در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند برای سال 2020
کوک دقیق
روش هایی برای طبخ با تلفن شما وجود دارد که شامل سفارش تحویل از طریق یک برنامه نیست. اگر عاشق آشپزی و تکنولوژی هستید ، وسایل متصل و دستگاههای آشپزخانه وسایل ایده آل برای خانه هوشمند شما هستند. آنها می توانند بخش هایی از فرایند پخت و پز را به صورت خودکار انجام دهند ، شما را در مورد پیشرفت غذای خود به روز کنند یا اینکه اطمینان حاصل کنند که دستور العمل را به درستی دنبال می کنید.
وسایل آشپزخانه هوشمند به اندازه هر دستگاه آشپزخانه متنوع است. دستگاه های گسترده و چند منظوره مانند اجاق گاز وجود دارد. ابزارهای خاص اما متداولی مانند سازندگان قهوه وجود دارد. وسایلی منحصر به فرد اما فوق العاده مفید که ممکن است قبلاً از آنها نشنیده باشید وجود دارد ، اما نمی دانید که چگونه بدون آن زندگی کرده اید ، مثل گردش های غوطه وری. چه در آشپزخانه زندگی کنید و چه فقط قهوه و حباب نان تست درست کنید ، یک دستگاه وجود دارد که می تواند زندگی آشپزی شما را آسان تر کند.
ابزارهای مفید
لازم نیست وسایل خود را جایگزین کنید تا آشپزخانه شما باهوش تر شود. دستگاه های ارزان قیمت ارزان قیمت می توانند آشپزی شما را بهبود بخشند و در تمیز کردن به شما کمک می کنند. آنها معمولاً کمتر از 100 دلار هستند و وقتی از آنها استفاده نمی کنید ، به کشو و کابینت آشپزخانه می چسبند.

Meater + مانیتور متصل به بلوتوث است که از پروب های بی سیم برای اندازه گیری دمای گوشت شما هنگام پخت و پز استفاده می کند. برای تماشای افزایش تعداد افراد حتی لازم نیست که در تمام مدت بچرخید ، زیرا این برنامه با یک برنامه در دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود تا به شما اطلاع دهد که چیزی به دمای مطلوب خود رسیده است.
Sous Vide
Sous vide یک روش پخت و پز نسبتاً جدید است (حداقل ، در دوره های علوم آشپزی) که به ویژه در چند سال اخیر رواج پیدا کرده است ، بنابراین تنها مناسب است که اخیراً چندین دستگاه vide sous متصل به هم وصل شده باشند.
پخت و پز vide شامل یک غذای آب بندی خلاء است (هرچند که یک کیسه فریزر با دقت فشرده شده به آن عمل می کند) و غوطه ور کردن آن در یک حمام آب که در دمای بسیار دقیق نگهداری می شود. فرایند آب بندی باعث می شود رطوبت از بین نرود ، و دمای آب اطمینان حاصل کند که مواد غذایی نمی توانند چیره شوند. نتیجه آن ، غذای مناسب و کاملاً پخته شده است ، که اغلب به سرعت روی یک تابه می ریزیم تا بافت بیرونی ترد داشته باشد.

شما می توانید با استفاده از یک دستگاه بزرگ sous vide vide با حمام آب مخصوص خود ، غذای سیدی را طبخ کنید ، یا می توانید به سادگی یک گردشگر غوطه وری را در کنار گلدان باریک یا جعبه پلاستیکی بزرگ قرار دهید. ما چندین گردش خون غوطه وری را آزمایش کرده ایم ، همه با قیمت 200 دلار یا کمتر. طراحی و کنترل آنها متفاوت است ، اما همه آنها دقیقاً آنچه را که باید انجام دهند را انجام می دهند: آب را تا دمای مورد نظر خود حرارت دهید.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰

روند شماره 6. اتصال WiFi

صحبت از اتصال بی سیم ، 2020 باعث تغییر ارتباط در ارتباط بی سیم با وسایل آشپزخانه مدرن خود می شود. بسیاری با ویژگی گنجانده شده تولید می شوند و به شما امکان می دهند همه چیز را از راحتی تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید نورپردازی آشپزخانه ، دمای یخچال ، دمای و زمان اجاق های خود و تاپ های اجاق گاز ، تایمرهای موجود در مایکروویو و سایر موارد را از راحتی تلفن هوشمند خود تنظیم کنید. 2020 لذت بردن از آشپزخانه شما را از همیشه راحت تر می کند و این ازدواج بدون درز با فناوری بهترین راه برای استقبال در سال جدید است.


 
روند شماره 7 کلمه ای در چند اجاق گاز
یکی از بزرگترین روندهای افزایش فعالیت آشپزخانه برای سال 2020 ، تلاش برای اتخاذ شیوه های سالم تر هنگام غذا خوردن است. و این فقط مواد موجود در مواد غذایی نیست ، بلکه طرز تهیه غذا است که می تواند چیزی سالم یا غیر طبیعی باشد.

چند اجاق گاز لوازم جدید پیشرفته ای هستند که به صاحبان خانه و علاقه مندان به غذا اجازه می دهند تا وعده های غذایی خود را از طرق مختلف تهیه کنند. از اجاق گاز آهسته مشهور گرفته تا انواع مختلفی از گزینه های مبتنی بر بخار ، اکنون می توانید بدون نیاز به غرق شدن در کره یا روغن برای گرم کردن وسایل آشپزی خود از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. به سادگی مواد ارگانیک خود را اضافه کرده و اجاق گاز را با آب پر کنید ، و هیچ وعده غذایی سالم و بخارپز تهیه کنید!

 
روند شماره 8. توتال های خلاء داخلی برای ارزانترین مواد غذایی موجود

هیچ چیز واقعاً در سالم ترین شکل آن حفظ نشده است مگر اینکه خلاء مهر و موم شده باشد. قبل از سال 2020 ، متوسط ​​صاحب خانه مجبور به تکیه بر فناوری گران قیمت برای خالی کردن مواد غذایی خود بود ، در غیر این صورت این یک تجملاتی بود که بدون آن کار می کردند.

اکنون می توانید با استفاده از سیلرهای خلاء جدید که می تواند در فضای کمد و یا لوازم خانگی شما ساخته شود ، از این روش درمانی لذت ببرید. برخی از مارک های جدید به شما امکان می دهند تا تقریباً به صفر مطلق برسید ، به طور قابل توجهی روند پیری و تخریب را کاهش می دهید. این به شما کمک می کند تا در حالی که از رعایت روندهای غذای سالم خود لذت می برید ، غذای طولانی را تازه تر نگه دارید.

  • آشپزخانه ایرانی
  • ۰
  • ۰


برنامه ریزی برای به روز رسانی آشپزخانه؟ قبل از شیرجه رفتن به دنیای بازسازی ، این نکات را در نظر بگیرید تا این روند نرم تر شود.
بازسازی آشپزخانه به تلاش زیادی (و پول زیادی) نیاز دارد. با این نکات متخصص از انجام اشتباهات گران خودداری کنید. ما شما را با معمول ترین اشتباهاتی که صاحبان خانه مرتکب می شوند ، طی می کنیم و برای جلوگیری از آنها نکاتی را ارائه می کنیم ما ایده هایی برای هر جنبه از آشپزخانه ، از جزایر گرفته تا نقشه های طبقه و همه چیز در بین آنها داریم.
1. فضای تلف کننده (و مراحل)
آشپزخانه

حتی در آشپزخانه های بزرگ ، یک هسته کار فشرده سازی مرحله ای ایجاد کنید. شما نمی خواهید یک مایل قدم بزنید تا غذا درست کنید ، یا حتی بدتر ، فضای مرده را در اتاق ایجاد کنید. مناطقی را انتخاب کنید که در زمان آماده سازی غذا ، ناهار خوری و زمان خانواده سخت کار کنند. به عنوان مثال ، یک گره صبحانه بهترین روش برای اضافه کردن سبک بدون قربانی کردن مراحل خیلی زیاد است.

ایده های مورد علاقه ما برای صبحانه های مورد علاقه

2. ساخت راهروها خیلی تنگ
راهروهای آشپزخانه باید به اندازه کافی گسترده باشند تا تمام آنچه در یک آشپزخانه پیش می رود را در خود جای دهد. ترخیص کالا از گمرک به چندین آشپز کمک می کند تا در فضا حرکت کرده و در اطراف یکدیگر مانور دهند. هنگام طراحی آشپزخانه جدید خود ، اطمینان حاصل کنید که همه راهروها - از جمله وسایل بین جزایر ، دیوارها و وسایل - بین 42 تا 48 اینچ عرض دارند. همچنین جبران قرار دادن ویژگی های کلیدی مانند سینک ها و محدوده را در نظر بگیرید ، بنابراین دو آشپز به هم نمی خورد.

3. فکر نکردن در 3 بعدی
آشپزخانه سفید

آشپزخانه شما باید زیبا باشد ، بله. اما مهمتر از آن ، باید عملکردی باشد. هنگام برنامه ریزی فضا ، اندازه و جهت درب ها ، وسایل و کابینت ها را در نظر بگیرید. یخچال ها نیز مانند اجاق ها به ترخیص گسترده نیاز دارند. به فضا بروید و از درب استفاده کنید تا مطمئن شوید که آشپزخانه تیز ایجاد نمی کنید.

4- جزایر اضافه بار و فراتر از حد
آشپزخانه ، آشپزخانه خانه ، جزیره آشپزخانه

در یک اتاق بزرگ ، دو جزیره اغلب بهتر از یک قرار دارند. سوپرایز کردن یک جزیره اشتباه است ، زیرا دور هر چیزی طولانی تر از 10 فوت سخت است. و اگر یک جزیره بیش از 4 فوت عمق داشته باشد ، رسیدن به وسط دشوار است. واژگون ساختن یک جزیره با وسایل شام ، سبد و سایر موارد مشکل مشابهی را ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که هیچ فضای ذخیره ای در جزیره فراتر از حاشیه کانتر نیست.

طراحی جزیره آشپزخانه ما دوست داریم

5- غلبه بر یک فضای کوچک
آشپزخانه کوچک

در یک آشپزخانه کوچک ، یک شبه جزیره کوچک اغلب بهتر از یک جزیره کار می کند. برای اطمینان از بهترین بازسازی ممکن ، هر مرحله از راه خود را در خاطر داشته باشید. از فضای کوچک غافل نشوید ، زیرا گزینه های زیادی برای اندازه و چیدمان متنوع در دسترس است.

ترفندهای ذخیره سازی شیک برای یک آشپزخانه کوچک

6. ایجاد تغییرات بعد از شروع کار

قبل از شروع بازسازی آشپزخانه ، تمام اردک های خود را به صورت ردیف بکشید ، زیرا تأخیر و تغییر در وسط جریان می تواند هزینه های زیادی را برای شما ارسال کند. کارهای خانه خود را انجام دهید و قبل از هر زمان به هر انتخابی فکر کنید. سپس حتماً بررسی کنید که همه چیز قبل از اینکه پیمانکار آماده نصب باشد ، رسیده است.

7. برنامه ریزی کافی برای ذخیره سازی نیست
آشپزخانه

شما فقط نمی توانید جعبه ها را جمع کنید. یک طراحی مناسب برای ذخیره سازی خیاط ها برای جا دادن وسایل مورد استفاده در مناطق خاص. و بین فضای باز ، کابینت ، قفسه و موارد دیگر ، صدها گزینه مختلف ذخیره سازی در دسترس است. همچنین هدف از بازسازی را در نظر بگیرید. اگر به دنبال ظاهری براق هستید و کابینت درهای شیشه ای را انتخاب کرده اید ، مطالب را ساده تر و ناخوشایند نگه دارید.

ایده های مناسب برای ذخیره سازی آشپزخانه

8. فراموش کردن دوستان
آشپزخانه ، فلزات مختلط ، صندلی های مدفوع نوار سفید

اندازه آشپزخانه هر چه باشد ، انتظار دارید که دوستان و خانواده در آنجا اجتماع کنند. مردم به سمت افراد دیگر جذب می شوند و میهمانان شما نمی خواهند در هنگام تهیه شام ​​در اتاق نشیمن قرار بگیرند. افراد دوست دارند از آشپز یا میزبان حدود 60 اینچ باشند. برای فضای تعاملی در آشپزخانه جدید خود برنامه ریزی کنید - خواه این یک گوشه گوشه ای ، جزیره ای با صندلی باشد یا یک ضیافت.

9. تصمیم گیری در مورد طراحی ضربه
آشپزخانه ، جزیره آشپزخانه ، طرح طبقه باز ، سبک صنعتی

مواد می توانند در فضای نمایش متفاوت از آنچه در فضای واقعی شما است متفاوت باشند. تا زمانی که نمونه ها را به خانه نیاورده اید تا به فضای مورد نظر خود در فضای بازسازی خود بپردازید ، به هیچ عنصر اصلی طراحی - از جمله کفپوش یا مواد رومیزی - متعهد نشوید. همچنین ممکن است بخواهید آزمایش نمونه هایی در زیر نور را مشابه آنچه در فضای جدید استفاده خواهد شد ، در نظر بگیرید.

  • آشپزخانه ایرانی