در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند برای سال 2020
کوک دقیق
روش هایی برای طبخ با تلفن شما وجود دارد که شامل سفارش تحویل از طریق یک برنامه نیست. اگر عاشق آشپزی و تکنولوژی هستید ، وسایل متصل و دستگاههای آشپزخانه وسایل ایده آل برای خانه هوشمند شما هستند. آنها می توانند بخش هایی از فرایند پخت و پز را به صورت خودکار انجام دهند ، شما را در مورد پیشرفت غذای خود به روز کنند یا اینکه اطمینان حاصل کنند که دستور العمل را به درستی دنبال می کنید.
وسایل آشپزخانه هوشمند به اندازه هر دستگاه آشپزخانه متنوع است. دستگاه های گسترده و چند منظوره مانند اجاق گاز وجود دارد. ابزارهای خاص اما متداولی مانند سازندگان قهوه وجود دارد. وسایلی منحصر به فرد اما فوق العاده مفید که ممکن است قبلاً از آنها نشنیده باشید وجود دارد ، اما نمی دانید که چگونه بدون آن زندگی کرده اید ، مثل گردش های غوطه وری. چه در آشپزخانه زندگی کنید و چه فقط قهوه و حباب نان تست درست کنید ، یک دستگاه وجود دارد که می تواند زندگی آشپزی شما را آسان تر کند.
ابزارهای مفید
لازم نیست وسایل خود را جایگزین کنید تا آشپزخانه شما باهوش تر شود. دستگاه های ارزان قیمت ارزان قیمت می توانند آشپزی شما را بهبود بخشند و در تمیز کردن به شما کمک می کنند. آنها معمولاً کمتر از 100 دلار هستند و وقتی از آنها استفاده نمی کنید ، به کشو و کابینت آشپزخانه می چسبند.

Meater + مانیتور متصل به بلوتوث است که از پروب های بی سیم برای اندازه گیری دمای گوشت شما هنگام پخت و پز استفاده می کند. برای تماشای افزایش تعداد افراد حتی لازم نیست که در تمام مدت بچرخید ، زیرا این برنامه با یک برنامه در دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود تا به شما اطلاع دهد که چیزی به دمای مطلوب خود رسیده است.
Sous Vide
Sous vide یک روش پخت و پز نسبتاً جدید است (حداقل ، در دوره های علوم آشپزی) که به ویژه در چند سال اخیر رواج پیدا کرده است ، بنابراین تنها مناسب است که اخیراً چندین دستگاه vide sous متصل به هم وصل شده باشند.
پخت و پز vide شامل یک غذای آب بندی خلاء است (هرچند که یک کیسه فریزر با دقت فشرده شده به آن عمل می کند) و غوطه ور کردن آن در یک حمام آب که در دمای بسیار دقیق نگهداری می شود. فرایند آب بندی باعث می شود رطوبت از بین نرود ، و دمای آب اطمینان حاصل کند که مواد غذایی نمی توانند چیره شوند. نتیجه آن ، غذای مناسب و کاملاً پخته شده است ، که اغلب به سرعت روی یک تابه می ریزیم تا بافت بیرونی ترد داشته باشد.

شما می توانید با استفاده از یک دستگاه بزرگ sous vide vide با حمام آب مخصوص خود ، غذای سیدی را طبخ کنید ، یا می توانید به سادگی یک گردشگر غوطه وری را در کنار گلدان باریک یا جعبه پلاستیکی بزرگ قرار دهید. ما چندین گردش خون غوطه وری را آزمایش کرده ایم ، همه با قیمت 200 دلار یا کمتر. طراحی و کنترل آنها متفاوت است ، اما همه آنها دقیقاً آنچه را که باید انجام دهند را انجام می دهند: آب را تا دمای مورد نظر خود حرارت دهید.

  • ۹۹/۰۵/۳۱
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی