در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

تمیز کردن عمیق یک یا دو بار در سال بسیار متفاوت از تمیز کردن روزمره قدیمی است. (برای نکات تمیز کردن روزانه ، برنامه تمیز کردن سرعت من را بررسی کنید!) این فرصت شماست که از تمام مناطق غافل شده ، دور از چشم و خارج از ذهن مراقبت کنید ، مواد آلرژی زا را کاهش دهید ، بهم ریختگی را به حداقل برسانید و خانه شما پناهگاه است.

برای این فرآیند ، پیدا کردن یک سیستم تمیز کردن کل خانه از بالا به پایین و نه اتاق به اتاق مفید است ، بنابراین همه گرد و غبار و آوارهایی که در طول مسیر به هم می خورد یک بار برای همیشه پاک شود در یک رفت و برگشت نهایی. احتمالاً چه مدت طول خواهد کشید به بزرگ بودن و کثیف بودن خانه شما بستگی دارد ، اما متوجه می شوم که برای تهیه آن در کل لیست ، معمولاً دو روز کامل طول می کشد. روز اول قبل از تمیزکاری ، سپس انجام مناطق Top و Mid-to-Top سپری می شود ، در حالی که روز دوم پایان مناطق Mid-to-Bottom & Floor است.

آیا آماده بیرون آمدن از بطری اسپری و شروع به تمیز کردن هستید؟

باید توجه داشته باشید که این لیست کارهای زیادی را در آشپزخانه انجام نمی دهد. نگران نباش .... من فراموش نکردم برای آشپزخانه خود کمک می خواهید؟ نکات تمیز کردن عمیق آشپزخانه را از اینجا دریافت کنید. در حال حاضر بیایید فقط ظرف ها را بشوییم و پیشخوان ها را مثل معمول بشویم و پس از تمیز کردن عمیق بقیه خانه ، نگران آشپزخانه باشیم.

چگونه خانه خود را از بالا به پایین تمیز کنیم
بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا راهنمای نهایی ما در مورد چگونگی تمیز کردن خانه خود از بالا به پایین آمده است:

1. پیش تمیز کنید
هدف از پیش تمیز کردن به سادگی پاکسازی بی نظمی سطح و اشیاpla بی جا است تا در حین حفاری و انجام کمی بیشتر عمیق از آنچه که معمولاً انجام می دهید ، خانه شما مانند یک منطقه کاملاً ویران نشده احساس نشود. اگر واقعاً بخواهید می توانید از این مرحله صرف نظر کنید ، اما از آنجا که مجبورید آن را انجام دهید ، ممکن است ابتدا آن را انجام دهید.

سر و صدا در سرتاسر خانه را بردارید - تهیه یک سبد یا جعبه برای هر یک از اعضای خانواده به خوبی کار می کند. اتاق به اتاق بروید و وسایل بی جا را برداشته و در جعبه مناسب قرار دهید ، سپس جعبه وسایل خود را به هر یک بدهید تا آنها را کنار بگذارد.
ظرف ها را بشویید و کنار بگذارید
پیشخوانهای آشپزخانه را پاک کرده و پاک کنید
2. منطقه برتر {هر چیزی بالای سر شما}
این منطقه شامل نقاط بلندی غالباً غفلت شده در تاقچه های فراموش شده منزل ، پنجره های بلند ، پنکه های سقفی ، وسایل روشنایی و دریچه های هوا است. در حالی که آنجا هستید ، حتما فیلترها را عوض کرده و لامپ ها را جایگزین کنید!

تاقچه های بالای گرد و غبار یا بالای کابینت ها
تمیز کردن هوا
پنکه های سقفی را گردگیری یا تمیز کنید
وسایل نوری را گردگیری یا شستشو دهید
پنجره های بلند را تمیز کنید
لامپ ها را عوض کرده و فیلترهای هوا را تعویض کنید
3. منطقه میانی به بالا {سطح چشم}
این منطقه شامل هر چیزی است که هنگام ایستادن به آن نگاه می کنید ، که شامل بیشتر پنجره ها ، دیوارها و قفسه های کتاب بلند یا سایر مبلمان های بلند است.

پرده ها را بشویید ، اتو بزنید و دوباره آویزان کنید
قفسه های کتاب گرد و غبار و سایر مبلمان بلند
پنجره ها را بشویید
تصاویر گرد و غبار ، آینه ، ساعت و سایر دیوارهای آویز
4. منطقه متوسط ​​به پایین {سطح کمر}
این منطقه شامل بسیاری از نقاط تمیز کردن سنتی است: حمام ، مبلمان ، تختخواب ها - فقط کمی شدیدتر از تمیز کردن روزانه شما به همه آنها ضربه می زند.

سطوح گرد و غبار
مبلمان چوبی لهستانی
مبلمان چرم را تمیز کنید
مبلمان روکش دار را وکیوم و تمیز کنید
ملحفه ها را بشویید و ملافه ها را عوض کنید
سینک ظرفشویی ها و پیشخوان ها را تمیز و پاک کنید
دوش اسکراب و وان ها
توالت های تمیز
5. منطقه پایین {سطح طبقه}
این منطقه فقط شامل کف و تخته های قرنیز است - به این معنی که تقریباً کارتان تمام شده است! جارو کردن ، جاروبرقی ، شستشو و صرف وقت برای پاک کردن گرد و غبار و گرد و خاک طولانی در گوشه و کنار ، باعث عصب و دامن زدن به خانه شما می شود.

کف های سخت را جارو کنید
کف و کاشی یا مشمع کف اتاق را تمیز و تمیز کنید
فرش و فرش های خلاac
فرشهای کوچک را بشویید
قرنیزهای گرد و غبار
جبهه های جلو و عقب و / یا ایوان را جارو کنید
سرانجام ، شما باید بدانید که اگرچه من واقعاً نمی توانم بیایم و خانه های شما را برای شما تمیز کنم ، اما می خواهم سعی کنم این روند را تا آنجا که ممکن است آسان و بدون درد انجام دهم. امروز به این معنی است که عزیزم قابل چاپ دیگری را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تمام لیست چک Spring Clean را درست در نوک انگشتان خود داشته باشید. آن را در رختشویخانه خود درست در کنار صفحه 10 تمیز کننده خانگی Green & Thrifty آویزان کنید و آماده خواهید شد!

برای جمع بندی ، در اینجا نحوه تمیز کردن خانه خود از بالا به پایین آمده است:
1. پیش تمیز کنید
2. منطقه برتر {هر چیزی بالای سر شما}
3. منطقه میانی به بالا {سطح چشم}
4. منطقه متوسط ​​به پایین {سطح کمر}
5. منطقه پایین {سطح طبقه}

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی