در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

کمتر مکانی در خانه شما به تمیز کردن بیشتری نیاز دارد و به طور بالقوه از مواد شیمیایی بیشتری نسبت به سرویس بهداشتی استفاده می کند. غالباً یک فضای کوچک بدون پنجره ، با رطوبت و گرمای زیاد ، محل مناسبی برای نگهداری و کپک زدن است.

همچنین ، اتاقی است که از منابع زیادی استفاده می کند و می تواند شامل تعدادی مقاله ساخته شده از اشیاitting مصنوعی ، ساطع کننده مواد شیمیایی باشد.

بنابراین در اینجا لیستی از پیشنهادات برای تمیزتر و سبزتر شدن سرویس بهداشتی شما آورده شده است.

    1. سرویس بهداشتی خود را به خوبی از تهویه نگه دارید: اطمینان حاصل کنید که پس از استحمام برای چند دقیقه پنجره ای باز کرده یا یک فن کار کنید. این به کاهش رطوبت و کاهش قالب کمک می کند.

    2. پرده دوش مناسب با محیط را انتخاب کنید: بهترین مواد سبز کتان ، پنبه ارگانیک و کنف است. وینیل و پی وی سی خارج هستند!

    3. به پاک کننده های خانگی / طبیعی بروید: پاک کننده های معمولی بخارهای سمی ایجاد می کنند. بهترین انتخاب شما برای مواد پاک کننده خانگی جوش شیرین و سرکه است. اگر بعد از هر بار استفاده از دوش خود را با مخلوطی از سرکه رقیق اسپری کنید ، از رشد کپک جلوگیری خواهید کرد. همچنین انتخاب های زیادی از محصولات سبز در بازار وجود دارد.

دستورالعمل ساده اسپری دوش روزانه

در یک بطری اسپری ترکیب کنید ، تکان دهید و روزانه استفاده کنید:

1 قسمت سرکه سفید یا سرکه سیب
3 قسمت آب
دستورالعمل اسپری دوش روزانه بدون سرکه

در یک بطری اسپری ترکیب کنید ، تکان دهید و روزانه استفاده کنید:

1 قسمت مالش الکل
3 قسمت آب
    4- یک سر دوش کم جریان بخرید و نصب کنید: این سرهای دوش نیمی از آب دوش سر معمولی را مصرف می کنند.

    5- به یاد داشته باشید که آب را خاموش کنید: نیازی به مسواک زدن دندان یا اصلاح با آب روان نیست. تا آنجا که ممکن است صرفه جویی کنید.

    6. حوله های پنبه ای یا بامبوی ارگانیک ، حصیر حمام و پارچه های شستشو بخرید: پنبه که به طور معمول رشد می کند از 25٪ حشره کش جهان استفاده می کند. باسمو گزینه خوبی است زیرا دارای خواص ضد باکتری طبیعی است.

    7. خرید تمام محصولات طبیعی مراقبت شخصی: برچسب ها را بخوانید و سعی کنید هنگام خرید شامپو ، صابون ، دئودورانت و مواد آرایشی از مواد اولیه نفتی دوری کنید. محصولات مراقبت طبیعی بسیاری در بازار برای انتخاب وجود دارد.

    8. از لامپهای سازگار با محیط زیست استفاده کنید: هر دو لامپ LED و لامپ CFL (چراغ های فلورسنت فشرده) کارآمد هستند ، در بلند مدت هزینه کمتری دارند ، آلودگی هوا و آب را کاهش می دهند و نور با کیفیت بالا را ارائه می دهند.

    9. به حمام خود کمی سبز اضافه کنید: گیاهان خانگی زیادی در شرایط کم نور ، گرما و رطوبت حمام رشد می کنند (و هوا را تازه می کنند).

تمام موارد بالا با بودجه کم قابل تحقق است - شما از سلامتی بالاتری برخوردار خواهید بود و استفاده از سرویس بهداشتی برای این تغییرات بسیار دلپذیر است. و فراموش نکنید ، اگر در حمام خود تغییرات بزرگی مانند کفپوش یا کابینت ایجاد می کنید ، به محصولات طبیعی نیز توجه کنید.

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی