در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

مرحله 9: سینک ظرفشویی را تمیز کنید
لوازم مورد نیاز: جوش شیرین ، سرکه ، آب گرم ، لیمو کامل ، اسفنج یا پارچه مرطوب ، حوله قدیمی

روش کار: سینک ظرفشویی را تمیز کرده و با آب تمیز بشویید. جوش شیرین را کاملاً روی سطح مرطوب سینک بپاشید و از اسفنج یا پارچه مرطوب برای شستشوی کناره ها و پایین سینک ، و همچنین شیر آب و آب بند در اطراف لبه سینک استفاده کنید (در صورت لزوم). بگذارید چند دقیقه بماند. یک فنجان جوش شیرین در دفع زباله ریخته و به دنبال آن 1 فنجان سرکه. 4 فنجان آب را بجوشانید ، سپس آب را در دفع مواد ریخته تا جوش شیرین و سرکه شسته شود. لیمو را از وسط نصف کرده و در محل دفع قرار دهید ، سپس آنرا دفع کنید تا لیمو خرد شده و شسته شود. سینک ظرفشویی و شیر آب را کاملا بشویید ، سپس با حوله قدیمی خشک کنید.

 مرحله 10: کف ها را تمیز کنید
لوازم مورد نیاز: جارو و گرد و غبار ، پاک کننده گرد و غبار همه منظوره ، پاک کننده مرطوب

نحوه انجام: قبل از شروع ، تا آنجا که ممکن است مبلمان را از کف حمل کنید. از یک انتهای اتاق شروع کنید ، خاک و موهای سست را با احتیاط به سمت مرکز کف بکشید. به روش اتاق خود را دور بزنید و تمام کثیفی ها را به سمت مرکز در یک دسته قرار دهید. جارو بریزید و دور بریزید. در مرحله بعدی ، با پاک کردن گرد و غبار زمین را پاک کنید تا باقی مانده گرد و غبار یا مو از بین برود. لکه های چسبناک یا کثیف را لکه دار کنید یا کل زمین را با پاک کن مرطوب پاک کنید و بگذارید خشک شود.

البته اکنون که می دانید چه کاری باید انجام دهید ، وقت آن است که به کار بپردازید! برای ادامه کار ، از این چک لیست قابل چاپ قابل استفاده برای کمک به شما در طی تمام مراحل استفاده کنید:

قسمت چهارم واگذاری
فقط برای بررسی ، چهارمین تکلیف شماست:

در این هفته مقدار زیادی از زمان - حداقل حداقل 2 تا 4 ساعت - را کنار بگذارید تا به تمیز کردن عمیق آشپزخانه بپردازید.
آشفتگی آشپزخانه خود را پاک کنید و یک منطقه بدون شلوغی را اعلام کنید. این هدف را قرار دهید که به جز لوازم آشپزخانه ای که به طور منظم استفاده می کنید ، چیزی را در پیشخوان خود نگه ندارید. روی آموزش خانواده خود برای استفاده از "منطقه جمع آوری" که هفته گذشته ایجاد کرده اید ، کار کنید.
برای درخشش منطقه زندگی خود از بالا به پایین ، لیست چک تمیز کردن فضای زندگی را دنبال کنید. در صورت امکان ، پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه نیز وارد شود!

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی