در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

همه ما آن لحظه را قبل از رسیدن مهمانان خود تجربه کرده ایم که متوجه می شویم خانه آشفته است و وقت آن نداریم که تمیز کردن عمیق آن روز صبح را انجام دهیم. وقتی این اتفاق می افتد ، شما دو گزینه پیش رو دارید - می توانید وحشت کنید ، کاری انجام ندهید و هنگام ورود مهمانان عملکرد ناخوشایند "متاسفم برای خرابکاری" را انجام دهید. یا نفس عمیق می کشید ، شنل Super Hostess خود را می پوشید و این نکات ساده را برای تمیز کردن سریع منزل خود در زمان کوتاهی زمان دنبال می کنید.

اولویت بندی کنید

وقتی دچار مشکل شدید ، مجبور نیستید کل خانه را تمیز کنید ، فقط اتاقهایی را می دانید که مردم می خواهند دیدن کنند. بنابراین بفهمید که باید توجه خود را به کجا معطوف کرده و دسترسی به اتاقی را که وقت ندارید قطع کنید. مهمانان شما به احتمال زیاد به آشپزخانه و اتاق نشیمن می چسبند ، بنابراین شما احتمالاً می توانید از طبقه بالا رد شوید. اطمینان حاصل کنید که درهای اتاق هایی را که نمی خواهید افراد به آنجا بروند - از دید ، دور از ذهن - ببندید!
منظم بمانید

در یک موقعیت فشار آور و حساس به زمان ، شما وقت ندارید که چیزهایی را عوض کنید یا چیزهایی را فراموش کنید ، بنابراین یک دقیقه وقت بگذارید تا یک برنامه بازی را ارائه دهید. اتاقهایی را که باید برای مقابله با آنها و اقدامات اساسی که باید در آن اتاقها انجام دهید ، یادداشت کنید.

حمله در مناطق

حالا که برنامه خود را دارید ، هر بار یک اتاق را به آشغال حمله کنید و سعی کنید 10-15 دقیقه بیشتر در هر منطقه نگذارید.
اتاق نشیمن: اتاق را اسکن کنید ، وسایل گشاد مانند ریموت ها را بگیرید و در کشو بیندازید. هر ظرفی باید به سینک ظرفشویی برگردانده شود و هرگونه زباله باید بیرون ریخته شود. هر کتاب یا مجله روی میز قهوه را صاف کنید. بالش ها را شل کنید و آنها را با مهارت روی کاناپه بریزید. همه سطوح صاف (از جمله تلویزیون) را سریع پاک کنید و اگر وقت دارید سعی کنید کمی جارو برقی بکشید.
آشپزخانه: تمام ظروف را از داخل سینک ظرفشویی خارج کرده و در ماشین ظرفشویی قرار دهید. یک دقیقه وقت بگذارید تا همه پیشخوان ها را خالی کنید - مواد غذایی باید به یخچال برگردند و هر نوع احتمال و انتهایی را می توان در کشو انداخت ، بعداً با آنها برخورد می شود. پیشخوان ها و وسایل خانه را در صورت لزوم پاک کرده و زمین را سریع جارو کنید.
اتاق خواب: برای تنظیم تختخواب خود یک دقیقه وقت بگذارید - تأثیر آن به طرز حیرت انگیزی بسیار زیاد است. به اطراف خود نگاه کنید و هر چیزی را که در کف آن است بردارید - لباسشویی باید مانع آن شود و همه چیز دیگر باید کنار گذاشته شود. اگر مقدار زیادی چیز روی کمد یا میز کنار تخت خود دارید ، همه آن را درون کشو جارو کرده یا داخل کمد بیندازید و بعداً با آن کنار بیایید. هرچه در سطح مسطح خود بی نظمی و شلوغی کمتری داشته باشید ، اتاق خواب شما مرتب تر به نظر می رسد. اگر وقت دارید خلأ کنید.
سرویس بهداشتی: هرگونه وسایل گشاد و کنار دستشویی یا غرور را کنار بگذارید. سینک ظرفشویی و آینه را پاک کرده و به توالت یک اسکراب سریع بدهید. سطل زباله را خالی کنید و اگر وقت دارد زمین را تغییر دهید.
نفس کشیدن! هنگامی که مناطق را کامل کردید و همه موارد خارج از لیست خود را بررسی کردید ، نفس راحتی بکشید. توانجامش دادی! جلوگیری از بحران
آیا در صورت تمیز کردن سریع نکات دیگری وجود دارد که از آنها استفاده کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

  • ۹۹/۰۸/۲۲
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی