در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

وقتی زندگی شما شلوغ می شود ، به راحتی اجازه می دهید که آشفتگی ایجاد شود. و هنگامی که در خانه ای نامرتب زندگی می کنید ، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید! اما نترسید - با این 5 نکته ساده ، می توانید بهبودی سازمانی را شروع کرده و مسیر زندگی بدون هرج و مرج را شروع کنید.

1. همه چیز باید خانه داشته باشد

اگر این نکته را دنبال کنید ، دیگر هرگز چیزی را از دست نخواهید داد. اگر همه چیز خانه دارد ، پس از اتمام استفاده از آن دقیقاً می دانید کجا باید آن را قرار دهید و دقیقاً می دانید که دفعه دیگر که به آن احتیاج داشتید کجا آن را پیدا کنید. وقتی همه چیز را می گویم ، منظور من همه چیز است ، از بشقاب های شام گرفته تا سنجاق های بابی.


2. از تمام فضای خود استفاده کنید

بخشی از یافتن هر چیزی در خانه داشتن فضای ذخیره سازی کافی است. در اطراف خانه شما هزاران گوشه و کنار وجود دارد که می توانید آنها را به محلول های خلاقانه ذخیره سازی تبدیل کنید. سطل های ذخیره سازی که در زیر تخت شما قرار دارند را تهیه کنید. از فضای عمودی خود با قلاب استفاده کنید. و مبلمانی تهیه کنید که دو برابر انبار باشد. همه چیز در مورد خلاقیت یافتن و یافتن امکاناتی است که فضای شما می تواند ارائه دهد ، نه فقط مشکلات.


3. مانند مثل را دوست داشته باشید

این ممکن است ساده به نظر برسد ، اما کارساز است - اگر مانند چیزهایی را با هم ذخیره کنید ، به راحتی به یاد خواهید آورد که کجا قرار داده اید. بنابراین قاشق های خود را در قلم خود ذخیره نکنید - منطقی فکر کنید و مواردی را که هدف مشابهی دارند در مکانی قرار دهید که به احتمال زیاد از آنها استفاده می کنید!

4. از شر چیزها خلاص شوید!

همه ما آن لحظه را داشته ایم که شروع به بسته بندی وسایل خود برای یک حرکت دیگر می کنیم ، هنگامی که شروع به تعجب می کنیم ، "چرا روی زمین همه این موارد را دارم؟" چه لباسی باشد که دیگر مناسب نباشد و چه یک عالمه فیلم از دبیرستان ، همه ما چیزهایی دور هم نشسته ایم که هرگز به زحمت نمی اندازیم آنها را دور بریزیم. این بی نظمی می تواند در طول سالها انباشته شود و در نهایت به یک سردرد بزرگ تبدیل شود. بهترین راه برای رهایی از کوههای زباله های زندگی ساده است - خلاص شوید! هرچه باشد ، اگر مرتباً از آن استفاده نمی کنید یا اگر دیگر مناسب نیست ، آن را اهدا کنید ، آن را ببخشید یا آن را حذف کنید ، اما آن را نگه ندارید! اگر هدف مشخصی نداشته باشد ، دیگر جایی برای آن ندارید.

5. 15 دقیقه تمیز کردن

من در مورد شما نمی دانم ، اما من به تعویق می اندازم. زیاد. لباس ها را روی زمین می گذارم ، ظرف ها را در مکان های تصادفی می گذارم و چیزهایی را که پیدا کردم بر نمی گردانم. ساده ترین راه برای مقابله با تعلل این است که نظافت بخشی از برنامه معمول خود باشد. اگر روزانه 15 دقیقه وقت بگذارید و یک بارگیری سریع انجام دهید ، کارهای خانه در روز نظافت بسیار کمتر خواهد بود. بنابراین آن لباس ها را در مانع قرار دهید ، آن ظرف ها را داخل سینک ظرفشویی کنید و تختخواب خود را مرتب کنید! تنها چند دقیقه طول می کشد.

  • ۹۹/۰۸/۲۴
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی