در آشپزخانه‌تان با خیالی آسوده آشپزی کنید

  • ۰
  • ۰

آخرین روند حمام 2019 - مناطقی که باید برای آن تمرکز کنید چیست؟

آیا قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید؟ آیا مطمئن هستید که همه چیز را به درستی برنامه ریزی کرده اید؟ بیشتر ما روی حمام تمرکز نمی کنیم و وقتی طراحی حمام می شود فقط با جریان کار می کنیم. شما می توانید متفاوت فکر کنید و آخرین روند حمام را که در سال 2019 به صورت واقعی گرم خواهد بود ، در نظر بگیرید. در اینجا برخی از روندهای برتر پیش بینی شده توسط طراحان داخلی داخلی ارائه شده است. سرویس بهداشتی امروز فقط بهداشتی نیست. همچنین این فضای خصوصی است که فرآیندهای فکر شما در آن کار می شود. به همین دلیل است که حمام ها باید از آن ظاهر آرامش بخش و البته زیبایی داشته باشند و در جایی که بتوانید احساس راحتی و راحتی داشته باشند به پایان برسند. روند حمام سال 2019 بدون شک بلکه بر جنبه عملکرد نیز تمرکز دارد.

فضای بیشتری اضافه کنید
امروزه خانواده ها حمام های بزرگی را می خواهند و حتی حاضرند مناطق دیگر را کنار بگذارند تا به فضای حمام مورد نیازشان اضافه کنند. اگر قصد دارید در سال 2019 نوسازی کنید ، می توانید حمام خود را با گرفتن فضای اتاق دیگری (کمد لباس استفاده نشده یا منطقه واشر / خشک کن) گسترش دهید. اگر این امکان پذیر نیست ، با ظاهرهایی مانند استفاده از کاشی کف بزرگ که می تواند توهم فضای بیشتری ایجاد کند ، خلاق شوید. این یک حرکت عملی بیش از حد است زیرا کاشی های بزرگ به معنای اتصالات کمتری است که می توان آن را آسان نگه داشت و ظاهر تمیزتری ایجاد می کند.


افزایش تسهیلات ذخیره سازی
با بزرگتر شدن حمام ها ، بدیهی است که شما به فضای بیشتری برای ذخیره سازی احتیاج خواهید داشت. می توانید فضای بیشتری اضافه کنید یا فضای موجود را خلاقانه بهینه کنید. در سال 2019 گرایش به سمت ایجاد فضای بیشتر از طریق کشوها ، کابینت ها و قفسه ها خواهد بود اما بدون اینکه فضای ذخیره سازی کاملاً واضح به نظر برسد. روشهای زیادی برای مخفی کردن فضای ذخیره سازی و ایجاد تصور از فضای باز وجود دارد. فضای تمیزتر ظاهر یک حمام بزرگتر را نشان می دهد. معماران پیش بینی می کنند که در سال 2019 ، معماری عملکردی برجسته اجرا خواهد شد. برای مبلمان مدولار با اشکال ساده و ساده بروید.
سرامیک همچنان پخش کننده اصلی خواهد بود
کاشی های سرامیکی حتی مطابق با طراحان برتر حتی در سال 2019 روند جالبی خواهند داشت. تنها تفاوت این است که به سمت الگوهای و گرافیک های منحصر به فرد مانند پیکربندی های هندسی ، به ویژه در مناطقی که دوش ها و اتصالات روی دیوار نصب شده اند ، تغییراتی خواهد یافت. محصولات سرامیکی وجود دارد که شبیه چوب ، سنگ طبیعی یا حتی مرمر است.
لوازم برش لبه:
یک روند واضح در استفاده از وسایل حمام دیجیتال کنترل شده مانند دوش و شیر آب وجود دارد. این اتصالات از ترموستاتیک پیشرفته برای حفظ درجه حرارت در سطح مناسب استفاده می کنند. نصب این نوع اتصالات بسیار آسان است و می تواند سرویس بهداشتی شما را از نظر فناوری زیبا جلوه دهد. اگر می خواهید عملکرد و استایل را بدون مزاحمت زیاد در بودجه خود ترکیب کنید ، به دنبال این وسایل باشید. این روند حمام ها برای سال 2019 براساس آنچه طراحان برتر از سراسر جهان توصیه کرده اند است. شما می توانید بر اساس نیازها و خلاقیت های خاص خود ، سبک خود را ایجاد کنید. شما هرگز نمی دانید که همین مسئله می تواند آن را به لیست روندهای 2019 تبدیل کند.

  • ۹۹/۰۳/۲۰
  • آشپزخانه ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی