در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

به مدت یک ساعت در دمای 350 درجه فارنهایت باشید.

متأسفانه ، شما نباید یک تابه چدن کثیف را خیس کنید (آب باعث زنگ زدگی آن می شود) ، اما این بدان معنا نیست که شما باید یک ساعت را بکشید تا زمانی که مهمانان شما منتظر هستند. به جای استفاده از مواد شوینده ظرف (که می تواند چاشنی ظرف را از بین ببرد) ، این اسکرابر 3 دلاری را بگیرید. غذای پخته شده را به سرعت از بین می برد. ما همچنین به تازگی The Ringer ، دستگاه شستشوی ظرف از جنس استنلس استیل را کشف کرده ایم. در آزمایش ما ، کثیف ترین اسکله ها را نیز در کمتر از سه دقیقه تمیز کرد ، بنابراین می توانید به سرعت به مهمانی برگردید.

  شربت خانه را سازماندهی کنید
7 از 10
شربت خانه را سازماندهی کنید
مشابه یخچال سازمان یافته ، انباری آشفته و آشفته ، آماده سازی غذا را بسیار آسان می کند. برای تمیز کردن سریع شربت خانه خود ، یک تایمر را به مدت 15 دقیقه تنظیم کنید ، سپس با طرح زیر حرکت کنید.

سطل آشغال را نزدیک انبار نگه دارید. همه چیز را بیرون بیاورید و هر آنچه منقضی شده را دور بریزید.
با استفاده از پارچه آغشته به آب گرم و صابون ، شیشه ها ، قوطی ها و قفسه های چسبناک را پاک کنید. با استفاده از خلاuum دستی ، خرده ریزها را پاک کنید.
همه چیز را بر اساس دسته بندی ها سازماندهی کنید و در زمینه قرارگیری استراتژیک باشید. وسایل روزمره مانند تنقلات و وسایل ضروری ناهار را باید در قفسه وسط نگه دارید ، در حالی که کالاهای سبک کاغذی در قفسه بالایی قرار دارند. قبل از مهمانی بزرگ ، موارد اضافی را که احتمالاً به آنها دست می یابید (حوله های کاغذی و کارد و چنگال پلاستیکی) در یک مکان قابل دسترسی بگذارید. از منویی که برنامه ریزی کرده اید عبور کرده و تمام مواد انبار را در یک منطقه جمع کنید.
  دفع زباله را خوشبو کنید
8 از 10
دفع زباله را خوشبو کنید
خواه میزبان کل خانواده خود باشید یا چند دوست صمیمی ، آخرین چیزی که می خواهید این است که از یک دفع زباله بدبو شرم کنید. خوشبختانه ، ترفند اطمینان از بوی تازه بودن آن احتمالاً در یخچال شماست: مرکبات. هنگام استفاده از آب داغ ، تکه های پوست لیمو ، پرتقال ، آهک یا گریپ فروت را به دفع خود اضافه کنید. مرکبات تازه به عطرزدایی از دفع کمک می کنند ، در حالی که آب جاری یک مقدار مواد غذایی طولانی مدت را از بین می برد. اکنون آماده مقابله با پاکسازی پس از جشن هستید.

 کف را عمیق تمیز کنید
9 از 10
کف را عمیق تمیز کنید
اگر در جلسه پاکسازی هفتگی خود گاهی از شستن کف آشپزخانه صرف نظر می کنید (بدون قضاوت در اینجا) ، زمان آن فرا رسیده است که تلاش کنید. برای اینکه از سرعتتان بیشترین استفاده را بکنید ، مطمئن شوید که بهترین روش را برای نوع کفپوش خود انتخاب کنید. برای کف وینیل ، یک محلول سرکه ¼ فنجان ، یک قطره صابون ظرف و آب گرم را در یک بطری اسپری 16 اونسی مخلوط کنید. کف را هر بار یک قسمت اسپری کنید و با یک دستمال مرطوب میکروفیبر پاک کنید. اگر کف سنگ طبیعی دارید ، سرکه را خندپ کنید (اسید می تواند به این سطح آسیب برساند) ، و با یک لیوان میکروفیبر و آب گرم بچسبانید.

اگر واقعاً می خواهید تأثیر خوبی بر همسران خود بگذارید ، از پاک کننده بخار برای از بین بردن لکه ها و باکتری ها استفاده کنید. این دستگاه 32 دلاری کار شما را انجام می دهد ، بنابراین مجبور نیستید ساعت ها برای پاکسازی دوغاب صرف کنید.

 ماشین ظرفشویی خود را بدبو کنید
10 از 10
ماشین ظرفشویی خود را بدبو کنید
یک ماشین ظرفشویی روز پس از میزبانی یک وعده غذایی را به مدت 15 نفر صرفه جویی می کند ، بنابراین قبل از رویداد بزرگ با اجرای چرخه شستشو آن را آماده کنید. وقتی دستگاه خالی است ، یک فنجان پر از سرکه را روی رک بالا قرار دهید و یک چرخه شستشو را انجام دهید. برای داشتن رایحه ای مرکباتی ، می توانید قبل از اجرای چرخه شستشو ، یک گوه لیمو در ظرف کارد و چنگال قرار دهید.

برای بارگذاری کارآمد دستگاه بعد از جشن ، این نکات راجع به بارگیری ماشین ظرفشویی هوشمند مسواک بزنید. آیا می دانید برای تمیزتر شدن صفحات ، آنها باید به سمت مرکز بچرخند تا همه در یک جهت. جهت و چنگالها را تغییر دهید و قاشقهایی را که بعضی رو به بالا و بعضی دیگر پایین هستند قرار دهید تا از لانه سازی جلوگیری شود.

  • ۹۹/۰۹/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی