در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

قفسه های پشت در
فضای پشت در یک محل ذخیره است که اغلب نادیده گرفته می شود. مجموعه ای از قفسه های کم عمق را بسازید و برای فضای سازماندهی اتاق کوچک اتاق زیر ، آن را به دیوار پشت درب اتاق لباسشویی خود نصب کنید. مواد ارزان قیمت هستند. فاصله لولای درب و دیوار را اندازه بگیرید و یک اینچ را کم کنید. این حداکثر عمق قفسه ها است. ما از 1x4 برای کناره ها ، بالا و قفسه ها استفاده کردیم. طرفین را به بالا پیچ کنید. سپس سه نوار آویز 1x2 را به دو طرف پیچ کنید: یکی بالا و پایین و یک مرکز. استانداردهای قفسه فلزی ناخن به طرفین. قفسه ها را با میخ زدن یک قطعه تزئینی 1x2 به کناره ها و بالا ، کامل کنید. 1x2 واحد قفسه را می پوشاند و قفسه ها را از گیره های قفسه سقوط نمی کند. گل میخ ها را پیدا کنید. سوراخ های بازشو را سوراخ کنید و قفسه ها را با گلدان 2-1 / 2 به گل میخ پیچ کنید. پیچ های چوبی. برای محافظت از درب ، یک سپر لاستیکی روی قاب قرار دهید.
2/20 قفسه و میله لباس را نصب کنید
یک قفسه و میله لباس نصب کنید
این پروژه میله آویز اتاق لباسشویی ساعت ها در اتوکشی و نظم صرفه جویی می کند. اکنون می توانید پیراهن ها و کت های خود را به محض خارج شدن از خشک کن آویزان کنید - دیگر پیراهن های چروکیده در پایین سبد نخواهید داشت. همچنین یک قفسه بالایی خارج از راه برای ذخیره انواع شانس و انتها بدست خواهید آورد. کافی است به مرکز خانه خود بروید و براکت های میله کمد استاندارد ، یک میله کمد و یک قفسه ملامین با عمق 12 اینچ تهیه کنید. مقداری از لنگرهای دیوار خشک را بردارید ، یا اگر بتن ، چند لنگر پلاستیک و یک بیت سنگ تراشی مربوطه دارید. قفسه ها را به دیوار ببندید و میله کمد را برای نگهداری فوری لباسشویی اضافه کنید.


نگهدارنده اسفنج 3/20
جا اسفنجی
اسفنج مرطوب همیشه به لبه غرقاب سودمندی ختم می شود. آنها هرگز به درستی خشک نمی شوند و کپک زده و بدبو می شوند. در اینجا بهتر است برای راه حل های اتاق لباسشویی شما. برای نگه داشتن اسفنج ها به پشت ظرفشویی یک غربال پیچ کنید. آنها به خوبی خشک می شوند ، از کار دور هستند و برای همیشه ماندگار هستند.
4/20 یک مرکز اتوکشی ایجاد کنید
یک مرکز اتو ایجاد کنید
برای اینکه وسایل اتو دستی شما راحت باشد اما از زیر پا خارج نشوید ، ظرف چند ساعت این مرکز اتوکشی ساده را بسازید. تمام آنچه شما نیاز دارید 10 فوت است. 1x8 ، 2 فوت یک تکه 1x6 برای قفسه ها و یک جفت قلاب برای آویز صفحه اتو خود.

پشت ، کناره ها ، قفسه ها و قسمت بالا را برش دهید. طرفین را تراز کرده و از پایین 2 اینچ ، 14-3 / 4 اینچ و 27-1 / 2 اینچ اندازه بگیرید تا پایین قفسه ها مشخص شود. قبل از مونتاژ واحد ، از اره برقی برای برش 1 1 1 در استفاده کنید. گوش سگ در پایین کناره ها برای لمس تزئینی.

هر بار از یک طرف کار کنید ، طرف را به پشت چسب بزنید و میخ بزنید. چسب بزنید و سه تا 1-5 / 8 اینچ رانندگی کنید. میخ ها را داخل هر قفسه قرار دهید ، طرف دیگر را وصل کرده و آن قفسه ها را در جای خود میخ بزنید تا محکم شود. گیره ها برای نگه داشتن واحد در هنگام رانندگی ناخن مفید هستند. قطعه بالایی را در وسط قرار دهید و یک در 2 در سمت چپ بگذارید. از هر دو طرف بیرون بیایید و آن را چسب زده و در جای خود میخ کنید. واحد را رنگ آمیزی یا لکه کنید و سپس سوراخ های خلبان را در قسمت بالای هر طرف واحد سوراخ کرده و قلاب ها را پیچ کنید تا صفحه اتو نگه دارید. قفسه را با استفاده از لنگرهای دیواری پیچ دار روی دیوار خشک نصب کنید.

5/20 قفسه زیر سینک
قفسه زیر سینک
خسته شده اید که هر بار که زمین را پاک می کنید همه آن چیزها را زیر سینک ظرفشویی منتقل می کنید؟ فقط یک قفسه کمد ملامینه از مرکز خانه و طول زاویه دیوار سقف معلق خریداری کنید (متأسفم ، طول آن فقط 10 فوت است ، اما ارزان است و می توانید آن را برای حمل و نقل برش دهید). همچنین چهار 1/2 اینچ را بردارید. شماره 8-24 پیچ ، واشر و مهره. آن را به زیر سینک ظرفشویی اتاق لباسشویی خود وصل کنید تا مکانی مناسب برای ذخیره وسایل نقاشی قدیمی و ایجاد یک سازمان اتاق کوچک باشد.

  • ۹۹/۱۰/۱۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی