در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

ایده های هوشمندانه برای صرفه جویی در فضای حمام

حمام های کوچک می توانند دشوارترین نوع طراحی و تزئین باشند و اغلب جزء بزرگترین چالش هایی است که یک طراح داخلی برای مقابله با آن دارد. با این حال ، با رویکرد درست و با استفاده از غرایز خلاقانه فرد ، می توان به راحتی با ایجاد یک فضای جادار و صرفه جویی در فضای حمام دست و پنجه نرم کرد. اگر حمام شما واقعاً کوچک است و فضای کافی برای دستشویی و سینک و دوش دارد (حتی نمی توانید در مورد وان هم فکر کنید) ، روش معمول در طراحی و چیدمان حمام عملی نخواهد بود. در اینجا چند نکته منحصر به فرد در زمینه طراحی وجود دارد که می تواند به شما در صرفه جویی در فضای حمام کمک کند و باعث شود واحد کوچک جادار باشد.

به توالت دیواری بروید:
توالت دیواری نصب شده این یک توصیه معمول توسط طراحان به صاحبان منازل است که باید با حمام های کوچک سرو کار داشته باشند. توالت دیواری می تواند یک صرفه جویی در فضای اصلی باشد و می تواند کف حمام شما را بزرگتر ، مرتب تر و بهتر جلوه دهد. در هنگام نصب صحیح و با انتخاب طرح مناسب ، می توانید تفاوت زیادی در ظاهر حمام خود ایجاد کنید.
غرفه دوش را نصب کنید:
حمام غرفه حمام یک غرفه کوچک حمام می تواند یک خرید ایده آل برای افرادی که دارای خانه هایی هستند که حمام کوچک دارند ، باشد. آن که با یک دیوار جزئی همراه است می تواند یک انتخاب عالی باشد. این احساس فضای باز را ایجاد می کند و در عین حال حس تقسیم و حریم خصوصی را نیز به شما ارائه می دهد.
از سینک به سبک چشمی استفاده کنید:
دستشویی سبک چشمه سینک ظرفشویی با مارک موجود در بازار وجود دارد که به راحتی می تواند در نقاط تنگ قرار بگیرد. آنها به طور خاص برای حمام با فضاهای کوچک طراحی شده اند. علی رغم اندازه کوچک ، آنها شیرهای گردن قو و اهرم مجرد خود را براق به نظر می رسند. این می تواند موجب صرفه جویی در فضای مصرف شده و به زیبایی زیبایی حمام بیفزاید.


صرفه جویی در فضای با درب کشویی:
درب کشویی شیشه ای حمام درب کشویی راهی عالی برای صرفه جویی در فضا است. درب سنتی نیاز به فضای نوسان دارد و می تواند فضای کف زیادی مصرف کند. مواد سبک را برای درب انتخاب کنید تا استفاده از آن آسان باشد. با وجود تجهیزات مناسب سخت افزاری و با کیفیت ، حتی می توانید در هزینه های تعمیر و نگهداری نیز صرفه جویی کنید.
فضای قفسه مرتب شده را بخرید:
قفسه حمام ضد حمام اگر فضای حمام یک محدودیت است ، عوام حکم می کند که فکر می کنید عمودی است. یک قفسه ذخیره سازی مرتب مانند خریداری کنید که می تواند فضای ذخیره سازی را افزایش دهد و در عین حال قسمت اعظم دیوار را اشغال نکنید. برای افزودن به اثربخشی آن ، می توانید آن را در گوشه ای ، ترجیحا در نزدیکی پنجره ، در نظر بگیرید.
اتصالات حوله ای مخصوص درب:
اگر میله های حوله معمولی جلوه ای به هم ریخته به حمام شما می دهد ، متفاوت فکر کنید. قسمت پشت درب حمام مکانی عالی برای رفع میله حوله است. فقط مطمئن شوید که عمق میله مانند دستگیره درب باشد تا حرکت آزاد درب مسدود نشود. این نکات کاربردی هستند و می توانند به راحتی و بدون نیاز به صرف وقت زیاد برای خسته کردن مغز شخص ، برای حمام ها کاربرد داشته باشند.

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی