در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

10 نکته در مورد طراحی حمام برای بهتر کردن یک حمام کوچک

هنگامی که شما در حال برنامه ریزی یک مهمانی هستید یا میهمانان خود را به خانه خود دعوت می کنید ، اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری همان چیزی است که شما برای تمیز کردن و پاشیدن روی آن تمرکز می کنید تا جلوه خوبی را برای مهمانان ایجاد کنید. اما نکاتی درباره طراحی حمام چیست؟ مطمئناً میهمانان شما قصد دارند از حمام ها نیز استفاده کنند. بنابراین ، نباید نکاتی را در مورد طراحی حمام دوباره ببندید؟ در اینجا 10 نکته ساده در مورد طراحی حمام آورده شده است که می توانید از آنها برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان خود استفاده کنید.

نورپردازی روشی ساده برای به روز کردن سرویس بهداشتی شما است. هنگامی که با استفاده از ابزارهای مناسب و با کمی خلاقیت انجام شد ، می تواند حمام شما را تغییر داده و یک محیط چشمگیر ایجاد کند. از برخی وسایل منعطف استفاده کنید که در صورت لزوم قابل لمس باشد. شما مطمئن هستید که گره های قدردانی از میهمانان را به دست می آورید.
 
تاریخ استفاده از میله ها و غرفه ها برای بافت و مجله ها تاریخ است. اگر هنوز از آنها استفاده می کنید ، این زمان برای ناخواسته کردن همه آنهاست. به جای آن از سبدهای تزئینی برای نگه داشتن بافت و مجله استفاده کنید و زیبایی جدیدی به حمام خود ببخشید. سبدهای طراحی منحصر به فرد را برای جلوه بیشتر انتخاب کنید.


 
اکنون توجه خود را روی حوله های حمام متمرکز کنید. فقط حوله ای را انتخاب نکنید. آن را با موضوع رنگ حمام خود مطابقت دهید. این می تواند ظاهری تازه و جدید و بدون هیچ هزینه ای به بار آورد.
 
یک روش ساده برای به روز کردن سرویس بهداشتی خود با تلاش بسیار کمی ، استفاده از گیاهان تزئینی است. گیاهان خاص مخصوص حمام وجود دارد که ظاهری جدید و مرسوم می دهد. همچنین می توانید گل و شاخ و برگ گیاهان را با برخی از تنظیمات عالی در نظر بگیرید تا بتوانید برخی از به روز رسانی های بدون تعمیر و نگهداری را اضافه کنید.
 
یکی دیگر از راههای موثر اضافه کردن پانچ و شخصیت به حمام شما استفاده از پرده های خلاقانه است. پرده های دوش ، پرده و پرده های ویترین را می توان برای بیان سبک و برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان استفاده کرد. انواع مختلفی از پرده در دسترس است ، بنابراین وظیفه خلاقیت شما این است که از آنها به بهترین شکل ممکن برای بیشترین تأثیر استفاده کنید. اگر می خواهید پرده دوش بگیرید ، می توانید مجموعه ای از حلقه های جذاب دوش را برای آن لمس منحصر به فرد و خاص اضافه کنید.
 
با استفاده از برج های کتانی به صورت خلاقانه در حمام ، ظاهر و زیبایی شناسی را بریزید. نصب آنها آسان است و می توانند در بودجه شما نیز جای بگیرند. حتی اگر فضا محدودیت داشته باشد ، می توان آنها را روی قفسه های توالت قرار داد.
 
اگر می خواهید حمام خود را بدون هیچ گونه تغییر عمده تغییر دهید ، جادو با آینه ها ایجاد کنید. آینه ها ، در صورت استفاده خلاقانه ، می توانند فضا و عمق اضافه کنند. دیوارهای آینه ای LED نیز وجود دارد که زیبایی چشمگیر به حمام شما می دهد.
 
آیا وسایل حمام به دلیل زیبایی ظاهری حمام شما در آمده است؟ به دنبال تعدادی شیرآلات و اتصالات شیک بروید که می توانند زیبایی ظاهری به ظاهر کلی دهند. حتماً روی عملکردها نیز تمرکز کنید. این یک روش ساده و آسان برای دادن یک لباس زیبا به حمام ها است.
 
یکی دیگر از راه های سریع و ارزان برای به روزرسانی سرویس بهداشتی شما ، جایگزین کردن آن حصیر حمام قدیمی برای چیزی است که جذاب تر و رنگارنگ تر به نظر می رسد. به سراغ تشک های مخمل خواب دار و شیک ساخته شده از میکرو فیبر بروید. آنها نرم ، شیک و جذاب هستند. مهمتر از همه ، این تشک ها بدون لغزش و خشک هستند
 
برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان شما باید حمام ها بوی خوبی ببخشند. مقداری شمع معطر اضافه کنید تا بوی بد از بین برود. حتی می توانید چند چوب بخور روشن کنید تا زیبایی حمام شما بو شود.

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی