در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

چگونه می توان خشک کن خود را تمیز کرد
تعمیر و نگهداری منظم خشک کن مهم است تا خشک کن شما به طور موثر و کارآمد کار کند. حتی مهمتر از آن ، تمیز کردن دریچه خشک کن و پرزها خطر گرفتگی دریچه ها و آتش سوزی خشک کن ها را کاهش می دهد. برای یک فرایند تمیز کردن آسان ، این دستورالعمل های گام به گام ساده را دنبال کنید.

اتاق لباسشویی با زیر واشر و خشک کن.

سوراخ های دونات گوزن شمالی
×

خشک کن را از برق جدا کنید.
خشک کن را از دیوار بیرون آورده و دوشاخه را جدا کنید. در حالت ایده آل ، خشک کن را تا انتها بیرون می کشید تا بتوانید زیر آن خلا بگیرید. حداقل باید به اندازه کافی بیرون بیایید تا بتوانید به دریچه پشتی دسترسی داشته باشید.

دریچه خشک کن و نحوه تمیز کردن آن.
تهویه را تمیز کنید.
با استفاده از یک درایور پیچ ، گیره دریچه را برداشته و {مجرای خشک کن} را از روی خشک کن بکشید. به سوراخ پشت خشک کن برسید ، توده های بزرگ پرز را بردارید و سپس دنبال کنید تا اتصال خلا vac خود را تا آنجا که می توانید برسد.

در مرحله بعدی ، باید دهانه واقعی را تمیز کنید. هرگونه تجمع پرز بزرگ را که قابل مشاهده است بردارید و بین چین ها را بررسی کنید. اگر دریچه انعطاف پذیری دارید ، آن را با هم خرد کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کوتاه شود ، بنابراین می توانید از یک انتها به سر دیگر آن را ببینید. از خلاuum خود برای مکش پرزها یا بقایای باقی مانده استفاده کنید و سپس دریچه را به طور محکم با گیره وصل کنید.

دام LINT را بردارید و پاک کنید.
قطعاً باید سعی کنید بعد از هر بار شستن لباس ، پرزها را از دام پرز خارج کنید. با این حال ، باید تمیزکاری دقیق تری از تله پرزها حداقل حداقل دو بار در سال انجام شود. استفاده از مواد شوینده لباسشویی ، نرم کننده پارچه و به خصوص ملحفه های خشک کن می تواند باعث انباشته شدن واکس فیلم از روی دام پرزهای شما شود. برای تمیز کردن صفحه ، یک سطل یا ظرف را با آب گرم و کمی صابون ظرف پر کنید و به آرامی با مسواک بکشید تا تمیز شود. اگر آب را از روی فیلتر عبور دهید ، باید به راحتی و بدون هیچ گونه استخر عبور کند. اطمینان حاصل کنید که هیچ پارگی در صفحه وجود ندارد. قبل از قرار دادن مجدد آن در خشک کن ، مطمئن شوید که کاملاً خشک است.

تمیز کردن دستگاه خشک کن پرز خشک کن.
پوشش LINT TRAP را حذف کنید.
با استفاده از پیچ گوشتی ، پوشش دام پرز را بردارید تا بتوانید داخل آن را تمیز کنید. یا می توانید از یک ضمیمه خلا thin نازک استفاده کنید و یا اینکه دست خود را به سمت پایین ببرید تا بیشتر از حد ممکن پرزها را از داخل و اطراف دریچه خارج کنید. پس از حذف هرچه بیشتر ، بقایای باقی مانده در امتداد قسمت خارجی دریچه را با یک پارچه و 50/50 مخلوط سرکه و آب تمیز کنید. پوشش و دام پرز را جایگزین کنید.

نحوه برداشتن و تمیز کردن پوشش دام پرز.

کف زیر خشک کن را تمیز کنید.
مقدار زیادی از خاک ، گرد و غبار و آوار ممکن است زیر خشک کن و پشت آن خشک شود ، بنابراین قبل از قرار دادن خشک کن به عقب ، حتماً آن را تمیز کنید. با استفاده از خلا ، بقایای سست را مکیده و سپس زمین را بشویید و خشک کنید! دستگاه خود را دوباره به برق وصل کنید و آن را به موقعیت مناسب بکشید.

داخل طبل را تمیز کنید.
با استفاده از یک پارچه ، داخل خشک کن را با مخلوط 50/50 آب و سرکه پاک کنید. کاملا خشک کنید. اگر تنظیم خشک شدن خودکار دارید ، با یک پنبه آغشته به الکل مالش دهنده ، الکترودهای حسگر رطوبت را تمیز کنید. تجمع ورقهای پرزدار یا خشک کن می تواند بر روی این سنسورها تأثیر بگذارد و منجر به لباسهای مرطوب یا بیش از حد خشک شود. اینها معمولاً درست در داخل خشک کن زیر دهانه درب قرار دارند - اگر کتابچه راهنمای کاربر را پیدا نکردید ، آنها را بررسی کنید! ما در پشت جلد تله پرز قرار داریم. فراموش نکنید که داخل در را نیز تمیز کنید ...

در خشک کن و نحوه تمیز کردن آن.
در خارج از خشک کن خشک کنید.
در آخر قسمت خارجی دستگاه را با یک پارچه میکروفیبر و مخلوط 50/50 سرکه و آب پاک کنید. اگر بالای صفحه خود یک پیشخوان دارید ، گرد و غبار و آوار زیادی در قسمت بالای آن جمع می شود. در بیرون نیز چند دستمال داشتم و فقط با پاک کن جادویی Mr. Clean برای تمیز کردن آنها استفاده کردم.

چقدر باید خشک کن خود را تمیز کنید؟
برای بهترین پیشگیری از آتش سوزی و کارایی خشک کن خشک کن ، حداقل باید سالانه {یا حتی هر 6 ماه بسته به میزان استفاده از آن} این تمیزکاری عمیق انجام شود. پرزهای قابل مشاهده نیز باید مرتباً برداشته شوند. نشانه دیگر اینکه خشک کن به تمیزکاری خوب نیاز دارید ، این است که اگر خشک شدن لباس های شما بیش از حد معمول طول می کشد.

سعی کنید این کار را به لیست تمیز کردن بهار خود اضافه کنید تا به یاد داشته باشید که آن را هر ساله تمیز کنید یا برای راهنماهای اتاق قابل چاپ رایگان به رژیم غذایی سازمان خانگی بپیوندید.

  • ۹۹/۰۸/۳۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی