در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

روند شماره 6. اتصال WiFi

صحبت از اتصال بی سیم ، 2020 باعث تغییر ارتباط در ارتباط بی سیم با وسایل آشپزخانه مدرن خود می شود. بسیاری با ویژگی گنجانده شده تولید می شوند و به شما امکان می دهند همه چیز را از راحتی تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید نورپردازی آشپزخانه ، دمای یخچال ، دمای و زمان اجاق های خود و تاپ های اجاق گاز ، تایمرهای موجود در مایکروویو و سایر موارد را از راحتی تلفن هوشمند خود تنظیم کنید. 2020 لذت بردن از آشپزخانه شما را از همیشه راحت تر می کند و این ازدواج بدون درز با فناوری بهترین راه برای استقبال در سال جدید است.


 
روند شماره 7 کلمه ای در چند اجاق گاز
یکی از بزرگترین روندهای افزایش فعالیت آشپزخانه برای سال 2020 ، تلاش برای اتخاذ شیوه های سالم تر هنگام غذا خوردن است. و این فقط مواد موجود در مواد غذایی نیست ، بلکه طرز تهیه غذا است که می تواند چیزی سالم یا غیر طبیعی باشد.

چند اجاق گاز لوازم جدید پیشرفته ای هستند که به صاحبان خانه و علاقه مندان به غذا اجازه می دهند تا وعده های غذایی خود را از طرق مختلف تهیه کنند. از اجاق گاز آهسته مشهور گرفته تا انواع مختلفی از گزینه های مبتنی بر بخار ، اکنون می توانید بدون نیاز به غرق شدن در کره یا روغن برای گرم کردن وسایل آشپزی خود از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. به سادگی مواد ارگانیک خود را اضافه کرده و اجاق گاز را با آب پر کنید ، و هیچ وعده غذایی سالم و بخارپز تهیه کنید!

 
روند شماره 8. توتال های خلاء داخلی برای ارزانترین مواد غذایی موجود

هیچ چیز واقعاً در سالم ترین شکل آن حفظ نشده است مگر اینکه خلاء مهر و موم شده باشد. قبل از سال 2020 ، متوسط ​​صاحب خانه مجبور به تکیه بر فناوری گران قیمت برای خالی کردن مواد غذایی خود بود ، در غیر این صورت این یک تجملاتی بود که بدون آن کار می کردند.

اکنون می توانید با استفاده از سیلرهای خلاء جدید که می تواند در فضای کمد و یا لوازم خانگی شما ساخته شود ، از این روش درمانی لذت ببرید. برخی از مارک های جدید به شما امکان می دهند تا تقریباً به صفر مطلق برسید ، به طور قابل توجهی روند پیری و تخریب را کاهش می دهید. این به شما کمک می کند تا در حالی که از رعایت روندهای غذای سالم خود لذت می برید ، غذای طولانی را تازه تر نگه دارید.

  • ۹۹/۰۵/۳۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی