در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

فصل کثیف بودن است! آه ، فصل تعطیلات سرانجام به ما رسیده است ، که به معنای شراب داغ ، پای چرخ کرده ... و تمیز کردن است. همه ما مرتکب گناهان پاک کننده در کریسمس شده ایم ، اما زمان مناسب برای بخشش است ، درست است؟ برای توبه ما ، در اینجا 5 نکته برتر تمیز کردن Crimbo آورده شده است!

از بین بردن آشپزخانه در حالی که غذای کریسمس را آماده می کنید

آشپزخانه-اندی-چیلتون

هنگام نوشتن این مقاله ، مطمئن هستیم که لیست خرید شام کریسمس قبلاً نوشته شده است. تصور کنید میز شام را با ظروف بی شماری که باعث سرازیر شدن می شوند پر کنید و مطمئناً ذائقه خانواده شما را برآورده می کنند. تنها مشکل این تصویر زیبا فقدان مهارت واقعی پخت و پز خواهد بود. آماده سازی به سالها تجربه نیاز دارد ، اما آنچه را که مهارت کافی ندارید ، می توانید با اشتیاق (و بسیاری از آموزشهای آشپزی آنلاین) آن را جبران کنید. با این حال ، همانطور که به زودی خواهید فهمید ، انجام همزمان دو کار دشوار خواهد بود و پس از ساعت ها تلاش برای تهیه بوقلمون کامل ، آشپزخانه قابل تشخیص نخواهد بود. ما فقط می توانیم انفجارهای آرد را در همه جا ، کف چسبناک ، کوه های ظروف و بوی سیب زمینی اشتباه بدانیم. بگذریم ، مگر اینکه شما گوردون رمزی باشید ، این شام کمی چالش برانگیز خواهد بود. قبل از شروع این سفر پخت و پز ، اطمینان حاصل کنید که در مورد پاکسازی یا از یک دوست وفادار ، یک خاله شکاک یا یک نظافتچی حرفه ای کمک بیشتری می کنید. تماس شما.

مصرف بیش از حد شراب

آبجو شراب

شراب آب شده به طور غیر رسمی نوشیدنی ستاره ای در کریسمس است. دستورالعمل های مختلفی از سراسر جهان وجود دارد و به نظر می رسد هر فردی معتقد است که بهترین دستور العمل را دارد. گرچه تهیه این معجون جشن نسبتاً آسان است ، اما باید هنگام استفاده از نوشیدنی خصوصاً در محیط مهمانی مراقب باشیم. مسئله این است که با افزودن همه آن میوه ها و ادویه ها ، پاک کردن لکه ها کار آسانی نمی کند. به فکر تهیه شراب آبله در مهمانی بعدی کریسمس در خانه هستید؟ به یاد داشته باشید که می تواند باعث لکه دار شدن لباس ، فرش یا حتی مبل شما شود. برای رفع سریع همیشه نمک را در نزدیکی داشته باشید و در مواقع اضطراری آن را روی لکه بریزید و اجازه دهید کاملاً خیس بخورد.
بیش از حد خوردن همه چیز در اطراف خانه

کلوچه های کریسمس

بیسکویت ، کیک خامه ای ، پای چرخ کرده ، کوکتل میگو ، کراکر ، میوه - اینها تنها تعدادی از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید منتظر آنها باشید. رژیم ها و تمرینات را فراموش می کنیم و در عوض بسته بندی غذاهای کریسمس را شروع می کنیم! عالی به نظر می رسد ، اما کسی دوست ندارد در روز ، کریسمس ، خرده بیسکویت ، اینجا و همه جا پیدا کند.

ارائه غذاهای جشن در مهمانی تعطیلات عالی است ، اما تمیز کردن بقیه مانده می تواند کمی آزار دهنده باشد. تصور کنید دو هفته بعد از کریسمس یک پای خرد شده له شده بین بالش های مبل پیدا کنید. برای جلوگیری از به دست آوردن غذا در همه جا هنگام مهمانی کریسمس ، ایجاد سطل های کوچک در اطراف خانه ایده آل است. در غیر این صورت ، برای تمیز کردن یک خانه پس از کریسمس به یک ارتش (یا رزرو یک نظافتچی مطمئن) نیاز است!

تینزل همه جا

زرق و برق دار

چه کسی دکوراسیون کریسمس را دوست ندارد؟ همه مغازه ها برای نمایش جذاب ترین نمایشگر Instagram رقابت می کنند ، شهرها با تزئینات پیچیده روشن می شوند و خانه های اطراف کشور با نزدیک شدن به روز کریسمس برق می زنند! یک زمان جادویی برای خانه ما است و ما در نهایت بیش از آنچه در واقع نیاز داریم ، لباس های حلقه ای ، گلدسته و چراغ های پری خریداری می کنیم. و بیایید صادق باشیم ، همیشه یک مسابقه ناگفته بین همسایگان برای کسب عنوان بهترین خانه کریسمس در این محله وجود دارد. دکوراسیون خانه ممکن است به زیبایی خلاقانه باشد ، اما تمیز کردن همه آن ها باعث کابوس دیدن شما می شود. بیایید یک مهمانی در خانه وحشی را تصور کنیم که در نهایت میهمانان شما خودشان را با تکه تزیین تزئین می کنند: ممکن است تصاویر عالی بگیرید ، اما ظروف آشفته روز بعد داستان دیگری را رقم می زند. نکته اساسی ما در موارد اضطراری لبه دار داشتن یک دسته غلتک یا نوار چسب در دست است! این ارزان و بسیار سریع در نجات فرش شما از تبدیل شدن به یک ظرف غذا پر زرق و برق است!

اجازه دادن به حیوانات خانگی برای جشن گرفتن کریسمس

گوزن درخت

حیوانات خانگی ما بخشی از خانواده هستند ، بنابراین ، آنها البته کریسمس را با بقیه ما جشن می گیرند! حتی ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که سگ کوچک خود را با لباس سانتا می پوشد و برای آنها هدیه زیر درخت می گذارد. هنگام برنامه ریزی یک مهمانی کریسمس ، به این فکر کنید که حیوانات خانگی شما در حالی که همه مشغول رقص هستند ، می خواهند چه کار کنند. بی خطر است که فرض کنیم گربه در حال نقشه برداری برای خرابکاری در درخت کریسمس است ، در حالی که سگ مخفیانه در حال توسعه روش های جدیدی برای خوردن غذای مردم از بشقاب های آنها است. قبل از برنامه ریزی شام کریسمس یا مهمانی ، به مکان مناسب حیوانات خانگی نیز فکر کنید. داشتن یک داستان در مورد گربه ای که یک مهمانی را برپا کرده شاید سرگرم کننده باشد در اطراف دفتر ، اما در اعماق وجود شما ، باید اعتراف کنید که -up یک داستان ترسناک بود که به این زودی ها فراموش نخواهد شد.

اکنون که می دانید چه چیزهایی از حیوانات خانگی در انتظار شماست می توانید اقدام کنید: یا از آنها در مهمانی استقبال کنید و انتظار غیر منتظره را داشته باشید یا برای یک نظافتچی محلی رزرو کنید تا به سرعت از خرابکاری اجتناب ناپذیر مراقبت کند.

  • ۹۹/۱۰/۰۹
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی