیون) را سریع پاک کنید و اگر وقت دارید سعی کنید کمی جارو برقی بکشید.
آشپزخانه: تمام ظروف را از داخل سینک ظرفشویی خارج کرده و در ماشین ظرفشویی قرار دهید. یک دقیقه وقت بگذارید تا همه پیشخوان ها را خالی کنید - مواد غذایی باید به یخچال برگردند و هر نوع احتمال و انتهایی را می توان در کشو انداخت ، بعداً با آنها برخورد می شود. پیشخوان ها و وسایل خانه را در صورت لزوم پاک کرده و زمین را سریع جارو کنید.
اتاق خواب: برای تنظیم تختخواب خود یک دقیقه وقت بگذارید - تأثیر آن به طرز حیرت انگیزی بسیار زیاد است. به اطراف خود نگاه کنید و هر چیزی را که در کف آن است بردارید - لباسشویی باید مانع آن شود و همه چیز دیگر باید کنار گذاشته شود. اگر مقدار زیادی چیز روی کمد یا میز کنار تخت خود دارید ، همه آن را درون کشو جارو کرده یا داخل کمد بیندازید و بعداً با آن کنار بیایید. هرچه در سطح مسطح خود بی نظمی و شلوغی کمتری داشته باشید ، اتاق خواب شما مرتب تر به نظر می رسد. اگر وقت دارید خلأ کنید.
سرویس بهداشتی: هرگونه وسایل گشاد و کنار دستشویی یا غرور را کنار بگذارید. سینک ظرفشویی و آینه را پاک کرده و به توالت یک اسکراب سریع بدهید. سطل زباله را خالی کنید و اگر وقت دارد زمین را تغییر دهید.
نفس کشیدن! هنگامی که مناطق را کامل کردید و همه موارد خارج از لیست خود را بررسی کردید ، نفس راحتی بکشید. توانجامش دادی! جلوگیری از بحران
آیا در صورت تمیز کردن سریع نکات دیگری وجود دارد که از آنها استفاده کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

اگر کمد لباس تمیز کاری شما نامرتب است ، ایجاد تمایل برای تمیز کردن بقیه خانه دشوار است. هنگامی که کمد تمیز کردن خود را صاف می کنید ، می دانید که لوازم تمیز کننده مورد نیاز خود را به همراه خواهید داشت و یافتن آنها آسان خواهد بود. این یک نقطه پرش طبیعی برای تمیز کردن بقیه خانه شما است. ادامه مطلب را بخوانید تا ملزومات هر کمد نظافت و نظافت خوب را بیاموزید.

باید لوازم نظافت منزل داشته باشد
کار خود را با بررسی اینکه چه مواد تمیزکننده ای دارید و چه چیزهایی هنوز برای خرید نیاز دارید ، شروع کنید. این بهانه خوبی برای از بین بردن تمام محتوای فعلی کمد تمیز کردن است تا بتوانید آنها را با نظم معقول تری دوباره برگردانید.

کمد تمیز کردن شما باید شامل موارد زیر باشد:
جارو ، خاکپوش ، شستشو و سطل (اگر کف زمین چوب یا کاشی دارید)
خلا vac (اگر فرش دارید)
یک گردگیر
دستکش
ابزار تمیز کردن ، مانند حوله های کاغذی ، ژنده پوش و / یا اسفنج
مواد تمیز کننده ، مانند تمیز کننده اسپری همه منظوره ، شیشه پاک کن ، سرکه ، جوش شیرین ، تمیز کننده کاسه توالت ، تمیز کننده اجاق گاز و سایر موارد
بدیهی است که می توانید این لیست را با توجه به ترجیح شخصی خود اضافه و کم کنید. اما اگر چندین ابزار تمیزکننده یا مواد مختلف داشته باشید که همان کار را انجام می دهند ، ممکن است به فکر تجمیع مجموعه خود باشید. در مورد مواردی که هرگز از آنها استفاده نمی کنید (و نه فقط به دلیل کمبود کار در خانه!) همین مورد نیز صدق می کند.

همه چیز سر جای خودش است
از آنجا ، شما چندین گزینه در مورد چگونگی سازماندهی فضای خود دارید. تصمیمات نهایی شما به بودجه ، وسایل ، اندازه کمد و نیازهای شما بستگی دارد ، اما در اینجا مکان های خوبی برای شروع وجود دارد.

رک بگیرید
در بیشتر کمد های تمیزکننده جارو ، پاک کن ، پاک کن و سایر وسایل نازک و بلند وجود دارد. اینها تمایل دارند روی هم بیفتند و به یک آشفتگی واقعی تبدیل شوند.

برای حل این مشکل ، یک قفسه قلاب از فروشگاه دلار یا یک فروشگاه کانتینر تهیه کنید. این باید در داخل درب یا کمد شما نصب شود. اکثر جاروها و سایر ابزارهای تمیز و بلند و نازک سوراخ هایی دارند که می توانید از آنها برای آویزان کردن استفاده کنید ، بنابراین از کف خارج شده و دسترسی به آنها آسان است.

از درب خود استفاده کنید
درب شما فضای ذخیره سازی ارزشمندی است. اگر قفسه خود را به آن آویزان نمی کنید ، از یک سازمان دهنده مناسب برای درب منزل استفاده کنید. یک روش آسان برای انجام این کار استفاده از جا کفشی پلاستیکی شفاف است: هر بطری مایع تمیز کننده به طور مرتب در محفظه ای متفاوت قرار می گیرد.

چند سطل بخرید
انبوهی از لوازم تمیز کردن به کسی کمک نمی کند. برای نگهداری وسایل چند سطل بزرگ و شفاف تهیه کنید. آنها را بر اساس قسمت های مختلف خانه یا کارهای مختلف مرتب کنید.

ایجاد برچسب
هنگامی که یک نظافتچی از خانه شما بازدید می کند ، برای آنها دشوار است که بفهمند در کجا قرار دارد حتی وقتی خانه شما از نظم خوبی برخوردار است. هنگامی که سطل آشغال دارید ، روی آنها بنویسید یا برچسب هایی ایجاد کنید تا طرح سازمان شما به راحتی برای اعضای خانواده و متخصصان نظافت آشکار شود.

و همیشه مطمئن باشید که هر بطری اسپری را که خودتان پر می کنید به وضوح با محتوای آن برچسب زده شده است تا از مسمومیت و حوادث خطرناک جلوگیری شود. این امر به ویژه در صورت تمیز کردن خانه بسیار حیاتی است زیرا آنها نمی دانند فقط از محل زندگی چه چیزی می خواهد.

از قفسه های خود استفاده کنید ، اما ...
اگر قفسه های داخلی کمد شما عمیق باشد ، وسایل تمیز کردن شما می توانند به اعماق آن برگردانده شوند ، جایی که از بین می روند. یک سوزان تنبل را لبه قفسه بگذارید و وسایل تمیز کننده خود را در آن قرار دهید. به این ترتیب می توانید آن را دور خود بچرخانید و به راحتی آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

آنچه را که نیاز دارید به خاطر بسپارید
شما احتمالاً روزانه یا تقریباً روزانه از برخی از وسایل تمیز کردن استفاده می کنید ، در حالی که ممکن است به ندرت از برخی دیگر استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که ضروری ترین لوازم تمیز کردن شما ، ترجیحاً در سطل مخصوص خود در نزدیکی جلوی کمد ، در دسترس هستند. این نیز برای نظافت منزل شما بسیار مناسب است.

تخته سفید را آویزان کنید
با حلق آویز یک تخته سفید در تقویم خود (پشت در یا سمت راست داخل) همه اختلافات راجع به اینکه چه کسی کارها را انجام می دهد نادیده بگیرید. آن را با تکالیف تکالیف هفتگی به روز کنید. اگر نظافتچی خانه دارید ، می توانید یادداشت هایی را برای آنها اینجا بنویسید.

شلوغ کردن
کمد تمیز کردن شما به اندازه سایر نقاط خانه شما آشغال نخواهد گرفت. اما بسته به تکنیک های تمیز کردن شما ، هنوز هم می تواند بسیار شلوغ شود ، بنابراین حتماً آن را به طور نیمه منظم انجام دهید. مقصر مکرر پارچه هایی است که تمایل به تکثیر دارند - بریدن چند لباس از دست دوم خوب است ، اما شما به یک تن احتیاج ندارید.

در مورد روزنامه ها نیز همین طور است: خوب است که چند نفر را برای تمیز کردن بدون شیشه شیشه نگه دارید ، به خصوص اگر اشتراکی ندارید. اما خیلی زیاد ممکن است یک آشفتگی واقعی باشد ، مخصوصاً اگر از سایر مواد تمیزکننده شما رطوبت ایجاد کند.

استفاده از ذخیره سازی اضافی را در نظر بگیرید
هنگامی که همه چیز را در سطل های زباله و قفسه ها فرو برد ، ممکن است فضای اضافی در کمد داشته باشید. کمد تمیز کردن شما می تواند وظیفه مضاعف برای نگه داشتن دستمال توالت و سایر ملزومات خانگی را انجام دهد. فقط مطمئن شوید که آنجا خیلی شلوغ نیست و یافتن همه چیز هنوز آسان است.

نتیجه
کمد تمیز کردن شما محل پرش برای همه کارهای خانه شما است. درست کردن آن کمی فکر و برنامه ریزی می برد  و ممکن است به معنای سفر به فروشگاه کانتینر باشد. اما به محض این که همه چیز را سر جای خود قرار دهید ، خواهید فهمید که تمیز و تمیز نگه داشتن خانه کاملاً ساده تر و لذت بخش تر است و برای تمیز کننده خانه شما نیز با سرعت بیشتری انجام می شود.

  • آشپزخانه ایرانی