در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب توالت مناسب برای حمام شما

انتخاب یک توالت تازه می تواند یک تجربه فوق العاده برای هر کسی باشد. اما آیا این انتخاب به چیز دیگری غیر از "ظاهر" بستگی دارد؟ با کمال تعجب ، بله! هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد. در هنگام انتخاب یک کالا ، باید اندازه ، قد ، شکل ، رنگ ، عملکرد ، بودجه و موارد دیگر از این دست را برای زیبایی و همچنین آرامش از خود در نظر گرفت. توالت غیرمترقبه می تواند تجربه حمام شما را به طور قابل توجهی گسترش دهد. Prayag هند طیف بی نظیری از طراحی های منحصر به فرد را دارد که می تواند متناسب با خواسته های شخص باشد. در اینجا ، ما جنبه های مختلف یک کالد را بررسی خواهیم کرد و در ضمن چگونگی انتخاب یک توالت دقیق برای سرویس بهداشتی شما را تسهیل می کند.

1. برای اختراع جدید در بازار بررسی کنید
قبل از به دست آوردن هر چیزی به طور مرتب ، همیشه باید به طرح های جدید موجود در بازار توجه کرد. این نه تنها مربوط به توالت ، بلکه با همه چیزهایی که باید خریداری شود. هر بار دیگر طرح و الگوی تغییر می کند. در بعضی مواقع ، شما عملکردهای خارق العاده ای می گیرید که فراتر از انتظارات آنها نیست. بنابراین ، توصیه می شود همیشه به دنبال جدیدترین نوآوری ها باشید.
2. آرایه صحیحی را برای Restroom خود انتخاب کنید
چندین طرح توالت در بازار وجود دارد. انتخاب صحیح و مناسب با فضای داخلی حمام. با این کار ظرافت به مجاورت افزوده می شود. می توان از یک دستشویی چمباتمه دار (عمدتا در هند استفاده می کند) یا کمد آب اروپا (EWC) انتخاب کرد. کمد های آب اروپا (EWC) دوباره دو گزینه برای انتخاب دارد: توالت های یک تکه ، که به زیبایی در یک واحد بی نقص ساخته شده اند که در آن کاسه و مخزن به هم وصل شده اند. اینها توالتهای پر زرق و برق هستند که هیچ شکافی بین مخزن و کاسه ندارند. مورد دیگر توالتهای دو طرفه است که دارای کاسه یکسان و مخزن یکسان هستند.
3. منطقه آسایش
حالا ، بعد راحتی شما می آید. این فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید که چه می خواهید - یک طراحی هندی یا EWC؟ با این وجود ، اگر می خواهید EWC داشته باشید ، ترجیح شما از این است که آیا باید دراز باشد - جلو ، جلو یا جلو یا مربع. جدا از ظاهری که به آن می دهد ، انتخاب نیز به راحتی شما متکی است.


4- Rough-in را تعریف کنید
این مهمترین چیز هنگام انتخاب توالت است. طرحی که شما انتخاب می کنید باید مربوط به ساخت و ساز در مکان شما باشد یا در غیر این صورت مجبور خواهید بود که حمام و اتصالات آن را کاملاً بازسازی کنید.
5. فضایی که باید توسط سیسترن اشغال شود
در حین انتخاب توالت ، باید همیشه اندازه آن را در نظر بگیرید. اندازه مخزن باید متناسب با اندازه حمام باشد. توالت نباید بین دیوار و حوضچه گیر بیفتد. این امر به ویژه باید مورد توجه قرار گیرد برای افرادی که یک فرد سالخورده در محل خود دارند. پس از آن ، اگر نیاز دارید که کالا نباید فضای کف زمین را تصرف کند ، می توانید برای مخزن دیواری انتخاب کنید. این فضای خالی کف را خالی می کند که به شما در تمیز و مرتب بودن مجاورت کمک می کند. چنین توالت فقط یک مخزن آویز دیواری دارد ، استراحت تمام وسایل از جمله مخزن خیط و پیت کردن در دیوار نصب شده است. این لوکس ترین طراحی برای انتخاب حمام است.
سیستم شستشوی قدرتمند
پس از انتخاب طرح ، از ویژگی های توالت غافل نشوید. بررسی کنید آیا توالت دارای سیستم جت قدرتمند با دریچه های گسترده تر است که آب را به طور مساوی پخش می کند ، برای سیستم نظافت بهتر.
7. به توالت بروید که آب را ذخیره می کند
در اینجا مسئولیت اجتماعی ما در قبال جامعه به وجود می آید. باید به سیستم توالت بروید که در هر فلاش از آب شدید استفاده نمی کند. به دلیل طراحی های پیشرفته هیدرولیکی ، توالت ها به گونه ای ساخته می شوند ، به گونه ای که حتی کمتر از پنجاه درصد از توالت های قدیمی مصرف می کنند. این نه تنها به ما در صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند بلکه به ما در کاهش صورتحساب کمک می کند. برای صرفه جویی در مصرف آب ، سیستم شستشوی دوگانه ایجاد شده است - یک دکمه برای نیمه فلاشینگ و دومی برای شستشوی کامل است. برای چنین آرایش دو دکمه ، می توانید مخازن مخصوص نصب دیواری یا معمولی را انتخاب کنید. با تمام حقایق فوق می توان به راحتی و با خردمندانه یک دستشویی مناسب برای حمام را انتخاب کرد.

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی