در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

6) انتخاب چراغ ها
اگر منبع طبیعی نور دریافت کنید ، بهترین گزینه خواهد بود. نور طبیعی در حمام به نظر می رسد. در غیر این صورت ، به دنبال سایه خنثی از چراغ های روشن مصنوعی در حمام باشید. نور نقش مهمی را ایفا می کند. این می تواند یک مکان سایه دار را در یک اتاق زیبا ایجاد کند. از طراح یا چراغ های اصلی بسته به نوع ظاهر ، طراحی و نیاز آن در مکان های مختلف حمام استفاده می شود.
7) سایه های پنجره
یک پنجره در حمام بسیار عالی به نظر می رسد زیرا راهی برای نور طبیعی فراهم می کند. اما در عین حال ، ما همچنین می خواهیم حریم شخصی خود را تضمین کنیم. پنجره را با پرده ، پرده پنجره بپوشانید یا از یک فیلم تزئینی برای پوشاندن آن استفاده کنید. همچنین می توانید آن را توسط پرده های چوبی پوشانده کنید. چوب همیشه ظاهر غنی به حمام می بخشد.
8) از پانل شیشه ای استفاده کنید
تعویض پرده های دوش با صفحه شیشه ای جلوه ای هوشیار به شما می بخشد. این امر باعث می شود اتاق از نظر بصری دست نخورده تر و جادار تر شود. همچنین ، این یک طاقچه خصوصی به منطقه دوش می بخشد.


9) شیرآلات و وسایل ثابت
استفاده از شیرآلات و وسایل برنجی جلوه ای از طبقه حمام را طبقه بندی می کند. در صورت عدم امکان ، استفاده از رنگ برنجی در لامپ ها نیز کمک می کند. حمام با موضوع پرنعمت ، وسایل برنجی را اجباری می کند.
10) وان
شما یک فرد حمام هستید یا نه ، اما اضافه کردن وان در اتاق به طور خودکار استاندارد آن را بالا می برد. فراموش نکنید که آن را با یک پرده زیبا به پایان برسانید تا احساس کاملی به آن بخشید.
11) ذخیره سازی
سعی کنید چیزهای بیشتری را درون غرور نگه دارید. هرچه محصولات روی سنگ طبیعی یا قفسه سنگ مرمر دیده شود ، جذابیت بیشتری به این مکان خواهد داد. فقط موارد مهم را در بالا نگه دارید.
12) لوازم حمام
استفاده از یک مجموعه حمام زیبا و زیبا به زیبایی اتاق می افزاید. گیاهان در گلدان های زیبا احساس طراوت و آرامش در حمام به شما می دهد. فرش های متضاد فانتزی ضروری برای اهداف بصری و ابزار است.

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی