در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

با این وسایل آشپزخانه مدرن تهیه کنید و راندمان را بهبود بخشید

بهره وری همیشه مطلوب است ، خواه در محل کار یا آشپزخانه مدرن. در آشپزخانه ملاحظات دیگری نیز وجود دارد. شما فقط در آشپزخانه مدرن غذا نمی پزید. نکات بهداشتی خانواده به بهداشتی که می توانید در آنجا حفظ کنید ، است. از شستن میوه و سبزیجات گرفته تا شستشو و شستشوی ظروف استفاده شده ، ظروف و کارد و چنگال. شما به یک سینک و شیر آب آشپزخانه کارآمد نیاز دارید. اگر آنها همچنین می توانند شیک باشند. چه چیزی بیشتر می توانستی بخواهی؟

شیر آب را با سبک مطابقت دهید
انواع مختلفی از شیرهای مدرن آشپزخانه برای انتخاب وجود دارد. شما باید آنها را با استفاده روزانه در ذهن خود انتخاب کنید. در صورت نیاز به آنها برای یک خانواده بزرگ یا یک غذای دریایی که در آن طبیعی است که قابلمه ها و قابلمه های بزرگ داشته باشید. این بدان معناست که شما به یک سینک ظرفشویی بزرگ نیاز دارید ، و یکی از آن شیرآلات قوس الکتریکی است که به شما امکان می دهد تا به درستی مانور دهید. شیرآلات قوس دار دارای منحنیهای روان و زیبا و دستگیره های روان است که زیبایی خاصی به دکوراسیون عمومی آشپزخانه می بخشد. اگر می خواهید ظاهری پرنعمت در آشپزخانه خود داشته باشید که دارای راحتی های مدرن است ، می توانید به جای یک کاسه باریک و کروم یا سینک زجاجیه چین ، به دنبال یک شیر آبگیر دسته استفاده شده در یک سینک سنگ طبیعی باشید.


سبک هایی که می خواهید با قیمت هایی که می توانید از آن استفاده کنید
سینک ظرفشویی و شیر آب آشپزخانه در انواع طرح ، شکل و اندازه وجود دارد. بنابراین ، پیدا کردن آنچه را که می خواستید با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید ، دشوار نیست. می توانید از شیرهای کرومی یا استیل با سینک های آشپزخانه دو کاسه استفاده کنید تا یک آشپزخانه جذاب داشته باشید. هنگامی که آنها به خوبی نگهداری شوند ، آشپزخانه شما حتی پس از چندین سال نصب چنین وسایل جانبی ، شیک به نظر می رسد. سینک ظرفشویی دو کاسه دارای فضای بین دو کاسه است تا ظرف اسکراب و صابون یا ظرف مایع را بشویید. پیش از این تصمیم بگیرید که می خواهید سینک آشپزخانه شما چه باشد: سینک زیر آب که باعث می شود تمیز کردن میز کار شما راحت تر باشد ، یا سینک مخصوص خود ریختگی که سبک بیشتری به آشپزخانه شما می بخشد.
گزیده ای از وسایل برای خانه شما
در هنگام استفاده از سینک آشپزخانه مستطیل که ممکن است دارای دیوارهای کوچک باشد ، شیرهای کشویی راحت تر می شوند. آنها اطمینان می دهند که آب در تمام نقاط آب پاشیده نمی شود ، و باعث می شود آشپزخانه کباب به نظر برسد. ظرف های دوتایی کاسه در جداسازی ظرف هایی که قبلاً از آنهایی که لازم است خرد شوند ، کمک می کند. بنابراین ، ظروف را می توان برای شستشو در گلدان دوم ریخت و در کاسه دوم قرار داد. هنگامی که با یک شیر آب دوتایی جفت شده اید ، اطمینان حاصل می شود که دو نفر می توانند با عجله روی ظروف کار کنند. بعضی از افراد دوست دارند ظرف ها را در یک کاسه خیس کنند ، در حالی که آنها را در کاسه دیگر می ریزند و می ریزند. بیشتر شیرهای دوتایی دارای آب گرم و از طریق آنها جریان دارند. در زمستان و برای از بین بردن گریس از کوره ها و شیروانی آنها ، آب گرم یک خدادادی است

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی