در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

بهار رسماً در اینجا است و شما می دانید این به چه معناست: وقت آن است که برخی از بهار تمیز کردن را انجام دهید!

چه قبل از ورود مهمان خانه خود را مرتب تمیز کنید و چه فقط وسایل را مرتب کنید ، دانستن چند ترفند سریع و آسان می تواند روند کار را بسیار آسان کند.

برای کمک به صرفه جویی در وقت و سرخوردگی شما - همراه با هدر رفته هزینه های زیادی برای تمیز کردن محصولات - در اینجا لیستی از هک های ارزان قیمت و آسان است که روند تمیز کردن شما را تغییر می دهد!

36 هک نظافت منزل برای تغییر شکل روال شما!
1. ورق های خشک کن را دوباره مورد استفاده قرار دهید
حتی پس از استفاده از آنها ، ملحفه های خشک کن می توانند در اطراف خانه شما جادو کنند! در اینجا برخی از کارهایی که آنها می توانند انجام دهند وجود دارد:

لکه های آب آینه از آینه ها ، وسایل حمام / آشپزخانه و درهای دوش
حلقه داخل توالت را بردارید
قرنیزها را تمیز پاک کنید
2. با دفع زباله های بد بو با لیمو مقابله کنید
با بریدن یک لیمو و اجرای چند برش کوچک از طریق دفع زباله ، یک رایحه تازه به آشپزخانه خود اضافه کنید. (این نیز یک ترفند عالی برای استفاده درست قبل از ورود مهمانان است!)

3. مخلوط کن را تمیز کنید
مخلوط کن خود را با آب گرم و یک قطره صابون ظرف پر کنید. آن را روشن کنید و بگذارید چند ثانیه طول بکشد. سپس آن را با آب گرم بشویید و همه چیز آماده است!

4. اسفنج خود را تمیز کنید
اسفنج ها می توانند بسیاری از باکتری ها را جذب کنند ، به خصوص اگر در غرق بمانند. می خواهید مطمئن شوید که مرتباً آنها را تمیز می کنید.

بسیار آسان است: کافی است اسفنج مرطوب را به مدت 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا باکتری های شما از بین برود! قبل از بیرون کشیدن فقط یک یا دو دقیقه صبر کنید زیرا هنوز گرم است.

همچنین می توانید اسفنج خود را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید تا دوباره خوب و تمیز شود!

5. کف کاشی ها را دوباره به ظاهر جدید نگاه کنید
هنگامی که کف را جارو برقی کردید ، تنها یک سطل آب ، مقداری مواد شوینده سبک و یک پارچه احتیاج دارید. سپس اسکراب را شروع کنید! مطمئن شوید که پارچه و آب را مرتباً تمیز می کنید تا مطمئن شوید که فقط خاک بیشتری را به زمین نمی فشارید.

تبلیغات

اگر واقعاً می خواهید نقاط سخت را از بین ببرید ، سعی کنید از مسواک استفاده کنید! جدی ، این زندگی شما را تغییر خواهد داد.

6. تخته های پایه را تمیز کنید
اگر مدتی گذشت ، از جارو یا پارچه خشک برای پاک کردن گرد و غبار استفاده کنید و سپس منطقه را با جاروبرقی پاک کنید. از پارچه یا جوراب مرطوب برای از بین بردن گرد و غبار یا کثیفی استفاده کنید.

برای تمیز کردن تخته های قرنیز ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک اسفنج (یا مسواک نرم) و یک سطل آب با مقدار کمی مواد شوینده ظرف است. پس از انجام قسمت شستشو ، از یک پارچه مرطوب برای از بین بردن باقی مانده صابون استفاده کنید.

7. رفع منافذ هوا
اگر مدتی چک نکرده اید ، دریچه های هوا احتمالاً بسیار کثیف و غبارآلود هستند. این امر نه تنها باعث ایجاد گرد و غبار به داخل اتاق می شود بلکه از خروج هوا نیز جلوگیری می کند.

رفع آسان: ابتدا سعی کنید گرد و غبار را با یک ابزار نرم وکیوم پاک کنید. اگر این کار به نتیجه نرسید ، پس یک پارچه را با هر ماده تمیز کننده ای که دارید خیس کنید و آن را دور چاقوی کره ای بپیچید تا منافذ هوا تمیز شود!

8- از شر سرکه برای از بین بردن لکه های آب سخت استفاده کنید
سرکه می تواند برای شیرهای آب شما که لکه های آب سخت دارند شگفتی ایجاد کند. این فیلم را ببینید تا ببینید چطور کار می کند!

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی