در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

۲۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب توالت مناسب برای حمام شما

انتخاب یک توالت تازه می تواند یک تجربه فوق العاده برای هر کسی باشد. اما آیا این انتخاب به چیز دیگری غیر از "ظاهر" بستگی دارد؟ با کمال تعجب ، بله! هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد. در هنگام انتخاب یک کالا ، باید اندازه ، قد ، شکل ، رنگ ، عملکرد ، بودجه و موارد دیگر از این دست را برای زیبایی و همچنین آرامش از خود در نظر گرفت. توالت غیرمترقبه می تواند تجربه حمام شما را به طور قابل توجهی گسترش دهد. Prayag هند طیف بی نظیری از طراحی های منحصر به فرد را دارد که می تواند متناسب با خواسته های شخص باشد. در اینجا ، ما جنبه های مختلف یک کالد را بررسی خواهیم کرد و در ضمن چگونگی انتخاب یک توالت دقیق برای سرویس بهداشتی شما را تسهیل می کند.

1. برای اختراع جدید در بازار بررسی کنید
قبل از به دست آوردن هر چیزی به طور مرتب ، همیشه باید به طرح های جدید موجود در بازار توجه کرد. این نه تنها مربوط به توالت ، بلکه با همه چیزهایی که باید خریداری شود. هر بار دیگر طرح و الگوی تغییر می کند. در بعضی مواقع ، شما عملکردهای خارق العاده ای می گیرید که فراتر از انتظارات آنها نیست. بنابراین ، توصیه می شود همیشه به دنبال جدیدترین نوآوری ها باشید.
2. آرایه صحیحی را برای Restroom خود انتخاب کنید
چندین طرح توالت در بازار وجود دارد. انتخاب صحیح و مناسب با فضای داخلی حمام. با این کار ظرافت به مجاورت افزوده می شود. می توان از یک دستشویی چمباتمه دار (عمدتا در هند استفاده می کند) یا کمد آب اروپا (EWC) انتخاب کرد. کمد های آب اروپا (EWC) دوباره دو گزینه برای انتخاب دارد: توالت های یک تکه ، که به زیبایی در یک واحد بی نقص ساخته شده اند که در آن کاسه و مخزن به هم وصل شده اند. اینها توالتهای پر زرق و برق هستند که هیچ شکافی بین مخزن و کاسه ندارند. مورد دیگر توالتهای دو طرفه است که دارای کاسه یکسان و مخزن یکسان هستند.
3. منطقه آسایش
حالا ، بعد راحتی شما می آید. این فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید که چه می خواهید - یک طراحی هندی یا EWC؟ با این وجود ، اگر می خواهید EWC داشته باشید ، ترجیح شما از این است که آیا باید دراز باشد - جلو ، جلو یا جلو یا مربع. جدا از ظاهری که به آن می دهد ، انتخاب نیز به راحتی شما متکی است.


4- Rough-in را تعریف کنید
این مهمترین چیز هنگام انتخاب توالت است. طرحی که شما انتخاب می کنید باید مربوط به ساخت و ساز در مکان شما باشد یا در غیر این صورت مجبور خواهید بود که حمام و اتصالات آن را کاملاً بازسازی کنید.
5. فضایی که باید توسط سیسترن اشغال شود
در حین انتخاب توالت ، باید همیشه اندازه آن را در نظر بگیرید. اندازه مخزن باید متناسب با اندازه حمام باشد. توالت نباید بین دیوار و حوضچه گیر بیفتد. این امر به ویژه باید مورد توجه قرار گیرد برای افرادی که یک فرد سالخورده در محل خود دارند. پس از آن ، اگر نیاز دارید که کالا نباید فضای کف زمین را تصرف کند ، می توانید برای مخزن دیواری انتخاب کنید. این فضای خالی کف را خالی می کند که به شما در تمیز و مرتب بودن مجاورت کمک می کند. چنین توالت فقط یک مخزن آویز دیواری دارد ، استراحت تمام وسایل از جمله مخزن خیط و پیت کردن در دیوار نصب شده است. این لوکس ترین طراحی برای انتخاب حمام است.
سیستم شستشوی قدرتمند
پس از انتخاب طرح ، از ویژگی های توالت غافل نشوید. بررسی کنید آیا توالت دارای سیستم جت قدرتمند با دریچه های گسترده تر است که آب را به طور مساوی پخش می کند ، برای سیستم نظافت بهتر.
7. به توالت بروید که آب را ذخیره می کند
در اینجا مسئولیت اجتماعی ما در قبال جامعه به وجود می آید. باید به سیستم توالت بروید که در هر فلاش از آب شدید استفاده نمی کند. به دلیل طراحی های پیشرفته هیدرولیکی ، توالت ها به گونه ای ساخته می شوند ، به گونه ای که حتی کمتر از پنجاه درصد از توالت های قدیمی مصرف می کنند. این نه تنها به ما در صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند بلکه به ما در کاهش صورتحساب کمک می کند. برای صرفه جویی در مصرف آب ، سیستم شستشوی دوگانه ایجاد شده است - یک دکمه برای نیمه فلاشینگ و دومی برای شستشوی کامل است. برای چنین آرایش دو دکمه ، می توانید مخازن مخصوص نصب دیواری یا معمولی را انتخاب کنید. با تمام حقایق فوق می توان به راحتی و با خردمندانه یک دستشویی مناسب برای حمام را انتخاب کرد.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

حمام کوچک خود را بزرگتر بنمایید

برنامه ریزان خانه تمایل دارند حداقل فضای لازم را برای آشپزخانه و دستشویی اختصاص دهند. اغلب اوقات ، شما نمی توانید طرح بزرگنمایی جسمی هر یک از آنها را تغییر دهید. بخش دشوار طراحی هر حمام کوچک این است که شما باید اطمینان حاصل کنید که می توانید تعداد زیادی کار را در یک منطقه بسیار کوچک انجام دهید. با این وجود ، به عنوان کوکی هوشمند شما ، همیشه راهی پیدا می کنید که تقریباً در مورد هر مشکلی که برای شما پیش می آید ، کار کنید.

اندازه سینک نباید از طراحی کلی حاکم باشد
عملکردی که برای هر حمام کوچک معمول است ، صرف نظر از اینکه بخشی از یک خانه ، محل کار ، هتل ، بازار یا سالن سینما باشد ، این است که مردم به دلایل مختلف دست خود را شستشو می دهند. حتی ممکن است افراد نیاز به انجام وضع صبح خود داشته باشند ، تراشیده و یا صورت خود را در آنجا بشویند. بنابراین ، سینک گوشه را انتخاب نکنید ، مگر اینکه واقعاً برای فضا فشار بیاورید. یک حوضچه شستشو به اندازه کوچک ، ساخته شده از مواد آسان برای نگهداری ، اما با ظاهری درجه یک مانند کروم ، فولاد ضد زنگ ، چین یا گرانیت را انتخاب کنید. اینها پیتزا را به حمام وام می دهند ، بدون اینکه عملکرد را از دست بدهند.


دیوار آن را آویزان کنید
هنگامی که توالت و حوضه شستشوی دیوار آویزان هستند ، طبیعتاً فضای کف قابل توجهی را آزاد می کنید. این نشان می دهد که توهم از حمام بزرگتر از حد است. استفاده از رنگ هایی مانند عاج ، زرد بسیار روشن ، هلو و حتی سفید برای حوضه شستشو و کامود باعث می شود تا آنها تقریباً در هر نوع دکوراسیون و سبک مبلمان قرار گیرند.
مخزن را پنهان کرد
مخزن هایی که در دیوار پنهان شده اند ، طبیعتا فضای قابل توجهی را آزاد می کنند و باعث می شوند دستشویی شما بزرگتر به نظر برسد. Prayag هند انواع مختلفی از مخازن مخفی را ارائه می دهد که می توانید مطابق با سیستم زهکشی خود نصب کنید.
آن را در رنگ های آرام بخش که نور را منعکس می کنند ، رنگ کنید
حمام ، با رنگ های آرامش بخش که نور را منعکس می کند ، لزوما بزرگتر به نظر می رسد. رنگ ها ایده ای از فضای گسترده را ارائه می دهند ، و باعث می شود که دستشویی به جای اینکه دچار تنگ شود ، جادار و ظریف تر به نظر برسد. با دیوارها ، حوضچه ، کابینت حمام ، پرده های دوش و پرده هایی با رنگ های مختلف ، مخلوطی از رنگ ها را ایجاد نکنید. به نظر می رسد به جای رنگارنگ یا روشن بودن ، ظاهری ظریف تر به نظر می رسد. از استفاده از مشکی در هر کجا - شیرآلات ، وسایل حمام ، قفسه حوله ، لوله و مطمئناً بر روی دیوارها خودداری کنید - زیرا این امر می تواند ضد تولید باشد و حمام را کوچکتر نشان دهید.
روشنایی منابع
از آنجا که یک اتاق روشن کم نور از اتاق کوچکتر به نظر می رسد. این حس کاملاً مناسب است که روشنایی دستشویی خود را روشن تر کرده و از آن بزرگتر به نظر برسید. این چراغهای LED که در هر طرف آینه حمام قرار گرفته اند باعث می شود تا کل روشنایی روشن شود. با این حال ، اگر عملی نیست که بیش از یک لامپ یا CFL بچسبانید ؛ سپس به دنبال چراغ های روشنایی 18 وات LED باشید. یک لامپ برای روشنایی اتاق کافی است. همیشه رنگ سفید یا روشن روشن را برای رنگ لامپ انتخاب کنید ، در غیر این صورت بازتاب دقیقی از نحوه ظاهر یک شخص یا رنگ لباس نمی گذارد. همچنین برخی از لامپ های رنگی اتاق ها کوچکتر به نظر می رسند.
این کار را با آینه ها انجام دهید
آینه ها نه تنها برای تحسین پروفایل شما بلکه برای بازتاب نور مفید هستند. قرار دادن استراتژیک آینه ها می تواند نور را در حمام منعکس کند ، به خصوص اگر می توانید اجازه دهید نور روز طبیعی حمام کوچک را نفوذ کند. با این حال ، در یک حمام کوچک ، بعید است که بتوانید بیش از یک آینه را قرار دهید. قرار دادن آن در بالای حوضه شستشو به کسی کمک می کند که موهای خود را اصلاح کند ، یا اصلاح کند.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

با این وسایل آشپزخانه مدرن تهیه کنید و راندمان را بهبود بخشید

بهره وری همیشه مطلوب است ، خواه در محل کار یا آشپزخانه مدرن. در آشپزخانه ملاحظات دیگری نیز وجود دارد. شما فقط در آشپزخانه مدرن غذا نمی پزید. نکات بهداشتی خانواده به بهداشتی که می توانید در آنجا حفظ کنید ، است. از شستن میوه و سبزیجات گرفته تا شستشو و شستشوی ظروف استفاده شده ، ظروف و کارد و چنگال. شما به یک سینک و شیر آب آشپزخانه کارآمد نیاز دارید. اگر آنها همچنین می توانند شیک باشند. چه چیزی بیشتر می توانستی بخواهی؟

شیر آب را با سبک مطابقت دهید
انواع مختلفی از شیرهای مدرن آشپزخانه برای انتخاب وجود دارد. شما باید آنها را با استفاده روزانه در ذهن خود انتخاب کنید. در صورت نیاز به آنها برای یک خانواده بزرگ یا یک غذای دریایی که در آن طبیعی است که قابلمه ها و قابلمه های بزرگ داشته باشید. این بدان معناست که شما به یک سینک ظرفشویی بزرگ نیاز دارید ، و یکی از آن شیرآلات قوس الکتریکی است که به شما امکان می دهد تا به درستی مانور دهید. شیرآلات قوس دار دارای منحنیهای روان و زیبا و دستگیره های روان است که زیبایی خاصی به دکوراسیون عمومی آشپزخانه می بخشد. اگر می خواهید ظاهری پرنعمت در آشپزخانه خود داشته باشید که دارای راحتی های مدرن است ، می توانید به جای یک کاسه باریک و کروم یا سینک زجاجیه چین ، به دنبال یک شیر آبگیر دسته استفاده شده در یک سینک سنگ طبیعی باشید.


سبک هایی که می خواهید با قیمت هایی که می توانید از آن استفاده کنید
سینک ظرفشویی و شیر آب آشپزخانه در انواع طرح ، شکل و اندازه وجود دارد. بنابراین ، پیدا کردن آنچه را که می خواستید با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید ، دشوار نیست. می توانید از شیرهای کرومی یا استیل با سینک های آشپزخانه دو کاسه استفاده کنید تا یک آشپزخانه جذاب داشته باشید. هنگامی که آنها به خوبی نگهداری شوند ، آشپزخانه شما حتی پس از چندین سال نصب چنین وسایل جانبی ، شیک به نظر می رسد. سینک ظرفشویی دو کاسه دارای فضای بین دو کاسه است تا ظرف اسکراب و صابون یا ظرف مایع را بشویید. پیش از این تصمیم بگیرید که می خواهید سینک آشپزخانه شما چه باشد: سینک زیر آب که باعث می شود تمیز کردن میز کار شما راحت تر باشد ، یا سینک مخصوص خود ریختگی که سبک بیشتری به آشپزخانه شما می بخشد.
گزیده ای از وسایل برای خانه شما
در هنگام استفاده از سینک آشپزخانه مستطیل که ممکن است دارای دیوارهای کوچک باشد ، شیرهای کشویی راحت تر می شوند. آنها اطمینان می دهند که آب در تمام نقاط آب پاشیده نمی شود ، و باعث می شود آشپزخانه کباب به نظر برسد. ظرف های دوتایی کاسه در جداسازی ظرف هایی که قبلاً از آنهایی که لازم است خرد شوند ، کمک می کند. بنابراین ، ظروف را می توان برای شستشو در گلدان دوم ریخت و در کاسه دوم قرار داد. هنگامی که با یک شیر آب دوتایی جفت شده اید ، اطمینان حاصل می شود که دو نفر می توانند با عجله روی ظروف کار کنند. بعضی از افراد دوست دارند ظرف ها را در یک کاسه خیس کنند ، در حالی که آنها را در کاسه دیگر می ریزند و می ریزند. بیشتر شیرهای دوتایی دارای آب گرم و از طریق آنها جریان دارند. در زمستان و برای از بین بردن گریس از کوره ها و شیروانی آنها ، آب گرم یک خدادادی است

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

آخرین روند حمام 2019 - مناطقی که باید برای آن تمرکز کنید چیست؟

آیا قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید؟ آیا مطمئن هستید که همه چیز را به درستی برنامه ریزی کرده اید؟ بیشتر ما روی حمام تمرکز نمی کنیم و وقتی طراحی حمام می شود فقط با جریان کار می کنیم. شما می توانید متفاوت فکر کنید و آخرین روند حمام را که در سال 2019 به صورت واقعی گرم خواهد بود ، در نظر بگیرید. در اینجا برخی از روندهای برتر پیش بینی شده توسط طراحان داخلی داخلی ارائه شده است. سرویس بهداشتی امروز فقط بهداشتی نیست. همچنین این فضای خصوصی است که فرآیندهای فکر شما در آن کار می شود. به همین دلیل است که حمام ها باید از آن ظاهر آرامش بخش و البته زیبایی داشته باشند و در جایی که بتوانید احساس راحتی و راحتی داشته باشند به پایان برسند. روند حمام سال 2019 بدون شک بلکه بر جنبه عملکرد نیز تمرکز دارد.

فضای بیشتری اضافه کنید
امروزه خانواده ها حمام های بزرگی را می خواهند و حتی حاضرند مناطق دیگر را کنار بگذارند تا به فضای حمام مورد نیازشان اضافه کنند. اگر قصد دارید در سال 2019 نوسازی کنید ، می توانید حمام خود را با گرفتن فضای اتاق دیگری (کمد لباس استفاده نشده یا منطقه واشر / خشک کن) گسترش دهید. اگر این امکان پذیر نیست ، با ظاهرهایی مانند استفاده از کاشی کف بزرگ که می تواند توهم فضای بیشتری ایجاد کند ، خلاق شوید. این یک حرکت عملی بیش از حد است زیرا کاشی های بزرگ به معنای اتصالات کمتری است که می توان آن را آسان نگه داشت و ظاهر تمیزتری ایجاد می کند.


افزایش تسهیلات ذخیره سازی
با بزرگتر شدن حمام ها ، بدیهی است که شما به فضای بیشتری برای ذخیره سازی احتیاج خواهید داشت. می توانید فضای بیشتری اضافه کنید یا فضای موجود را خلاقانه بهینه کنید. در سال 2019 گرایش به سمت ایجاد فضای بیشتر از طریق کشوها ، کابینت ها و قفسه ها خواهد بود اما بدون اینکه فضای ذخیره سازی کاملاً واضح به نظر برسد. روشهای زیادی برای مخفی کردن فضای ذخیره سازی و ایجاد تصور از فضای باز وجود دارد. فضای تمیزتر ظاهر یک حمام بزرگتر را نشان می دهد. معماران پیش بینی می کنند که در سال 2019 ، معماری عملکردی برجسته اجرا خواهد شد. برای مبلمان مدولار با اشکال ساده و ساده بروید.
سرامیک همچنان پخش کننده اصلی خواهد بود
کاشی های سرامیکی حتی مطابق با طراحان برتر حتی در سال 2019 روند جالبی خواهند داشت. تنها تفاوت این است که به سمت الگوهای و گرافیک های منحصر به فرد مانند پیکربندی های هندسی ، به ویژه در مناطقی که دوش ها و اتصالات روی دیوار نصب شده اند ، تغییراتی خواهد یافت. محصولات سرامیکی وجود دارد که شبیه چوب ، سنگ طبیعی یا حتی مرمر است.
لوازم برش لبه:
یک روند واضح در استفاده از وسایل حمام دیجیتال کنترل شده مانند دوش و شیر آب وجود دارد. این اتصالات از ترموستاتیک پیشرفته برای حفظ درجه حرارت در سطح مناسب استفاده می کنند. نصب این نوع اتصالات بسیار آسان است و می تواند سرویس بهداشتی شما را از نظر فناوری زیبا جلوه دهد. اگر می خواهید عملکرد و استایل را بدون مزاحمت زیاد در بودجه خود ترکیب کنید ، به دنبال این وسایل باشید. این روند حمام ها برای سال 2019 براساس آنچه طراحان برتر از سراسر جهان توصیه کرده اند است. شما می توانید بر اساس نیازها و خلاقیت های خاص خود ، سبک خود را ایجاد کنید. شما هرگز نمی دانید که همین مسئله می تواند آن را به لیست روندهای 2019 تبدیل کند.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

ایده های هوشمندانه برای صرفه جویی در فضای حمام

حمام های کوچک می توانند دشوارترین نوع طراحی و تزئین باشند و اغلب جزء بزرگترین چالش هایی است که یک طراح داخلی برای مقابله با آن دارد. با این حال ، با رویکرد درست و با استفاده از غرایز خلاقانه فرد ، می توان به راحتی با ایجاد یک فضای جادار و صرفه جویی در فضای حمام دست و پنجه نرم کرد. اگر حمام شما واقعاً کوچک است و فضای کافی برای دستشویی و سینک و دوش دارد (حتی نمی توانید در مورد وان هم فکر کنید) ، روش معمول در طراحی و چیدمان حمام عملی نخواهد بود. در اینجا چند نکته منحصر به فرد در زمینه طراحی وجود دارد که می تواند به شما در صرفه جویی در فضای حمام کمک کند و باعث شود واحد کوچک جادار باشد.

به توالت دیواری بروید:
توالت دیواری نصب شده این یک توصیه معمول توسط طراحان به صاحبان منازل است که باید با حمام های کوچک سرو کار داشته باشند. توالت دیواری می تواند یک صرفه جویی در فضای اصلی باشد و می تواند کف حمام شما را بزرگتر ، مرتب تر و بهتر جلوه دهد. در هنگام نصب صحیح و با انتخاب طرح مناسب ، می توانید تفاوت زیادی در ظاهر حمام خود ایجاد کنید.
غرفه دوش را نصب کنید:
حمام غرفه حمام یک غرفه کوچک حمام می تواند یک خرید ایده آل برای افرادی که دارای خانه هایی هستند که حمام کوچک دارند ، باشد. آن که با یک دیوار جزئی همراه است می تواند یک انتخاب عالی باشد. این احساس فضای باز را ایجاد می کند و در عین حال حس تقسیم و حریم خصوصی را نیز به شما ارائه می دهد.
از سینک به سبک چشمی استفاده کنید:
دستشویی سبک چشمه سینک ظرفشویی با مارک موجود در بازار وجود دارد که به راحتی می تواند در نقاط تنگ قرار بگیرد. آنها به طور خاص برای حمام با فضاهای کوچک طراحی شده اند. علی رغم اندازه کوچک ، آنها شیرهای گردن قو و اهرم مجرد خود را براق به نظر می رسند. این می تواند موجب صرفه جویی در فضای مصرف شده و به زیبایی زیبایی حمام بیفزاید.


صرفه جویی در فضای با درب کشویی:
درب کشویی شیشه ای حمام درب کشویی راهی عالی برای صرفه جویی در فضا است. درب سنتی نیاز به فضای نوسان دارد و می تواند فضای کف زیادی مصرف کند. مواد سبک را برای درب انتخاب کنید تا استفاده از آن آسان باشد. با وجود تجهیزات مناسب سخت افزاری و با کیفیت ، حتی می توانید در هزینه های تعمیر و نگهداری نیز صرفه جویی کنید.
فضای قفسه مرتب شده را بخرید:
قفسه حمام ضد حمام اگر فضای حمام یک محدودیت است ، عوام حکم می کند که فکر می کنید عمودی است. یک قفسه ذخیره سازی مرتب مانند خریداری کنید که می تواند فضای ذخیره سازی را افزایش دهد و در عین حال قسمت اعظم دیوار را اشغال نکنید. برای افزودن به اثربخشی آن ، می توانید آن را در گوشه ای ، ترجیحا در نزدیکی پنجره ، در نظر بگیرید.
اتصالات حوله ای مخصوص درب:
اگر میله های حوله معمولی جلوه ای به هم ریخته به حمام شما می دهد ، متفاوت فکر کنید. قسمت پشت درب حمام مکانی عالی برای رفع میله حوله است. فقط مطمئن شوید که عمق میله مانند دستگیره درب باشد تا حرکت آزاد درب مسدود نشود. این نکات کاربردی هستند و می توانند به راحتی و بدون نیاز به صرف وقت زیاد برای خسته کردن مغز شخص ، برای حمام ها کاربرد داشته باشند.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

10 نکته در مورد طراحی حمام برای بهتر کردن یک حمام کوچک

هنگامی که شما در حال برنامه ریزی یک مهمانی هستید یا میهمانان خود را به خانه خود دعوت می کنید ، اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری همان چیزی است که شما برای تمیز کردن و پاشیدن روی آن تمرکز می کنید تا جلوه خوبی را برای مهمانان ایجاد کنید. اما نکاتی درباره طراحی حمام چیست؟ مطمئناً میهمانان شما قصد دارند از حمام ها نیز استفاده کنند. بنابراین ، نباید نکاتی را در مورد طراحی حمام دوباره ببندید؟ در اینجا 10 نکته ساده در مورد طراحی حمام آورده شده است که می توانید از آنها برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان خود استفاده کنید.

نورپردازی روشی ساده برای به روز کردن سرویس بهداشتی شما است. هنگامی که با استفاده از ابزارهای مناسب و با کمی خلاقیت انجام شد ، می تواند حمام شما را تغییر داده و یک محیط چشمگیر ایجاد کند. از برخی وسایل منعطف استفاده کنید که در صورت لزوم قابل لمس باشد. شما مطمئن هستید که گره های قدردانی از میهمانان را به دست می آورید.
 
تاریخ استفاده از میله ها و غرفه ها برای بافت و مجله ها تاریخ است. اگر هنوز از آنها استفاده می کنید ، این زمان برای ناخواسته کردن همه آنهاست. به جای آن از سبدهای تزئینی برای نگه داشتن بافت و مجله استفاده کنید و زیبایی جدیدی به حمام خود ببخشید. سبدهای طراحی منحصر به فرد را برای جلوه بیشتر انتخاب کنید.


 
اکنون توجه خود را روی حوله های حمام متمرکز کنید. فقط حوله ای را انتخاب نکنید. آن را با موضوع رنگ حمام خود مطابقت دهید. این می تواند ظاهری تازه و جدید و بدون هیچ هزینه ای به بار آورد.
 
یک روش ساده برای به روز کردن سرویس بهداشتی خود با تلاش بسیار کمی ، استفاده از گیاهان تزئینی است. گیاهان خاص مخصوص حمام وجود دارد که ظاهری جدید و مرسوم می دهد. همچنین می توانید گل و شاخ و برگ گیاهان را با برخی از تنظیمات عالی در نظر بگیرید تا بتوانید برخی از به روز رسانی های بدون تعمیر و نگهداری را اضافه کنید.
 
یکی دیگر از راههای موثر اضافه کردن پانچ و شخصیت به حمام شما استفاده از پرده های خلاقانه است. پرده های دوش ، پرده و پرده های ویترین را می توان برای بیان سبک و برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان استفاده کرد. انواع مختلفی از پرده در دسترس است ، بنابراین وظیفه خلاقیت شما این است که از آنها به بهترین شکل ممکن برای بیشترین تأثیر استفاده کنید. اگر می خواهید پرده دوش بگیرید ، می توانید مجموعه ای از حلقه های جذاب دوش را برای آن لمس منحصر به فرد و خاص اضافه کنید.
 
با استفاده از برج های کتانی به صورت خلاقانه در حمام ، ظاهر و زیبایی شناسی را بریزید. نصب آنها آسان است و می توانند در بودجه شما نیز جای بگیرند. حتی اگر فضا محدودیت داشته باشد ، می توان آنها را روی قفسه های توالت قرار داد.
 
اگر می خواهید حمام خود را بدون هیچ گونه تغییر عمده تغییر دهید ، جادو با آینه ها ایجاد کنید. آینه ها ، در صورت استفاده خلاقانه ، می توانند فضا و عمق اضافه کنند. دیوارهای آینه ای LED نیز وجود دارد که زیبایی چشمگیر به حمام شما می دهد.
 
آیا وسایل حمام به دلیل زیبایی ظاهری حمام شما در آمده است؟ به دنبال تعدادی شیرآلات و اتصالات شیک بروید که می توانند زیبایی ظاهری به ظاهر کلی دهند. حتماً روی عملکردها نیز تمرکز کنید. این یک روش ساده و آسان برای دادن یک لباس زیبا به حمام ها است.
 
یکی دیگر از راه های سریع و ارزان برای به روزرسانی سرویس بهداشتی شما ، جایگزین کردن آن حصیر حمام قدیمی برای چیزی است که جذاب تر و رنگارنگ تر به نظر می رسد. به سراغ تشک های مخمل خواب دار و شیک ساخته شده از میکرو فیبر بروید. آنها نرم ، شیک و جذاب هستند. مهمتر از همه ، این تشک ها بدون لغزش و خشک هستند
 
برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان شما باید حمام ها بوی خوبی ببخشند. مقداری شمع معطر اضافه کنید تا بوی بد از بین برود. حتی می توانید چند چوب بخور روشن کنید تا زیبایی حمام شما بو شود.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

چگونه یک سینک آشپزخانه را انتخاب کنیم

سینک آشپزخانه جایی نیست که فرد دوست دارد بیشتر وقت خود را در حین کار در آشپزخانه بگذراند. اما ، این یک ضرورت است ، باید به روش درست انتخاب شود. انتخاب سینک نه تنها فضای داخلی را شامل می شود بلکه به کاربرد آن نیز بستگی دارد. دامنه عظیمی در بازار برای انتخاب وجود دارد که می تواند هر کسی را سردرگم کند و به خرید اشتباه یک سینک ختم شود. ما به فاکتورهای مختلفی که قبل از انتخاب سینک ظرفشویی باید فکر کنیم ، خواهیم پرداخت.

1) اندازه سینک
وقتی اندازه را در نظر بگیریم ، اساساً به دو بخش یعنی بزرگ یا کوچک تقسیم می شود. سپس این اندازه های کوچک و بزرگ دارای چندین زیر مجموعه برای انتخاب هستند. با توجه به فضای موجود در آشپزخانه ، نوع استفاده از سینک و نوع نصب مورد نیاز ، می توان اندازه آن را تعیین کرد. بگویید اگر از سینک ظرفشویی برای شستن ظرف استفاده نمی کنید ، نیاز به هدر رفتن فضای ارزشمند آشپزخانه برای نصب یک سینک بزرگ در آن چیست؟ قبل از تصمیم گیری در مورد اندازه سینک ، سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.
2) شکل سینک
هنگامی که شما با چه اندازه می خواهید با آن مشخص شوید ، شکل بعدی سینک می آید. شکل سینک را می توان در مورد استفاده و همچنین در مورد آنچه در فضای داخلی قرار دارد ، تصمیم گیری کرد. اشکال مختلفی وجود دارد که می توان از مستطیل ، گرد ، لبه های گرد و سینک های مزرعه انتخاب کرد. سینک های مزرعه به شکل مستطیل شکل و دارای لبه های خمیده هستند. اینها با تنوع بسیار محدودی همراه هستند و جلوه ای پرنعمت به آشپزخانه شما می بخشد.


3) انتخاب مواد سینک
چندین ماده وجود دارد که یک سینک آشپزخانه از آن ساخته شده است. متداول ترین نوع سینک از جنس استنلس استیل است که به دلیل نگهداری کمتر و فرآیند تمیز کردن آسان ، بیشتر مردم آن را ترجیح می دهند. نکته مثبت آن این است که متناسب با انواع طرح های آشپزخانه است. انواع دیگر سینک ها هستند
سینک گرانیت
  این سینک ها با دوام و بسیار مقاوم هستند. اینها جلوه ای جذاب به یک روز مدرن و آشپزخانه معاصر می بخشد. مردم آن را خیلی دوست ندارند به دلیل ظاهر دنده ای آن ، اما با انتخاب گرانیت تک رنگ می توان این را مرتب کرد. سینک گرانیتی در برابر خراش ، نشان و لکه های آب مقاوم است.
سینک سنگ طبیعی
  این سینک ها بسیار زیبا و شیک به نظر می رسند اما به نگهداری بسیار بالایی احتیاج دارند. اینها نه در برابر خراشها و علائم مقاومت می کنند و نه همه در دسترس هستند. همچنین به مواد تمیز کننده مخصوصی نیز نیاز دارد.
سینک چینی
  چنین سینک ظرفشویی ها در حمام محبوب تر از آشپزخانه ها هستند. چنین سینک ها سایه عتیقه ای می دهند و به هر تعداد رنگ دلخواه خود در دسترس هستند.
4) پیکربندی سینک
ویژگی بعدی که باید در نظر بگیرید تعداد کاسه های سینک بسته به نیاز شما خواهد بود. متداول ترین آنها سینک ظرفی منفرد است که ابزار تمام عیار آن را به خودی خود توضیح می دهد. این شکل و اندازه های مختلفی را برای انتخاب خود به شما می دهد. این بهترین سینک برای یک آشپزخانه کوچک است. نوع دیگر سینک ظرفشویی دو کاسه ای است. چنین سینک ظرفشویی گزینه ای چند منظوره برای شستشو ، خشک کردن و آماده سازی در یک سینک را به طور کلی فراهم می کند. چنین سینکها همچنین تنوع یک کاسه بزرگ و یک کاسه کوچک یا دو کاسه به اندازه مساوی را ایجاد می کنند. حتی می توانید در یک آشپزخانه به دنبال دو کاسه مجزا بروید. این بستگی به این دارد که چند بار از آن استفاده می کنید و برای چه هدفی استفاده می کنید.
5) نوع نصب
آخرین عاملی که باید در نظر گرفته شود نوع نصب مورد نظر شما در آشپزخانه است. می توانید یک سینک ظرفشویی نصب شده داشته باشید. در اینجا سینک ظرفی مانند قفسه روی قفسه آشپزخانه نگهداری می شود. رینگ های خود را برای پشتیبانی از آن دارد. اینها متداول ترین نوع سینک ظرفشویی است و نصب آنها آسان است. نوع بعدی نصب در زیر سینک نصب شده است. چنین سینک ظرفشویی به قسمت زیرین کانتر متصل است. لبه آن قابل رویت نیست و همچنین در صورت مقایسه با سینک های سوار شده فضای کمتری را اشغال می کند. این سینک های گران قیمت هستند و همچنین تمیز کردن آنها آسان است. نوع دیگر نصب سینک ظرفشویی است. این گرانترین سینک ها هستند و شیک ترین به نظر می رسند. میز کانتر برای سینک و همچنین آشپزخانه یکسان است و لبه های قابل مشاهده ای پیدا نمی شود. قبل از تصمیم گیری نهایی ، همیشه توصیه می شود از یک نمایشگاه دیدن کنید و از ظاهر و عملکرد آن آگاهی کسب کنید.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

6) انتخاب چراغ ها
اگر منبع طبیعی نور دریافت کنید ، بهترین گزینه خواهد بود. نور طبیعی در حمام به نظر می رسد. در غیر این صورت ، به دنبال سایه خنثی از چراغ های روشن مصنوعی در حمام باشید. نور نقش مهمی را ایفا می کند. این می تواند یک مکان سایه دار را در یک اتاق زیبا ایجاد کند. از طراح یا چراغ های اصلی بسته به نوع ظاهر ، طراحی و نیاز آن در مکان های مختلف حمام استفاده می شود.
7) سایه های پنجره
یک پنجره در حمام بسیار عالی به نظر می رسد زیرا راهی برای نور طبیعی فراهم می کند. اما در عین حال ، ما همچنین می خواهیم حریم شخصی خود را تضمین کنیم. پنجره را با پرده ، پرده پنجره بپوشانید یا از یک فیلم تزئینی برای پوشاندن آن استفاده کنید. همچنین می توانید آن را توسط پرده های چوبی پوشانده کنید. چوب همیشه ظاهر غنی به حمام می بخشد.
8) از پانل شیشه ای استفاده کنید
تعویض پرده های دوش با صفحه شیشه ای جلوه ای هوشیار به شما می بخشد. این امر باعث می شود اتاق از نظر بصری دست نخورده تر و جادار تر شود. همچنین ، این یک طاقچه خصوصی به منطقه دوش می بخشد.


9) شیرآلات و وسایل ثابت
استفاده از شیرآلات و وسایل برنجی جلوه ای از طبقه حمام را طبقه بندی می کند. در صورت عدم امکان ، استفاده از رنگ برنجی در لامپ ها نیز کمک می کند. حمام با موضوع پرنعمت ، وسایل برنجی را اجباری می کند.
10) وان
شما یک فرد حمام هستید یا نه ، اما اضافه کردن وان در اتاق به طور خودکار استاندارد آن را بالا می برد. فراموش نکنید که آن را با یک پرده زیبا به پایان برسانید تا احساس کاملی به آن بخشید.
11) ذخیره سازی
سعی کنید چیزهای بیشتری را درون غرور نگه دارید. هرچه محصولات روی سنگ طبیعی یا قفسه سنگ مرمر دیده شود ، جذابیت بیشتری به این مکان خواهد داد. فقط موارد مهم را در بالا نگه دارید.
12) لوازم حمام
استفاده از یک مجموعه حمام زیبا و زیبا به زیبایی اتاق می افزاید. گیاهان در گلدان های زیبا احساس طراوت و آرامش در حمام به شما می دهد. فرش های متضاد فانتزی ضروری برای اهداف بصری و ابزار است.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

چگونه یک حمام کوچک زیبا به نظر برسد

حمام مکانی است که فرد در آن زمان "من" را می گذراند. همه آرزو می کنند یک حمام لوکس بزرگ با دوش و وان جداگانه داشته باشند. این که آیا رویای شما به حقیقت می پیوندد یا خیر ، اما مطمئنا با استفاده از نکات زیر می توانید حمام شما را شیک و زیبا جلوه دهید. نوسازی حمام نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد. بنابراین یک انتخاب عاقلانه از پالت رنگی و سایر وسایل و نصب در اولین غریزه ، شما را از سرمایه گذاری تمام وقت نجات خواهد داد.

1) برو همه سفید
سفید رنگی است که همیشه مد روز است. هیچ رنگ دیگری به اندازه سفید ظریف نیست. به طور کلی ، مردم به کالاهای بهداشتی سفید و وان می روند. در کنار اینها ، اگر به دنبال دیوارهای سفید ، کاشی های سفید ، غرور سفید و غیره برویم ، این یک نام جدید را به پیچیدگی می بخشد. اضافه کردن شیرهای برنجی به آن از مزیت های زیادی برخوردار خواهد بود. تمام رنگ های سفید فضا را هوایی تر می کنند و به نظر می رسد بزرگتر نیز خواهند شد.
2) لحن مضاعف
انتخاب هر دو کاشی متضاد یا کاشی و رنگ رنگ مکمل نیز در حمام مناسب به نظر می رسد. به سراغ سایه های پاستلی یا خاکستری و بلوز بروید. بگذارید رنگ ها با هم مخلوط شوند. دیوارهای تک رنگ با کفپوش های مختلف مانند چوبی نیز درجه یک به نظر می رسند.


3) رنگ Bleed
بگذارید رنگ ها خونریزی کنند و فضای کامل را بگیرند. بگذارید همان کاشی کف کف کامل از جمله فضای حمام را طی کند. این باعث می شود فضا بزرگ به نظر برسد و نشانگر این باشد که دوش نیز جزئی از همان حمام است. به همین ترتیب ، از همان کاشی ها روی دیوارهای حمام استفاده کنید. هرچه بیشتر به این سمت بروید ، فضای تمیز تر به نظر می رسد.
4) غرور
از همه جای خالی برای غرور استفاده نکنید. در صورت داشتن حمام بزرگتر ، جعبه غرور را ترجیحاً در یک مکان یا دو نصب کنید. شما می توانید برای کل حمام از جمله غرور به یک رنگ بازی کنید ، یا از یک رنگ برای حمام کامل به جز غرور استفاده کنید. این باعث می شود غرور به عنوان یک نمایشگر برجسته شود. معمولاً محل غرق زیر حوضه است. غرور چوبی برای خودش صحبت می کند.
5) از آینه های بزرگ استفاده کنید
هیچ چیز نمی تواند یک حمام را به غیر از آینه هایی که سقف را لمس می کنند ، باشکوه به نظر برسد. آینه های بزرگ در هر حمام جدید ، قدیمی و کسل کننده ظاهر اسراف ایجاد می کنند. با یک قاب زیبا به آینه های بزرگ بروید یا آن را به دیوار وصل کنید. به هر حال آینه های بزرگ زندگی را به حمام می اندازند. نورپردازی مناسب در بالای آینه یک جشن خواهد بود.
 

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

نحوه نصب توالت دیواری

توالتهای آویزان بیشتر در فرهنگ اروپایی استفاده می شوند. این توالت ها فضای کمتری را اشغال می کنند و به دلیل اینکه مخزن شستشوی آن در دیوار نصب می شود ، شیک تر به نظر می رسند. تنها چیزی که قابل مشاهده است کاسه است. فضای زیادی را در یک حمام کوچک صرفه جویی می کند. همچنین دارای مزیت تنظیم ارتفاع مطابق با ترجیح کاربر. بیایید مراحلی را طی کنیم که نصب توالت دیواری را آسان می کند.

مرحله 1- تمام اتصالات PVC را انجام دهید
اولین قدم نصب توالت نصب لوله های پی وی سی برای آب است. و از آنجا که ما در مورد توالت صحبت می کنیم ، بنابراین در این حالت اتصالات باید برای آب و همچنین برای زهکشی انجام شود. لوله زهکشی مطابق ارتفاع موردنیاز مخزن نصب می شود.
مرحله 2: براکت را آماده کنید
ممکن است یک براکت آماده ساخته شده داشته باشید که باید درون دیوار نصب شود. اگر اینطور نیست ، پس از جمع آوری اجزای مختلف آن ، براکت را آماده کنید. براکت از یک قاب ، جعبه فلاش ، لوله شفاف عمودی و یک آرنج برای لوله زباله تشکیل شده است. جعبه خیط و پیت کردن را روی قاب ثابت کنید. لوله شستشو را به جعبه گلدان بچسبانید و آرنج لوله زباله را به قاب ثابت کنید.
مرحله 3: براکت را قرار دهید
براکت را در مقابل دیوار قرار داده و موقعیت آن را با توجه به آبرسانی و لوله زباله بررسی کنید. آرنج لوله زباله را به درستی روی لوله زباله تنظیم کرده و محل سوراخ های روی دیوار و روی زمین را که مربوط به براکت است ، علامت گذاری کنید.


مرحله 4- واحد را وصل کنید
قبل از حفاری در دیوار و زمین ، بررسی کنید که آیا این تنظیم با علائم ساخته شده برای سوراخها مطابقت دارد یا خیر. اگر می خواهید ارتفاع کاسه را تنظیم کنید ، این آخرین مرحله است که می توانید آن را انجام دهید. سوراخ های موجود در دیوار و کف را مطابق علامت هایی که برای آن ساخته شده است حفاری کنید. لبه های لوله زباله را چرب کنید تا آرنج به راحتی در آن وارد شود. براکت را با استفاده از پیچ ها به دیوار و کف ثابت کنید.
مرحله 5- گرگرفتگی را نصب کنید
درپوش را از مخزن جدا کرده و به آب سرد موجود در مخزن خیط و پیت دسترسی پیدا کنید. لوله انعطاف پذیر داخلی را به محل خروجی آب سرد وصل کنید و درپوش را محکم بگذارید. حالا انتهای دیگری از لوله را بیرون آورده و آن را روی سطل قرار دهید. منبع تغذیه را قرار داده و بررسی کنید که آیا جریان آب و اتصال مناسب است. اکنون این پایان را به سیستم فلاشینگ وصل کنید. در آخر ، اسلای بررسی را طبق صفحه فلاشینگ قرار دهید.
مرحله 6- واحد نصب شده را بپوشانید
براکت نصب شده را با سیمان و کاشی و یا هر آنچه می خواهید قسمت بیرونی باشد بپوشانید. دهانه زباله ، لوله شستشو و صفحه شستشو را بر روی دیواره بیرونی برش دهید.
مرحله 7- نصب کاسه
در اینجا نصب نمای بیرونی آمده است. لوله زباله و لوله شستشو را اندازه گیری کرده و با اضافه کردن 5 میلی متر اضافی آن را برش دهید. هر دو لوله را کاملاً داخل قاب قرار دهید. میله های نخ شده را روی یک سطح (میله هایی که کاسه حمل می کنند) بچسبانید و در قاب 6 سانتی متری خارج زندگی کنید. کاسه را با توجه به لوله ها و میله ها در مقابل دیوار قرار دهید. آن را فشار دهید تا دیوار را لمس کند. بلافاصله حلقه پلاستیکی ، واشر و مهره را درون میله ها قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کاسه صاف شده است.
مرحله 8- نصب صفحه فلاشینگ
صفحه شستشوی بررسی را بردارید. منبع تغذیه را قرار دهید. نصب صفحه فلاشینگ را نصب کنید. برای عملکرد آن ، فلاشینگ را به پشت صفحه فلاشینگ وصل کنید. صفحه فلاشینگ را روی قسمت نصب آن قرار دهید.
مرحله 9- اتمام نهایی
اگر به درستی کار کرد ، گرگرفتگی را بررسی کنید. در پشت و اطراف کاسه ، مهر و موم سیلیکونی بمالید تا درپوش آن به طور کامل باشد. برای اتمام ، روکش صندلی را روی کاسه نصب کنید. به کمک مراحل فوق ، مطمئناً می توان یک کاسه دیواری را نصب کرد ، اما همیشه توصیه می شود که آن را با کمک یک لوله کش انجام دهید.

  • آشپزخانه ایرانی