در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

نحوه خرد کردن گوشت بدون چرخ: 3 گزینه آسان
این مقاله بلیط شما برای پردازش گوشت چرخ شده بدون استفاده از چرخ است. در واقع آنقدرها هم دشوار نیست. اگر در حال حاضر وسیله ای برای خرد کردن گوشت دارید ، حتما مقاله من را در مورد نحوه چرخاندن گوشت با استفاده از چرخ کنید.

گوشت چرخ شده یک ماده کاملاً متنوع و متنوع است که طعم بسیار متنوعی از غذاها بسیار لذیذ است. وعده غذایی مورد علاقه شما چیست؟ بسته های کاهو پر شده با گوشت ، همبرگر ، لازانیا یا سوسیس؟ گوشت تازه آسیاب شده بلیط شما برای ایجاد غذاهای شگفت انگیز با بودجه است.

من قصد دارم شما را در یک راز کوچک بگذارم. گوشت چرخ شده ای که از سوپرمارکت خریداری می کنید سکوی پرتابی مناسب برای تهیه ظرف شما نیست. استفاده از گوشت تازه آسیاب شده می تواند غذای شما را از 9 به 10/10 کامل برساند!

دلایل خرد کردن گوشت خودتان
1. طعم گوشت بهتر است.
باور کنید یا نکنید ، چرخاندن گوشت با دستان خود طعم و مزه بهتر از استفاده از دستگاه را دارد. بیشتر ما عادت داریم گوشت چرخ شده ای را که از قبل بسته بندی شده و به راحتی در فروشگاه موجود است ، آسیاب کنیم. تهیه گوشت از این طریق بسیار آسان تر است. اما همین که گوشت چرخ کرده خود را امتحان کنید ، تفاوت آن را از نظر بافت و طعم مشاهده خواهید کرد. گوشت خرد شده با طعم بیشتر و دارای بافت است.

2. سالم تر است
گوشت های آسیاب فروخته شده در سوپرمارکت مردم را به خود جلب می کند. چیزی که اکثر مردم نمی دانند چه چیزی در آن بسته وجود دارد. از همه مهمتر ، تمیز بودن آشپزخانه و ماشین آلات مورد استفاده در فرآیند سنگ زنی.

همچنین متوجه خواهید شد که هنگام خرید گوشت چرخ شده در سوپرمارکت ، در محصولات ارزان قیمت محتوای چربی بیشتری وجود دارد.

3. گوشت بهتر به نظر می رسد
گوشتی که روی قفسه نشسته است به نظر می رسد ظاهری کسل کننده و بی روح دارد. حتی گاهی اوقات خاکستری می شود که بسیار ایده آل نیست. احتمالاً صدمه ای به شما نخواهد زد ، اما همچنین طعم تازه ای را که می توانید از گوشت تازه آسیاب شده دریافت کنید به شما نمی دهد.

همبرگر
گوشت خود را برای یک همبرگر خوشمزه خرد کنید.

اما اگر چرخ گوشت ندارم چطور؟

آیا واقعاً می توانید کار را بدون کار انجام دهید؟ خوشحالم که به شما اطلاع می دهم پاسخ مثبت است! در واقع ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند گوشت را بدون استفاده از چرخ پردازش کنند.

3 گزینه برای چرخ کردن گوشت بدون چرخ
آیا آماده تمرین مهارت های آشپزی هستید؟ تولید گوشت چرخ کرده بدون استفاده از چرخ به یک روش پخت جدید نیاز دارد. در واقع یادگیری آن دشوار نیست. بهترین خبر این است: وقتی صحبت از بافت گوشت می شود ، کنترل خواهید داشت. خوب یا تند؟ تو تصمیم بگیر!

گزینه 1: خرد کردن با چاقوی تیز
برای این روش تنها چیزی که نیاز دارید یک چاقوی تیز و یک تخته خردکن است.

مرحله 1
گوشت را با استفاده از چاقوی تیز با زاویه 45 درجه برش دهید. گوشت را تا آخر خرد نکنید. وقتی گوشت را برش می دهید ، باید ضخامت آن تقریباً ¼ اینچ باشد.

گام 2
مرحله بعدی چرخاندن گوشت است و مرحله اول را تکرار کنید. فقط گوشت را در همان زاویه برش دهید ، اما این بار در جهت مخالف.

چاقوی تیز
چاقوی تیز کار شما را بسیار راحت تر می کند.

مرحله 3
گوشت را روی آن بریزید و آن را در دمای 90 درجه برش دهید. همانند مرحله اول ، باید آنرا 75٪ برش دهید. باید حدود. اینچ باشد. بین برش.

مرحله 4
آن را برگردانید و مرحله 3 را تکرار کنید.

مرحله 5
گوشت را روی هم جمع کنید. با استفاده از برش نزدیک به دسته ، چندین بار گوشت را به سرعت از چپ به راست خرد کنید. اکنون ، اگر گوشت ریز بافت می خواهید ، می توانید مرحله 5 را انجام دهید تا زمانی که به بافت مناسب غذای خود برسید.

گزینه 2: چرخ گوشت با دستگاه غذاساز
آیا شما غذاساز دارید؟ عالی! شما چرخ گوشت بسیار اختصاصی خود را دارید.

آنچه شما نیاز دارید
غذاساز (یا مخلوط کن)
گوشت خام
ظرف پخت
مرحله 1
گوشت را با چاقوی تیز به تکه های کوچکتر برش دهید.


گام 2
گوشت را روی ورقه ورقه ای قرار داده و ورق را حدود نیم ساعت در فریزر قرار دهید. شما می خواهید گوشت سفت باشد اما یخ زده نباشد.

مرحله 3
یک مشت گوشت به پردازنده اضافه کنید و مخلوط کنید. هنگامی که از قوام راضی شدید آن را درون یک کاسه بریزید.

مرحله 4
مرحله 3 را تکرار کنید تا تمام گوشت فرآوری شود.

گزینه 3: به قصاب محلی خود مراجعه کنید
بازدید از قصاب ساده ترین گزینه است و همچنین بهترین گزینه در موارد زیر است:

شما غذاساز ندارید
شما با استفاده از چاقوهای تیز راحت نیستید

  • ۹۹/۰۶/۲۲
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی