در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

حمام کوچک خود را بزرگتر بنمایید

برنامه ریزان خانه تمایل دارند حداقل فضای لازم را برای آشپزخانه و دستشویی اختصاص دهند. اغلب اوقات ، شما نمی توانید طرح بزرگنمایی جسمی هر یک از آنها را تغییر دهید. بخش دشوار طراحی هر حمام کوچک این است که شما باید اطمینان حاصل کنید که می توانید تعداد زیادی کار را در یک منطقه بسیار کوچک انجام دهید. با این وجود ، به عنوان کوکی هوشمند شما ، همیشه راهی پیدا می کنید که تقریباً در مورد هر مشکلی که برای شما پیش می آید ، کار کنید.

اندازه سینک نباید از طراحی کلی حاکم باشد
عملکردی که برای هر حمام کوچک معمول است ، صرف نظر از اینکه بخشی از یک خانه ، محل کار ، هتل ، بازار یا سالن سینما باشد ، این است که مردم به دلایل مختلف دست خود را شستشو می دهند. حتی ممکن است افراد نیاز به انجام وضع صبح خود داشته باشند ، تراشیده و یا صورت خود را در آنجا بشویند. بنابراین ، سینک گوشه را انتخاب نکنید ، مگر اینکه واقعاً برای فضا فشار بیاورید. یک حوضچه شستشو به اندازه کوچک ، ساخته شده از مواد آسان برای نگهداری ، اما با ظاهری درجه یک مانند کروم ، فولاد ضد زنگ ، چین یا گرانیت را انتخاب کنید. اینها پیتزا را به حمام وام می دهند ، بدون اینکه عملکرد را از دست بدهند.


دیوار آن را آویزان کنید
هنگامی که توالت و حوضه شستشوی دیوار آویزان هستند ، طبیعتاً فضای کف قابل توجهی را آزاد می کنید. این نشان می دهد که توهم از حمام بزرگتر از حد است. استفاده از رنگ هایی مانند عاج ، زرد بسیار روشن ، هلو و حتی سفید برای حوضه شستشو و کامود باعث می شود تا آنها تقریباً در هر نوع دکوراسیون و سبک مبلمان قرار گیرند.
مخزن را پنهان کرد
مخزن هایی که در دیوار پنهان شده اند ، طبیعتا فضای قابل توجهی را آزاد می کنند و باعث می شوند دستشویی شما بزرگتر به نظر برسد. Prayag هند انواع مختلفی از مخازن مخفی را ارائه می دهد که می توانید مطابق با سیستم زهکشی خود نصب کنید.
آن را در رنگ های آرام بخش که نور را منعکس می کنند ، رنگ کنید
حمام ، با رنگ های آرامش بخش که نور را منعکس می کند ، لزوما بزرگتر به نظر می رسد. رنگ ها ایده ای از فضای گسترده را ارائه می دهند ، و باعث می شود که دستشویی به جای اینکه دچار تنگ شود ، جادار و ظریف تر به نظر برسد. با دیوارها ، حوضچه ، کابینت حمام ، پرده های دوش و پرده هایی با رنگ های مختلف ، مخلوطی از رنگ ها را ایجاد نکنید. به نظر می رسد به جای رنگارنگ یا روشن بودن ، ظاهری ظریف تر به نظر می رسد. از استفاده از مشکی در هر کجا - شیرآلات ، وسایل حمام ، قفسه حوله ، لوله و مطمئناً بر روی دیوارها خودداری کنید - زیرا این امر می تواند ضد تولید باشد و حمام را کوچکتر نشان دهید.
روشنایی منابع
از آنجا که یک اتاق روشن کم نور از اتاق کوچکتر به نظر می رسد. این حس کاملاً مناسب است که روشنایی دستشویی خود را روشن تر کرده و از آن بزرگتر به نظر برسید. این چراغهای LED که در هر طرف آینه حمام قرار گرفته اند باعث می شود تا کل روشنایی روشن شود. با این حال ، اگر عملی نیست که بیش از یک لامپ یا CFL بچسبانید ؛ سپس به دنبال چراغ های روشنایی 18 وات LED باشید. یک لامپ برای روشنایی اتاق کافی است. همیشه رنگ سفید یا روشن روشن را برای رنگ لامپ انتخاب کنید ، در غیر این صورت بازتاب دقیقی از نحوه ظاهر یک شخص یا رنگ لباس نمی گذارد. همچنین برخی از لامپ های رنگی اتاق ها کوچکتر به نظر می رسند.
این کار را با آینه ها انجام دهید
آینه ها نه تنها برای تحسین پروفایل شما بلکه برای بازتاب نور مفید هستند. قرار دادن استراتژیک آینه ها می تواند نور را در حمام منعکس کند ، به خصوص اگر می توانید اجازه دهید نور روز طبیعی حمام کوچک را نفوذ کند. با این حال ، در یک حمام کوچک ، بعید است که بتوانید بیش از یک آینه را قرار دهید. قرار دادن آن در بالای حوضه شستشو به کسی کمک می کند که موهای خود را اصلاح کند ، یا اصلاح کند.

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی