در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

من عاشق کتب هستم. انجام میدهم. و من همیشه ، از زمانی که یک دختر کوچک بودم ، این کار را کردم. کتاب ها دوستان من ، همراهان همیشگی من ، فرار من از واقعیت در هر زمان که به آن احتیاج داشتم بودند. فقط چیزی در مورد احساس صفحه وجود دارد ، رضایت از اینکه خود را در یک داستان از دست دادید و به یک مکان یا مکان دیگر منتقل کردید ... کمی جادویی بزرگ است! و گرچه من عاشق کیندل خود هستم ، اما فکر نمی کنم چیزی بتواند کاملا جایگزین احساس کتابی در دست شما شود.
هنگامی که چند سال قبل خانه خود را بازسازی کردیم ، من از تبدیل اتاق ناهارخوری خود به کتابخانه شخصی خودم بسیار هیجان زده شدم. حالا شاید این کاملاً رقیب کتابخانه نباشد ، در هاگوارتز ، اما این قطعاً یک رویای کودکی است که محقق شده است. و من عاشق این هستم که وجود کتابهای زیاد در خانه به بچه های من نیز کمک کرده است که مشتاق خواننده شوند.

اما علی رغم تمام تلاشم برای سر و صدا کردن خانه ام ، و علی رغم این واقعیت که این روزها بیشتر مطالعه من از طریق Kindle یا Audible انجام می شود ، مرتب نگه داشتن همه آن کتاب ها گاهی اوقات سخت است! تعداد بسیار زیادی از آنها وجود دارد! و هرکدام مثل دوستی هستند که نمی توانم رهاشان کنم! آیا شخص دیگری می تواند رابطه برقرار کند؟ مبارزه واقعی است ، دوستان!

اما همه چیز از دست نرفته است! اگر شما هم مثل من احتکار کننده کتاب هستید ، در اینجا چند ایده برای چیدمان قفسه های کتاب آورده شده است که فقط به شما کمک می کنند:
قفسه های کتاب خود را مرتب کنید
وقتی تصمیم گرفتید کتاب های خود را مرتب کنید ، اولین قدم ارزیابی است. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای ذخیره کتاب های خود دارید. ما اکنون بسیار خوش شانس هستیم که داخلی ساخته ایم ، اما برای سالهای زیادی به قفسه های ساده پیش ساخته اعتماد کردیم که می توانید از IKEA ، Target یا خرده فروشی دیگر خریداری کنید. اگر قفسه کافی ندارید ، ممکن است بخواهید برخی قفسه های DIY ساخته شده از تخته های چوب و بلوط ، لوله ، چوب یا جداکننده های دیگر را متناسب با زیبایی خانه خود در نظر بگیرید. به معنای واقعی کلمه صدها ایده در مورد Pinterest و Houzz وجود دارد که بسیاری از آنها را می توان با استفاده از مواد یافت شده یا مواردی که ممکن است در دست داشته باشید ، انجام دهید.

اغلب اوقات ، می توانید قفسه های کتاب دست دوم ارزان قیمت را در Craigslist یا صفحه تعویض محله خود پیدا کنید. به دنبال قفسه های ساخته شده با مواد جامد و با آسیب کم باشید. رنگ آمیزی یا تزئین قفسه های قبل از پارچه با ورقه ورقه ای روی صفحه فشار اغلب دشوار است ، بنابراین مطمئن شوید که رنگ را دوست دارید و از قفسه های موجود راضی هستید. خبر خوب در مورد این نوع قفسه ها این است که پشتیبان را می توان به راحتی جدا کرد یا تغییر داد. قفسه های قدیمی به نظر می رسد تازه روی دیوار نصب شده اند و پشت آن به رنگ متضاد رنگ آمیزی شده یا حتی در یک کاغذ دیواری یا پارچه زیبا پوشانده شده است.

پس از آماده شدن قفسه های خود (حتی اگر فقط قفسه های کتاب خود را به روز می کنید) ، ابتدا همه چیز را پاک کنید. قفسه های کتاب خود را در محلی که بعد از پر شدن در آن زندگی می کنند ، تنظیم کنید. (وقتی پر از کتابهای سنگین شوند نمی خواهید آنها را منتقل کنید!)
کتابهای خود را مرتب کنید
قسمت بعدی قسمت سختی است: مرتب کردن کتاب ها. برای من بسیار دشوار است که از کتاب جدا شوم - و به نظر من این احساس در بین بسیاری از مادران عاشق کتاب که می شناسم جهانی است. چیزی در مورد بیرون ریختن یک کتاب قدیمی احساس اشتباهی می شود ، حتی اگر هرگز قصد نداریم آن را دوباره بخوانیم.

یکی از راه های کمی راحت تر کردن بخش از چند کتاب این است که بدانید آنها به خانه خوبی می روند. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد: اهدای کتاب های خود را بفروشید یا به آنها بفروشید. جوانب مثبت و منفی هر گزینه وجود دارد:

اهدای کتاب
بین هزینه های حمل و نقل و شیوع کتاب های الکترونیکی ، بسیاری از موسسات خیریه ملی که قبلاً کتاب های مستعمل را می پذیرفتند ، دیگر منسوخ شده اند. اگرچه دفاتر پستی نرخ ثابت و نرخ کتاب را ارائه می دهند ، اما اهدای محلی همیشه آسان ترین است. کتابخانه محلی ، فروشگاه اقتصادی ، حسن نیت یا ارتش نجات خود را در نظر بگیرید. گزینه های دیگر عبارتند از: مراکز سالمندان ، مدارس ، و بیمارستان ها و سازمان های بیمارستان. آنها همیشه از مطالب جدید خواندن قدردانی می کنند. بسیاری از کلیساها برخی از مطالب خواندنی را نیز می پذیرند و حتی ممکن است برنامه های بشردوستانه داشته باشند و یا از حمایت جامعه برخوردار شوند.

سازمان Books Through Bars (کتابها از طریق میله ها) به کتابها به زندانیان در ساحل شرقی کمک می کند ، همچنین کتابها به زندانیان در ساحل غربی. با هرکدام 50 دلار می توانید کتاب ها را به برنامه Books for Africa ارسال کنید. همه این سازمان ها درباره انواع موادی که می پذیرند راهنمایی هایی دارند ، بنابراین قبل از ارسال بررسی کنید. این یک روش عالی برای دادن خانه جدید به کتابهای خود و اطمینان از بهبود زندگی دیگران است.

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی