در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

چگونه یک قهوه ساز را با سرکه تمیز کنیم
قطعات را بردارید و تمیز کنید
قهوه ساز خود را خالی کنید ، درب ، سبد دم کرده و فیلتر دائمی را با آب و صابون داغ برداشته و تمیز کنید. در صورت وجود فیلتر آب را بردارید. سبد فیلتر خالی و کارافه را جایگزین کنید.

قطعات قهوه ساز را بردارید
سرکه و آب را مخلوط کنید
قسمتهای مساوی سرکه سفید و آب را برای پر کردن مخزن آب مخلوط کنید. یک راه آسان برای انجام این کار این است که محفظه را تا نصف با سرکه پر کنید و سپس تا قسمت بالای آب پر کنید. اما اگر نمی توانید سطح آبجو خود را ببینید ، آن را جداگانه مخلوط کنید تا اضافه شود.

یک محلول سرکه درست کنید تا در تمیز کردن استفاده شود
مخزن را پر کنید و Carafe را جایگزین کنید
مخزن آب خود را با سرکه و محلول آب پر کنید. اگر از فیلترهای کاغذی استفاده می کنید ، یک فیلتر کاغذ در سبد دم کن قرار دهید.

مخزن را با محلول سرکه پر کنید
نیمی از چرخه قطره را اجرا کنید
دستگاه قهوه ساز خود را از نیمی از چرخه قطره عبور دهید ، آن را متوقف کنید تا محلول در مخزن و کانال آب قرار بگیرد. اجازه دهید به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت در مخزن و کارافه بماند.

نیمی از چرخه قطره را اجرا کنید
چرخه دم را از سر بگیرید
بعد از 30 تا 60 دقیقه ، چرخه دم را از سر بگیرید و دم کنی سرکه و آب را از طریق دستگاه قهوه ساز خود به پایان برسانید. محلول سرکه و آب را از کاراف دور انداخته و فیلتر کاغذ را تعویض کنید (در صورت استفاده).

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی