در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

حمام ها باید مرتباً تمیز شوند - برخلاف سایر اتاق های خانه شما ، نمی توان آنها را فقط "برداشت" کرد و هنوز تمیز به حساب می آیند. این لیست پاکسازی سرویس بهداشتی 15 دقیقه ای به شما امکان می دهد تا نظافت دستشویی را بدون صرف ساعت ها شستشو و ضد عفونی حفظ کنید. این راهنما می تواند به شما کمک کند تا نیازهای یک دستشویی تمیز و بدون زحمت در طول روز را به فرزندان خود بیاموزید.


آنچه شما نیاز دارید
یک سبد ، کیف یا جعبه برای قرار دادن وسایل نامرتب.
جارو و موپ
مانع
یک ظرف آشغال
دستمال مرطوب ضد عفونی کننده
پاک کننده شیشه و پارچه
فرچه توالت
تمیز کننده توالت

تمام وسایل مورد نیاز را جمع کنید. داشتن وسایل در کنار هم در ابتدای کار برای جلوگیری از حواس پرتی ضروری است. پایین رفتن برای گرفتن جارو ممکن است باعث تعجب شود که آیا نامه هنوز ارسال نشده است و وقتی نامه را چک می کنید ، تصمیم می گیرید مقداری از آن را ثبت کنید. نامه ای به شما یادآوری می کند که با یکی از اعضای خانواده تماس بگیرید. قبل از اینکه بدانید ، حمام آخرین چیزی است که ذهن شما را به خود مشغول می کند. هر بار روی یک کار خاص متمرکز باشید.

همه لباسهای کثیف را بردارید و داخل یک مانع قرار دهید. با دور ریختن سطل زباله یا دور ریختن بطری های شامپو ، مأموریت جمع آوری لباس خود را قطع نکنید. سعی نکنید جوراب ها را از سمت راست برگردانید یا پاهای شلوار را باز کنید. فقط همه را در مانع یا سبد بیندازید.


همه سطل زباله را درون سطل آشغال بیندازید. همه چیز را از کف خارج کنید ، از جمله مقادیر کمی کاغذ توالت ، رشته های ریخته شده نخ دندان و گلوله های موی تصادفی.

تمام وسایلی که در اتاق دیگری است را تحویل بگیرید. آنها را در یک سبد ، جعبه یا کیف قرار داده و در خارج از حمام قرار دهید تا در کل خانه پرداخت شود.

وسایلی را که در حمام است به مکان های مناسب خود برگردانید. برای سازماندهی مجدد دارو یا کابینت های ملافه ای وقت نگذارید. فقط موارد را به جای تعلق خود برگردانید. برای وقت بیشتری وقت خود را تنظیم کنید.

برای پاک کردن سینک ظرفشویی از جمله شیر آب و قسمت وان از یک دستمال ضدعفونی کننده استفاده کنید. هدف در اینجا این است که سینک ظرفشویی قابل ارائه باشد. برای محافظت از پوست و کمک به تمیز کردن بدون نگرانی از آنچه لمس می کنید ، از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید.

با استفاده از یک دستمال مرطوب یا اسپری ضد عفونی کننده ، قسمت بیرونی توالت را پاک کنید. هرگونه آلودگی یا آلودگی قابل مشاهده را به سرعت پاک کرده و در زمان واقعی نبودن ، دستشویی داخلی توالت را ترک کنید.

با استفاده از پاک کننده شیشه یا سرکه ، آینه را پاک کنید. مهمانان احتمالاً بیشترین وقت را صرف بررسی خود در آینه شما می کنند. آنها به ناچار متوجه خستگی و رگه هایی می شوند.

با تمرکز بیشتر روی قسمت اصلی ترافیک ، به طور خلاصه کف را جارو کنید. اگر Swiffer ، Readymop یا موارد مشابه دارید ، ممکن است چند ثانیه طول بکشد.

نکاتی برای نظافت سرویس بهداشتی
اگر این مراحل را به تعمیر و نگهداری معمول حمام تبدیل کنید ، هر 15 دقیقه تمیزکاری بسیار سریعتر انجام می شود.
نگهداری همه وسایل حمام خود برای این کار در کنار هم می تواند کار را آسان کند. اگر مجبور باشید در سراسر خانه برای تهیه وسایل شکار کنید ، وقت خود را می خورید و کار را طولانی تر می کنید. با این حال ، در مورد ذخیره مواد شیمیایی خطرناک در جایی که کودکان یا حیوانات خانگی به آنها دسترسی دارند ، محتاط باشید.

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی