در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

آخرین باری که در بازکن قوطی خود را تمیز کردید کی بود؟ طبق مطالعه دانشگاه روچستر ، ریاضیات ذهنی شما که هم اکنون انجام می دهید ، توضیح می دهد که چرا در بالای لیست کثیف ترین وسایل آشپزخانه شما قرار گرفت. در بازکن قوطی به سبک مدرسه قدیمی باکتری هایی مانند سالمونلا و E.coli را تجمع می دهد زیرا چرخ غذا را از داخل قوطی روی خود می گیرد و پس از آن به درستی شسته نمی شود - ناخالص!

خبر خوب: مدل های جدیدتر بازکن قوطی که لبه قوطی را صاف می کنند تمایل به جرم کمتری دارند ، زیرا چرخ ها اغلب با غذا تماس نمی گیرند. هنوز هم ایده خوبی است که این ابزار آشپزخانه را مرتبا تمیز کنید. در اینجا چگونگی تمیز کردن درب بازکن قوطی خود ، به علاوه یک روش تمیز کردن عمیق ، برای اطمینان از اینکه درب بازکن قوطی خود را بدون میکروب نگه دارید ، ارائه شده است.

مرتبط: این ساده ترین راه برای تمیز کردن گلدان سوخته است ، بنابراین براق و جدید به نظر می رسد

آنچه شما نیاز دارید:
مایع ظرفشویی
سفید کننده
دستمال توالت
روغن معدنی با درجه غذایی
این مراحل را دنبال کنید:
پس از هر بار استفاده ، درب باز کن قوطی خود را کاملاً با آب گرم و صابون ظرف بشویید. تا جایی که می توانید با حوله کاملاً خشک کنید تا از زنگ زدگی جلوگیری کند. بگذارید تا دستگیره ها در آن بماند تا چرخ ها بتوانند قبل از قرار دادن دوباره آن در کشو ، کاملاً خشک شوند.
اگر می خواهید در بازکن قوطی خود را تمیز و ضدعفونی کنید ، از صابون ظرف صرف نظر کنید. ابتدا با بستن چرخ های درب باز کن قوطی روی یک تکه کاغذ حوله ای لایه لایه شروع کنید ، سپس دسته را بچرخانید تا اسلحه اضافی چرخ ها خارج شود.
یک قاشق غذاخوری سفید کننده را با یک گالن آب گرم ترکیب کنید. درب باز کن قوطی خود را با مخلوط ، از جمله چرخ ها ، اسپری کنید و بگذارید تا هم مواد ضدعفونی شده ضدعفونی شود و هم نرم شود. پاک کنید ، سپس درب بازکن و چرخ ها را بشویید و کاملا خشک کنید.
پس از خشک شدن کامل درب قوطی ، کمی روغن معدنی با درجه مواد غذایی روی پارچه یا حوله کاغذی قرار دهید و چرخ دنده ها و چرخ ها را روغن کاری کنید تا از زنگ زدگی جلوگیری کند.

  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی