در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

چگونه یک حمام کوچک زیبا به نظر برسد

حمام مکانی است که فرد در آن زمان "من" را می گذراند. همه آرزو می کنند یک حمام لوکس بزرگ با دوش و وان جداگانه داشته باشند. این که آیا رویای شما به حقیقت می پیوندد یا خیر ، اما مطمئنا با استفاده از نکات زیر می توانید حمام شما را شیک و زیبا جلوه دهید. نوسازی حمام نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد. بنابراین یک انتخاب عاقلانه از پالت رنگی و سایر وسایل و نصب در اولین غریزه ، شما را از سرمایه گذاری تمام وقت نجات خواهد داد.

1) برو همه سفید
سفید رنگی است که همیشه مد روز است. هیچ رنگ دیگری به اندازه سفید ظریف نیست. به طور کلی ، مردم به کالاهای بهداشتی سفید و وان می روند. در کنار اینها ، اگر به دنبال دیوارهای سفید ، کاشی های سفید ، غرور سفید و غیره برویم ، این یک نام جدید را به پیچیدگی می بخشد. اضافه کردن شیرهای برنجی به آن از مزیت های زیادی برخوردار خواهد بود. تمام رنگ های سفید فضا را هوایی تر می کنند و به نظر می رسد بزرگتر نیز خواهند شد.
2) لحن مضاعف
انتخاب هر دو کاشی متضاد یا کاشی و رنگ رنگ مکمل نیز در حمام مناسب به نظر می رسد. به سراغ سایه های پاستلی یا خاکستری و بلوز بروید. بگذارید رنگ ها با هم مخلوط شوند. دیوارهای تک رنگ با کفپوش های مختلف مانند چوبی نیز درجه یک به نظر می رسند.


3) رنگ Bleed
بگذارید رنگ ها خونریزی کنند و فضای کامل را بگیرند. بگذارید همان کاشی کف کف کامل از جمله فضای حمام را طی کند. این باعث می شود فضا بزرگ به نظر برسد و نشانگر این باشد که دوش نیز جزئی از همان حمام است. به همین ترتیب ، از همان کاشی ها روی دیوارهای حمام استفاده کنید. هرچه بیشتر به این سمت بروید ، فضای تمیز تر به نظر می رسد.
4) غرور
از همه جای خالی برای غرور استفاده نکنید. در صورت داشتن حمام بزرگتر ، جعبه غرور را ترجیحاً در یک مکان یا دو نصب کنید. شما می توانید برای کل حمام از جمله غرور به یک رنگ بازی کنید ، یا از یک رنگ برای حمام کامل به جز غرور استفاده کنید. این باعث می شود غرور به عنوان یک نمایشگر برجسته شود. معمولاً محل غرق زیر حوضه است. غرور چوبی برای خودش صحبت می کند.
5) از آینه های بزرگ استفاده کنید
هیچ چیز نمی تواند یک حمام را به غیر از آینه هایی که سقف را لمس می کنند ، باشکوه به نظر برسد. آینه های بزرگ در هر حمام جدید ، قدیمی و کسل کننده ظاهر اسراف ایجاد می کنند. با یک قاب زیبا به آینه های بزرگ بروید یا آن را به دیوار وصل کنید. به هر حال آینه های بزرگ زندگی را به حمام می اندازند. نورپردازی مناسب در بالای آینه یک جشن خواهد بود.
 

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی