در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

نحوه سازماندهی آشپزخانه برای پخت
برخی از شما ممکن است بدانید که من سعی می کنم یک رژیم غذایی گیاهی را با غذاهای کامل بخورم ، و از آنجا که طی 6-7 سال گذشته به تدریج به آن سمت رفتم ، مجبور شدم نحوه طبخ و پخت را بیاموزم. این چیزی نیست که من بیش از حد به آن علاقه داشته باشم ... در واقع ، نام مستعار من در گذشته همیشه "ملکه مایکروویو" بود!

با این حال ، من یک راز کوچک برای لذت بردن از حضور در آشپزخانه را کشف کرده ام: گذراندن وقت در آن را بسیار سازمان یافته ، عملکردی و لذت بخش کنید.

وقتی من آشپزخانه خود را طوری تنظیم می کنم که همه چیز کارآمدتر و ناامیدکننده باشد ، من بیشتر وقت می گذارم که در آن آشپزی و پخت کنم. پختن چیزهایی مانند کلوچه و کلوچه های سالم برای من مهم است که یک هفته خوب غذا می خورم ، و از زمان شروع به راه اندازی آشپزخانه هایم (در چند خانه اخیرم) مخصوص پخت و پز در اطراف ، این کار را خیلی بیشتر انجام داده ام .

در اینجا کاری است که من انجام دادم.

سازماندهی لوازم پخت در قفسه های باز
6 مرحله برای تنظیم پخت آسان:
مرحله 1:
وسایل پخت خود را درون قوطی هایی با اندازه و شکل یکسان قرار داده و برچسب بزنید ، تا بتوانید همه آنها را در کنار هم ذخیره کنید و به راحتی نیاز خود را پیدا کنید. من شیشه های شفاف را دوست دارم زیرا به شما کمک می کند ببینید چه زمانی نزدیک به مجبور به ذخیره سازی مجدد می شوم و در قفسه های باز من زیبا به نظر می رسند. در کنار هم قرار گرفته اند و در فضای باز واقعاً جذاب به نظر می رسند.

نحوه تنظیم آشپزخانه برای پخت و پز - ساده سازی آشپزخانه شما
من همچنین از شیشه های ترشی رستوران بزرگ استفاده می کنم (درپوش ها را با رنگ گچ رنگ آمیزی کردم تا بتوانم آنها را برچسب بزنم) تا مقادیر زیادی از مواد مانند آرد و جو را در خود جای دهم. (اطلاعات مالی - یک شیشه بزرگ را که قبلاً با جو دو سر ، دانه کدو تنبل ، گردو و کشمش مخلوط شده نگه داشته ام ، بنابراین صبحانه ها و میان وعده های بلغور جو دوسر من بسیار آسان هستند).

گام 2:
چگونه می توان با تنظیم صحیح آشپزخانه پخت و پز را آسان کرد
همه کاسه های زیبا ، تخته های خرد کن و ظروفی را که برای مخلوط کردن نیاز دارید ، کنار هم قرار دهید ، بنابراین گرفتن آنها نیز بسیار آسان است. باز هم ، من در فضای باز نیستم ، که مرا تشویق می کند آنها را مرتب و مرتب نگه دارم.

مرحله 3:
سازمان ادویه برای پخت و پز و آشپزخانه سازمان یافته
یک سبد یا جعبه را با فنجان ها و قاشق های اندازه گیری ، فنجان مافین و هر احتمال و پایان دیگری که نیاز دارید پر کنید. آن را برچسب بزنید یا برچسب گذاری کنید تا بتوانید آن را از قفسه یا از کمد پایین بیاورید و هنگام پخت همه چیز را در نوک انگشتان داشته باشید. اگر ترجیح می دهید این موارد را در کشو داشته باشید ، با استفاده از جعبه های مقوایی قدیمی تقسیم کننده ایجاد کنید تا همه چیز جای خود را داشته باشد. یا آنها را در محلی که استفاده می کنید آویزان نگه دارید - من دوست دارم خودم را روی یک آویز چوب در پشت پرده نگه دارم.

مرحله 4:
ادویه ها را در شیشه های کوچک ، هم اندازه ، جمع کنید. من شیشه های سنگ تراشی نیم سایز کوچک را که درب آن ها را با رنگ تخته گچ پوشانده اند ترجیح می دهم تا بتوانم نام ها را در بالا بنویسم. آنها همچنین مفید هستند زیرا من می توانم ادویه جات ترشی جات را به صورت عمده خریداری کنم و آنها را به خانه بیاورم تا شیشه ها را دوباره پر کنم.

در اینجا می بینید که همه افرادم را با هم در یک کمد چوبی و درب شیشه جمع کرده ام.

مرحله 5:
با قرار دادن کتابهای آشپزی در بالای یخچال یا در گوشه ای از پیشخوان خود ، جایی که به هر حال از فضا استفاده نمی شود ، خیلی مفید است. من همچنین دوست دارم دستور العمل های مورد علاقه خود را درست جلوی خودم قرار دهم ، بنابراین آنها را روی کارت دستور کپی می کنم و با تخته و گیره کاغذ قدیمی آنها را در چشم بینایی می آویزم.

  • ۹۹/۱۰/۰۸
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی