در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

نحوه نصب توالت دیواری

توالتهای آویزان بیشتر در فرهنگ اروپایی استفاده می شوند. این توالت ها فضای کمتری را اشغال می کنند و به دلیل اینکه مخزن شستشوی آن در دیوار نصب می شود ، شیک تر به نظر می رسند. تنها چیزی که قابل مشاهده است کاسه است. فضای زیادی را در یک حمام کوچک صرفه جویی می کند. همچنین دارای مزیت تنظیم ارتفاع مطابق با ترجیح کاربر. بیایید مراحلی را طی کنیم که نصب توالت دیواری را آسان می کند.

مرحله 1- تمام اتصالات PVC را انجام دهید
اولین قدم نصب توالت نصب لوله های پی وی سی برای آب است. و از آنجا که ما در مورد توالت صحبت می کنیم ، بنابراین در این حالت اتصالات باید برای آب و همچنین برای زهکشی انجام شود. لوله زهکشی مطابق ارتفاع موردنیاز مخزن نصب می شود.
مرحله 2: براکت را آماده کنید
ممکن است یک براکت آماده ساخته شده داشته باشید که باید درون دیوار نصب شود. اگر اینطور نیست ، پس از جمع آوری اجزای مختلف آن ، براکت را آماده کنید. براکت از یک قاب ، جعبه فلاش ، لوله شفاف عمودی و یک آرنج برای لوله زباله تشکیل شده است. جعبه خیط و پیت کردن را روی قاب ثابت کنید. لوله شستشو را به جعبه گلدان بچسبانید و آرنج لوله زباله را به قاب ثابت کنید.
مرحله 3: براکت را قرار دهید
براکت را در مقابل دیوار قرار داده و موقعیت آن را با توجه به آبرسانی و لوله زباله بررسی کنید. آرنج لوله زباله را به درستی روی لوله زباله تنظیم کرده و محل سوراخ های روی دیوار و روی زمین را که مربوط به براکت است ، علامت گذاری کنید.


مرحله 4- واحد را وصل کنید
قبل از حفاری در دیوار و زمین ، بررسی کنید که آیا این تنظیم با علائم ساخته شده برای سوراخها مطابقت دارد یا خیر. اگر می خواهید ارتفاع کاسه را تنظیم کنید ، این آخرین مرحله است که می توانید آن را انجام دهید. سوراخ های موجود در دیوار و کف را مطابق علامت هایی که برای آن ساخته شده است حفاری کنید. لبه های لوله زباله را چرب کنید تا آرنج به راحتی در آن وارد شود. براکت را با استفاده از پیچ ها به دیوار و کف ثابت کنید.
مرحله 5- گرگرفتگی را نصب کنید
درپوش را از مخزن جدا کرده و به آب سرد موجود در مخزن خیط و پیت دسترسی پیدا کنید. لوله انعطاف پذیر داخلی را به محل خروجی آب سرد وصل کنید و درپوش را محکم بگذارید. حالا انتهای دیگری از لوله را بیرون آورده و آن را روی سطل قرار دهید. منبع تغذیه را قرار داده و بررسی کنید که آیا جریان آب و اتصال مناسب است. اکنون این پایان را به سیستم فلاشینگ وصل کنید. در آخر ، اسلای بررسی را طبق صفحه فلاشینگ قرار دهید.
مرحله 6- واحد نصب شده را بپوشانید
براکت نصب شده را با سیمان و کاشی و یا هر آنچه می خواهید قسمت بیرونی باشد بپوشانید. دهانه زباله ، لوله شستشو و صفحه شستشو را بر روی دیواره بیرونی برش دهید.
مرحله 7- نصب کاسه
در اینجا نصب نمای بیرونی آمده است. لوله زباله و لوله شستشو را اندازه گیری کرده و با اضافه کردن 5 میلی متر اضافی آن را برش دهید. هر دو لوله را کاملاً داخل قاب قرار دهید. میله های نخ شده را روی یک سطح (میله هایی که کاسه حمل می کنند) بچسبانید و در قاب 6 سانتی متری خارج زندگی کنید. کاسه را با توجه به لوله ها و میله ها در مقابل دیوار قرار دهید. آن را فشار دهید تا دیوار را لمس کند. بلافاصله حلقه پلاستیکی ، واشر و مهره را درون میله ها قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کاسه صاف شده است.
مرحله 8- نصب صفحه فلاشینگ
صفحه شستشوی بررسی را بردارید. منبع تغذیه را قرار دهید. نصب صفحه فلاشینگ را نصب کنید. برای عملکرد آن ، فلاشینگ را به پشت صفحه فلاشینگ وصل کنید. صفحه فلاشینگ را روی قسمت نصب آن قرار دهید.
مرحله 9- اتمام نهایی
اگر به درستی کار کرد ، گرگرفتگی را بررسی کنید. در پشت و اطراف کاسه ، مهر و موم سیلیکونی بمالید تا درپوش آن به طور کامل باشد. برای اتمام ، روکش صندلی را روی کاسه نصب کنید. به کمک مراحل فوق ، مطمئناً می توان یک کاسه دیواری را نصب کرد ، اما همیشه توصیه می شود که آن را با کمک یک لوله کش انجام دهید.

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی