در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

اگر کمد لباس تمیز کاری شما نامرتب است ، ایجاد تمایل برای تمیز کردن بقیه خانه دشوار است. هنگامی که کمد تمیز کردن خود را صاف می کنید ، می دانید که لوازم تمیز کننده مورد نیاز خود را به همراه خواهید داشت و یافتن آنها آسان خواهد بود. این یک نقطه پرش طبیعی برای تمیز کردن بقیه خانه شما است. ادامه مطلب را بخوانید تا ملزومات هر کمد نظافت و نظافت خوب را بیاموزید.

باید لوازم نظافت منزل داشته باشد
کار خود را با بررسی اینکه چه مواد تمیزکننده ای دارید و چه چیزهایی هنوز برای خرید نیاز دارید ، شروع کنید. این بهانه خوبی برای از بین بردن تمام محتوای فعلی کمد تمیز کردن است تا بتوانید آنها را با نظم معقول تری دوباره برگردانید.

کمد تمیز کردن شما باید شامل موارد زیر باشد:
جارو ، خاکپوش ، شستشو و سطل (اگر کف زمین چوب یا کاشی دارید)
خلا vac (اگر فرش دارید)
یک گردگیر
دستکش
ابزار تمیز کردن ، مانند حوله های کاغذی ، ژنده پوش و / یا اسفنج
مواد تمیز کننده ، مانند تمیز کننده اسپری همه منظوره ، شیشه پاک کن ، سرکه ، جوش شیرین ، تمیز کننده کاسه توالت ، تمیز کننده اجاق گاز و سایر موارد
بدیهی است که می توانید این لیست را با توجه به ترجیح شخصی خود اضافه و کم کنید. اما اگر چندین ابزار تمیزکننده یا مواد مختلف داشته باشید که همان کار را انجام می دهند ، ممکن است به فکر تجمیع مجموعه خود باشید. در مورد مواردی که هرگز از آنها استفاده نمی کنید (و نه فقط به دلیل کمبود کار در خانه!) همین مورد نیز صدق می کند.

همه چیز سر جای خودش است
از آنجا ، شما چندین گزینه در مورد چگونگی سازماندهی فضای خود دارید. تصمیمات نهایی شما به بودجه ، وسایل ، اندازه کمد و نیازهای شما بستگی دارد ، اما در اینجا مکان های خوبی برای شروع وجود دارد.

رک بگیرید
در بیشتر کمد های تمیزکننده جارو ، پاک کن ، پاک کن و سایر وسایل نازک و بلند وجود دارد. اینها تمایل دارند روی هم بیفتند و به یک آشفتگی واقعی تبدیل شوند.

برای حل این مشکل ، یک قفسه قلاب از فروشگاه دلار یا یک فروشگاه کانتینر تهیه کنید. این باید در داخل درب یا کمد شما نصب شود. اکثر جاروها و سایر ابزارهای تمیز و بلند و نازک سوراخ هایی دارند که می توانید از آنها برای آویزان کردن استفاده کنید ، بنابراین از کف خارج شده و دسترسی به آنها آسان است.

از درب خود استفاده کنید
درب شما فضای ذخیره سازی ارزشمندی است. اگر قفسه خود را به آن آویزان نمی کنید ، از یک سازمان دهنده مناسب برای درب منزل استفاده کنید. یک روش آسان برای انجام این کار استفاده از جا کفشی پلاستیکی شفاف است: هر بطری مایع تمیز کننده به طور مرتب در محفظه ای متفاوت قرار می گیرد.

چند سطل بخرید
انبوهی از لوازم تمیز کردن به کسی کمک نمی کند. برای نگهداری وسایل چند سطل بزرگ و شفاف تهیه کنید. آنها را بر اساس قسمت های مختلف خانه یا کارهای مختلف مرتب کنید.

ایجاد برچسب
هنگامی که یک نظافتچی از خانه شما بازدید می کند ، برای آنها دشوار است که بفهمند در کجا قرار دارد حتی وقتی خانه شما از نظم خوبی برخوردار است. هنگامی که سطل آشغال دارید ، روی آنها بنویسید یا برچسب هایی ایجاد کنید تا طرح سازمان شما به راحتی برای اعضای خانواده و متخصصان نظافت آشکار شود.

و همیشه مطمئن باشید که هر بطری اسپری را که خودتان پر می کنید به وضوح با محتوای آن برچسب زده شده است تا از مسمومیت و حوادث خطرناک جلوگیری شود. این امر به ویژه در صورت تمیز کردن خانه بسیار حیاتی است زیرا آنها نمی دانند فقط از محل زندگی چه چیزی می خواهد.

از قفسه های خود استفاده کنید ، اما ...
اگر قفسه های داخلی کمد شما عمیق باشد ، وسایل تمیز کردن شما می توانند به اعماق آن برگردانده شوند ، جایی که از بین می روند. یک سوزان تنبل را لبه قفسه بگذارید و وسایل تمیز کننده خود را در آن قرار دهید. به این ترتیب می توانید آن را دور خود بچرخانید و به راحتی آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

آنچه را که نیاز دارید به خاطر بسپارید
شما احتمالاً روزانه یا تقریباً روزانه از برخی از وسایل تمیز کردن استفاده می کنید ، در حالی که ممکن است به ندرت از برخی دیگر استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که ضروری ترین لوازم تمیز کردن شما ، ترجیحاً در سطل مخصوص خود در نزدیکی جلوی کمد ، در دسترس هستند. این نیز برای نظافت منزل شما بسیار مناسب است.

تخته سفید را آویزان کنید
با حلق آویز یک تخته سفید در تقویم خود (پشت در یا سمت راست داخل) همه اختلافات راجع به اینکه چه کسی کارها را انجام می دهد نادیده بگیرید. آن را با تکالیف تکالیف هفتگی به روز کنید. اگر نظافتچی خانه دارید ، می توانید یادداشت هایی را برای آنها اینجا بنویسید.

شلوغ کردن
کمد تمیز کردن شما به اندازه سایر نقاط خانه شما آشغال نخواهد گرفت. اما بسته به تکنیک های تمیز کردن شما ، هنوز هم می تواند بسیار شلوغ شود ، بنابراین حتماً آن را به طور نیمه منظم انجام دهید. مقصر مکرر پارچه هایی است که تمایل به تکثیر دارند - بریدن چند لباس از دست دوم خوب است ، اما شما به یک تن احتیاج ندارید.

در مورد روزنامه ها نیز همین طور است: خوب است که چند نفر را برای تمیز کردن بدون شیشه شیشه نگه دارید ، به خصوص اگر اشتراکی ندارید. اما خیلی زیاد ممکن است یک آشفتگی واقعی باشد ، مخصوصاً اگر از سایر مواد تمیزکننده شما رطوبت ایجاد کند.

استفاده از ذخیره سازی اضافی را در نظر بگیرید
هنگامی که همه چیز را در سطل های زباله و قفسه ها فرو برد ، ممکن است فضای اضافی در کمد داشته باشید. کمد تمیز کردن شما می تواند وظیفه مضاعف برای نگه داشتن دستمال توالت و سایر ملزومات خانگی را انجام دهد. فقط مطمئن شوید که آنجا خیلی شلوغ نیست و یافتن همه چیز هنوز آسان است.

نتیجه
کمد تمیز کردن شما محل پرش برای همه کارهای خانه شما است. درست کردن آن کمی فکر و برنامه ریزی می برد  و ممکن است به معنای سفر به فروشگاه کانتینر باشد. اما به محض این که همه چیز را سر جای خود قرار دهید ، خواهید فهمید که تمیز و تمیز نگه داشتن خانه کاملاً ساده تر و لذت بخش تر است و برای تمیز کننده خانه شما نیز با سرعت بیشتری انجام می شود.

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی