در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

دور از چشم ، همیشه هنگام تمیز کردن ، دور از ذهن کار نمی کند. مطمئناً ، می توانید وانمود کنید که مناطقی که به راحتی نمی توانید ببینید یا به آنها دسترسی پیدا کنید ، بی عیب و نقص هستند. اما ، در اعماق خود شما حقیقت را می دانید و تمیز کردن دوره ای این نقاط به نفع همه است. گرد و غبار را که می تواند باعث ایجاد آلرژی و آسم شود کاهش می دهید ، برخی از باکتری ها را که باعث بیماری می شوند از بین می برد و باعث افتخار مادر شما می شود.
پنکه های سقفی و وسایل نوری
تمیز کردن پنکه سقفی
 PowerShot / گتی ایماژ
برای تمیز کردن پنکه سقفی یا وسایل برقی بالا نیازی نیست که روی شانه های شخصی بنشینید (ایده خوبی هم نیست). گردگیر یکبار مصرف با دسته قابل ارتقا ، روش بسیار بهتری برای گرفتن گرد و غبار و تار عنکبوت است. گردگیر یکبار مصرف را به جای گردگیر پر انتخاب کنید زیرا گردگیرهای یکبار مصرف از موادی ساخته شده اند که باعث چسبیدن گرد و غبار می شوند تا اینکه به راحتی در اطراف پخش شوند.

اگر گردگیر یکبار مصرف ندارید ، از یک پارچه میکرو الیاف تمیز استفاده کنید و آن را با نوار لاستیکی روی دسته جارو یا موپ ثابت کنید.

و اگر حتماً باید از نردبان استفاده کنید ، بهتر است شخص دیگری داشته باشید که نردبان را مهار کند و در صورت لغزش یا زمین خوردن به کمک شما بیاید. استفاده از نردبان هنگامی که تنها در خانه هستید هرگز ایده خوبی نیست.

02
از 11
سقف و قالب
غبارروبی سقف
 تصاویر افراد / گتی ایماژ
یک دقیقه وقت بگذارید تا به بالا نگاه کنید ممکن است از دیدن همه گرد و غبار و تار عنکبوت هایی که نزدیک قالب های سقف و تاج شما گرفته شده اند شوکه شوید. از یک گردگیر ، اسفنج پاک کن تمیز و خشک یا جارو برای بلند کردن خاک استفاده کنید. همیشه این کار را هنگام تمیز کردن اتاق ابتدا انجام دهید تا بقایای افتاده را با جاروبرقی پاک کنید.

03
از 11
مبلمان کابینت و مبلمان بلند
تلاش برای تمیز کردن قسمت بالای کابینت ها
 baona / گتی ایماژ
هنگام خرید داستر یکبار مصرف با دسته قابل ارتقا ، حتما یکی با سر چرخشی تهیه کنید تا بتوانید زاویه را برای رسیدن به قسمت بالای کابینت ها و مبلمان بلند تنظیم کنید.

اگر اجازه داده اید گرد و غبار و ذرات چربی روی کابینت های آشپزخانه جمع شود ، از یک مدفوع پله ای محکم استفاده کنید و با یک پارچه نرم آغشته به محلول دو فنجان آب گرم ، یک قاشق چای خوری مایع ظرفشویی و یک قاشق چای خوری آمونیاک خانگی تمیز کنید. خاک را پاک کرده و سپس با پارچه آغشته به آب ساده بشویید. با یک پارچه تمیز و نرم خشک کنید.

04
از 11
پرده پنجره
غبارگیری پرده های پنجره
باشاک گوربوز درمن / گتی ایماژ
هنگامی که پرده ها را با گردگیر استاتیک غبارگیری می کنید ، به یاد داشته باشید که آنها را ببندید و یک طرف آن را تمیز کنید و سپس جهت تمیز کردن طرف دیگر را معکوس کنید.

یا ، برای تمیز کردن همزمان دو طرف لت ها ، دو پارچه میکروفیبر را به دور هر انتهای یک جیب انبر آشپزخانه بپیچید و با یک نوار لاستیکی محکم کنید. سپس به سادگی انبرها را در امتداد هر لت بکشید تا گرد و غبار را از بین ببرید. پارچه های میکروفیبر را در واشر بیندازید و کارتان تمام شد.

به 5 از 11 زیر ادامه دهید.

05
از 11
مسیرهای پنجره ، درب کشویی و درب دوش
نمای نزدیک گیاه گلدان توسط پنجره
ماریا بوتینا / EyeEm / گتی ایماژ
شیشه های پنجره ، درب کشویی و درب دوش گرد و غبار و گرد و غبار را به میزان شگفت انگیزی جذب می کند و تمیز کردن آنها به دلیل تنگ بودن فضاها مشکل است. وقتی زمان تمیز کردن است ، ممکن است لازم باشد صفحه ها را بردارید و به آنها تمیز کنید. سپس ، با استفاده از ابزار شکاف روی خلا your خود و یا ساختن یک پاک کننده مخصوص شکاف کار را شروع کنید. از بین بردن مقدار زیادی گرد و غبار و مواد زائد باعث تمیز کردن بقیه مراحل تمیزکاری می شود.

پس از جاروبرقی ، محلول دو فنجان آب گرم ، یک قاشق چای خوری مایع ظرفشویی و یک قاشق چای خوری آمونیاک خانگی را مخلوط کنید. با استفاده از یک برس موی نرم و انعطاف پذیر ، مسیرها را از بین ببرید و سپس با آب ساده بشویید. بسته به نوع فلز ممکن است مجبور شوید از مقداری سرکه و مراقبت بیشتر برای پاک کردن کف صابون در مسیرهای درب دوش استفاده کنید.

در اینجا یک نکته اضافی در مورد تمیز کردن شیارهای خارج از پنجره و درب ذکر شده است: اگر برای شلنگ واشر فشار یا نازل فشار دارید ، یک انفجار خوب آب اغلب می تواند باعث برق زدن آهنگ ها شود.

  • ۹۹/۰۶/۲۸
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی